1. BILSTEIN YELLOW LINE (geltoni bilstein amortikai) - auksciausias rekomendacijas turintys amortikai, nedaug naudoti.
2. KONI amortizatoriu komplektas (priekiniai KONI SPORT, galiniai KONI SPECIAL) - taip pat labai geras rekomendacijas turintys amortizatoriai, reguliuojamo kietumo. Yra dokumentai.
3. IRMSCHER spyruokliu komplektas - zemina 20-30mm. Yra TUV'o sertifikatas.
4. KW spyruokliu komplektas.
Kainos, jeigu domina, i PM.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Pas mane labai kieta Viena kart ilekiau i duobe, tai ciut stoge skyles neismusiau su galva Bet trasoj, lygiam kely, prie didelio greicio stabili kai velnias. Mieste laaaaabai didelis diskomfortas. Tad labai "neprikietink"
KONI amortizatoriu komplektas (priekiniai KONI SPORT, galiniai KONI SPECIAL) - taip pat labai geras rekomendacijas turintys amortizatoriai, reguliuojamo kietumo. Yra dokumentai.oamortikai deweti ar koki,o kaina daukmas koke ju? na yra toke beda,uzsidejau lietnykus 225,50,16,ir dbr priekinai beweik lietces y pasparne,du pirstai lenda wirs padangos tarp sparno ir per duobes leitcesi ratas,tai wa reik kietyt masina ,
sorry uz OT: munce, o tu kalbi taip pat kaip rasai? rasyma tai ziauriai sunku suprast.. ”oamorikai deWeti ar koki”,”dauKmaS kokE”, ”yra tokE”, ”priekinai beWeik lieTCes”, ”Wa reik kietyt” bent jau tos V raides nedvigubink be reikalo.. atrodo kad butu rasyta 13-ines mergos..
Aciu.
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
sory kat raides kitokios,daug telefu malu tai priprates taip rasyt, siauresniu padangu uzdet neina dabar uzdetos plotis 225 bet da tai ir per siauros nes apvali padanga,lietnykas daugau islindes negu padanga,tai va praktiskai priklauso tokiem lietnykam 235 plotis
padangas zemesnes uzsimesk 225 40 ir vargo nebus. pas torni visos keturios sumestos nieko (nezeminta) pas jonce irgi tokios zeminta nieko neliecia kiek teko girdeti.
taip ant visu lietnyku 225,prieky 225 da normaliai,a jau gale bisky per mazai 225 ziurint is sono,gale priklausytu 235 gale nesieke arku,o preiky sieke ant posukio per zvyrkely varant,prieky tarpas tarp rato ir sparno beveik4cm
215 40 labai siauros vazevimas kaip su vezimu ir sunku tokiu gaut padangu seip reike tik sukietyt vaziuokle ir wiskas,a zemyt nereik su tokeis volais ustenka zemumo
Niko baisaus tos gumos ir nieko nepaausktina jos !!! man lanceriukas val tik puse cm paaukstejo !!! uztat tapo kurkas kietesnis galas ir nebeliecia arku kai prisodinu pilna + dar bulviu maisas bagazineje
niekas ten nepakyla su tom gumom! y polo gala buvau po 2 i kiekviena spyruokle susukes kai reikejo ir nepakilo.
Kodel turetu pakilti? cia gi ne tos gumos, kur po spyruokle dedasi, jos y spyruokliu apvijas susisuka, kaip dosmasterio paveiksliuke parodyta. jos tik tuscia vieta uzpildo, nieko nepakelia
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Ko gero pats paprasciausias sprendimas pas senaji pasata (kaip suprantu gamyklinis sprendimas) - ant galiniu amortizatoriu vaiksciojancios dalies dedasi specialios gumos ir tada daugiau kraunant ne taip nuseda, bet vaziavimui tai neigiamos itakos neturi. Ar ant priekiniu amortizatoriu dedasi tos gumos nepamenu.