Puslapis 11

atsiliepimai apie Renault Laguna nuo 2001 metu

Parašytas: 05 Bal 2008, 22:02
meck@8V
laba dzien...

kaip zinia pardaviau savo calaite ir akys krypsta i Renaul Laguna dyzeline nuo 2001 metu...

variklis 1.9l (1870 cc) 8 vožtuvų dCi I4; 110 bhp (79 kW)
arba 2,2 L (2188 cc) 12 vožtuvų dTi I4; 116 bhp (85 kW)
kuro sąnaudos apie 6l
6 pavaros
8 air bag'ai

Paveikslėlis

kokie atsiliepimai?
ar brangios detales (islaikymas, remontas)?
ar verta investuoti 15 - 20k i si auto?

Parašytas: 06 Bal 2008, 10:04
Human
draugas tokia nusipirkes pastebejimai, priekine pakaba keite dauguma sarnyru, galas sveikas buvo. vaziuoja sake smagiai, as isedes i masina (193ugis) pasirode kad siektiek vietos truksta, nors cia pradinis ispudis, nes langas idomiai ten virsuj baigesi. tiek ziniu gal kas dar ka patars.

Parašytas: 06 Bal 2008, 12:14
TANKYSTAS
kiek zinau bent jau 2.2 variklio sanaudos tikrai ne 6 litrai, nebent trasoj 6tu begiu.

Parašytas: 06 Bal 2008, 12:47
calibra
Turejo is mano artimuju nusipirke tokia nauja - per garantini laikotarpi speju du kart sugest kortele (su kuria atsirakina durys ir uzsiveda). Viena karta tai dar nieko - sudurniavo Lietuovje, ir, gerai, kad pasiemus antra kortele is namu su ja veike. O antra karta sudurniavo uzhsienyje bunant...

Siaip, vaziuokle silpnoka.

Parašytas: 06 Bal 2008, 13:21
vivo
draugas turi !!! valgo 7 litrus, taisimas brangokas !!! bet siaip masinukas fainas, tyliai vaziuoja minksta.

Parašytas: 06 Bal 2008, 13:46
PLIKAS
Daugiau informacijos manau galetum rasti cia www.renaultclub.lt. Pats turiu Renault Espace,tai radau naudingu dalyku.

Parašytas: 06 Bal 2008, 15:32
meck@8V
nu jo tam renaultclub kai prisiskaiciau tai nieko nesuprantu dabar...

blyn vieni peikia 1.9 variklius kiti 2.2 variklius... tai dabar likau nesusiprates kokiu varikliu pirkt... aisku kaip priziuresi masina taip ir turesi

Parašytas: 06 Bal 2008, 16:10
nfsu_2.0
dizainas prastas (cia tik mano nuomone, galima jos nepaisyt).
maciau servise ta 12v dyzelio galva trukusia, as vengciau prancuzu, bent jau dyzeliu :krapstalas:

Parašytas: 06 Bal 2008, 16:21
Rocco_
seip prancuzu dyzeliai yra vieni geriausiu varikliu...dizainas man patinka,kiek teko girdet gan patvarus auto ;)

Parašytas: 07 Bal 2008, 13:17
YELLOW
Turejau ant pardavimo 1,9DCI, ir svogeris turejo, turbinos silpniausia vieta ant dyzeliniu varikliu, vaziuokle s..., Korta irgi buvo uzsilenkusi, jei nauja uzsakyti kainuoja 500lt, jei ta pacia suremontuoti, nuvarai pas koki nors signalizacika, perpjauna per puse ir suremontuoja-20lt tik jau kosmetinio grozio nebebus.
Manau jei sau niekada jos nepirkciau!

Parašytas: 07 Bal 2008, 14:48
Rocco_
nemanau kad buna vapse visos auto su tokiais defektais...

Parašytas: 07 Bal 2008, 14:57
Mechanikas
Turi draugas tokia. Nesiskundzia vyrukas atrodo. Veze mane, tai pastebejimai tokie: Minskta, tylu vidoj, apdailos medziagos geros. Bet ner ka lyginti su audi ar bmw komfortais.

Parašytas: 07 Bal 2008, 16:23
calibra
nfsu_2.0 rašė:maciau servise ta 12v dyzelio galva trukusia, as vengciau prancuzu, bent jau dyzeliu :krapstalas:
Kazka nupezejai ir vel :)

Prancuzu dyzeliai laikomi kaip tik vieni labiausiai vykusiu, neskaitant, zinoma, audi/vw/skoda/seat TDi ir mb dyzeliu (neskaitant kai kuriu maziau sekmingu variantu).

Legendinis psa 2.1td arba kad ir hdi kartos varikliai pas prancuzus yra, ko gero, vienintelis geras dalykas, ka jie sugebejo padaryti kokybiska.

Parašytas: 07 Bal 2008, 16:52
nfsu_2.0
as maciau tokia galva trukusia ir tiek, tai kazkaip automatiskai atbaido nuo tokiu pirkiniu.
o tu pats pasiskaityk ka parasiai:
"Prancuzu dyzeliai laikomi kaip tik vieni labiausiai vykusiu, neskaitant, zinoma, audi/vw/skoda/seat TDi ir mb dyzeliu"
pats parasei, "butu geriausi jei nebutu geresniu"

Parašytas: 07 Bal 2008, 17:21
calibra
Gal neaiskiai parasiau, bet geriausiai uzsirekomendave dyzeliai yra:
- audi/vw (iskaitant, bet neapsiribojant seat/skoda su tais paciais varikliais)
- mb
- psa (citroen, peugeot, etc.)

Zinoma, kiekvieno siu gamintoju yra labiau vyke ir maziau vyke varikliu modeliai, tad sis surasymas "patvariausi/taupiausi" yra bendrinis. Galbut, tau pavyko matyti kuri nors is "nevykusiu modeliu" (nes lygiai taip pat ir tdi varikliu gama yra labai plati, is kurios buvo ir nerealiai patvariu, galingu ir mazai galingu ar maziau patvariu modeliu).

Kalbant apie padrikus modelius, galbut, pavyktu rasti ir daugiau vykusiu konkreciu variantu - pvz, d4d.

Parašytas: 07 Bal 2008, 17:57
meck@8V
na atsoko man jau fantazijos del Lagunos... kiek domejausi tai tikrai didelis minusas turbin, sankaba, korta ir priekine vaziuokle...

kas liecia kainas tai irgi ne is pigiausiu... turbina 5K, sankaba 3K... neskaitant darbo...

manyciau teks ja stumti i sali...

dabar manyciau rinkciausi is dvieju modeliu... tai yra MB E220 diesel (keturakis) arba Volvo V40 1.9D arba V40 1.8 turbo (bendzinas)

Parašytas: 07 Bal 2008, 18:57
popcys
visom keturiom as uz "keturaki" jei renkiesi is siu dvieju modeliu ;) :) nors seip man nevienas neimponuoja,merkedesas bus minkstas,ekonomiskas, volvo gal dizainas siek tiek geresnis bet pakaba man lb nepriesirdies, uz v40 minkstesnis net c klases merkedesas ;)