Puslapis 11

reguliavimas ar "ale" reguliavimas ?

Parašytas: 10 Bal 2008, 05:48
TANKYSTAS
Tai va, iskilo toks nekuklus klausimas :) mano kukliomis ziniomis, paprastos slangines dujos regliojasi nei daug nei mazai 1 arba 2 varstais. Nu ten typa nuvazioji pas dujynyka y garaza, ten typa ykisa y dusliavyka proba ir typa suregulioja kad optimaliai degintu, nu typa vazioji issisiepes... iki pirmo uzpylimo. O paskui daznai buna net taip, kad visai ant laisvu nebedirba duja kitoj kolonkej (arba net toj pacioj kita diena) uzsipilus, ir tenka paciam tuos varztus sukiot, ir tiek ir naudos is reguliavimo buna. Tijgi realiai (kas su dujom geriau patyre) - ka ten daugiau dujose reguliot, apart tu 2 varztu?

Parašytas: 10 Bal 2008, 07:28
Ricco
Kiek suprantu,reguliuoja ant laisvu apsuku.Realiai vaziuojant buna visai kiti variklio rezimai,ir garaze to nesureguliuosi.Forume buvo scema-liambda parodymu indikatorius ar pan.Pasijungi,vaziuoji ir ziuri kas ten ismetime vyksta.Pasuki-pasiziuri geriau ar blogiau.Sukinejimui labai tinka baltarusiskas reduktorius :D Ten 4 varztai reikia pataikyti atsukti :D

Parašytas: 10 Bal 2008, 07:55
Barton
pasitaike ir man tokia beda, tai niekas nieko lig siol negalejo padaryt , kad butu gerai. tenka karts nuo karto vis pasireguliuot viena varzta, kad negestu ant laisvu...
koks pas tave reduktorius, ir masina su pilnu ipurskimu ar mono ?

Parašytas: 10 Bal 2008, 10:08
donatukass
kartais reguliuok tu nereguliaves ir nieko neprireguliuosi, jei reduktorius pilnas fekaliju arba membranos pensiinio amziaus.. :evil:

Parašytas: 10 Bal 2008, 10:11
calibra
Kai teko vazineti su dujom pirmos kartos, niekad tokiu problemu nebuvo, netgi niekad reguliuoti neteko. Tiesa, idomumo delei buvau pasukinejes varzta ant shlangos, tai tik nuo to pasikeite trauka, bet ant laisvu visada dirbo graziai.

Tiesa, buvo vienas bug'as - uzvedus kartais nenoredavo laikyti apsuku - tai spustelejus akseleratoriu ji po truputi atleisti iki sudirbs laisvu apsuku voztuvas - po tokio bajerio iki sekancio uzgesimo jokiu problemu su apsukom.

Parašytas: 10 Bal 2008, 11:46
Rprznt
kiek zinau vienas varzas reguliuoja darba laisvais sukiais, kit akai pedalas numyntas. tai jei sukinejai tik ta kur pedalas numintas - darbas laisvais sukiais neturetu darbas keistis.

Parašytas: 10 Bal 2008, 12:18
zmogis
as atsimenu kad vienas varztas buvo ant slangos kuris reguliuoja misinio riebuma, antras yra ant reduktoriaus virsaus kuris reguliuoja darba ant laisvu jai neklystu yra dar vienas sone jis ten reguliuoja membrana ar dar kazkoki biesa bet su juo reikia labai atdargiai elgtis

Parašytas: 10 Bal 2008, 17:54
MAZYLIS
as kaip tik cia kazkur forume skaiciau, kad reik reguliuot laikant apsukas ant 2k

Parašytas: 10 Bal 2008, 18:17
Rprznt
zmogis rašė:as atsimenu kad vienas varztas buvo ant slangos kuris reguliuoja misinio riebuma, antras yra ant reduktoriaus virsaus kuris reguliuoja darba ant laisvu jai neklystu yra dar vienas sone jis ten reguliuoja membrana ar dar kazkoki biesa bet su juo reikia labai atdargiai elgtis
priklauso nuo dujines yra angos, pas mane ant vectros - ant slangu jokiu varztu nera, abu nat reduktoriaus, ant calibros- kaip tamsta minejote.

Parašytas: 10 Bal 2008, 18:39
TANKYSTAS
zodziu aisku, pas visus su slanginem (isesmes) taspats ir tuos varztus pasukioti tenka. tiek ir tenorejau suzinoti. aciu