Puslapis 11

Va tokio projekto imsiuosi kada nors ateityje!

Parašytas: 15 Kov 2008, 11:14
YELLOW
V6 turbo nuoroda

Pirma karta pamaciau kaip tai atrodo su viena turbo ;) Nieko neimanomo nematau :idea:

NEMOKU IDETI ILGU LINKU!
(jau pataisiau)

Parašytas: 15 Kov 2008, 11:28
calibra
siaip nieko variantas, bet paciam variklio skyriuje tai ne pyragai. Salia turbo karshtos dalies gana arti stovi plastmasinis blokas - tas nera gerai.

Ir kas dar uzkliuvo labai - kreive. Nu labai negrazhi. Gal ten vokiskai yra koks paaishkinimas, kas ten per bedos viduriniu sukiu diapazone buvo?

Kaip supratau, puchia 0.9bar? Plenumas perdarytas, panasu, kad uzdegimas irgi - ar cia pas V6 toks "standartinis"?

Parašytas: 15 Kov 2008, 11:51
J-o-n-c-e
Na Toni, kada sita darysim?

Parašytas: 15 Kov 2008, 12:46
nfsu_2.0
Ispudinga. Cia ko gero sudirbo knock sensorius ir kompas sugadino ta kreive, detonacija pasireiske kai tik pradejo stipriai turba pusti, matosi is pacios kreives, netgi dvi duobes is tikruju. Iseitis butu naudot auksto oktano kura, arba E85, skystas LPG gerai atsaldo kuro/oro misini ir tt arba padidint degimo kamera. Normaliom salygom tikrai neturejo buti tu duobiu.
Su turba bet koki varikli galima uzpusti, bet kas is to jei niekas neatlaiko, ypac pats variklis ir transmisija. Dar man labai idomu kodel retai buna, kad turba stipriai pustu virs 5000RPM

Parašytas: 15 Kov 2008, 12:48
Mechanikas
O kaip su kompu? Megasquirto nereikia det tokiam daiktui?

Parašytas: 15 Kov 2008, 12:59
nfsu_2.0
stock atmosferiko ecu tikrai cia netinka, reikia kazkokio programuojamo ecu, arba chipsuoti

Parašytas: 15 Kov 2008, 13:09
calibra
nfsu_2.0 rašė:Ispudinga. Cia ko gero sudirbo knock sensorius ir kompas sugadino ta kreive, detonacija pasireiske kai tik pradejo stipriai turba pusti, matosi is pacios kreives, netgi dvi duobes is tikruju. Iseitis butu naudot auksto oktano kura, arba E85, skystas LPG gerai atsaldo kuro/oro misini ir tt arba padidint degimo kamera. Normaliom salygom tikrai neturejo buti tu duobiu.
Su turba bet koki varikli galima uzpusti, bet kas is to jei niekas neatlaiko, ypac pats variklis ir transmisija. Dar man labai idomu kodel retai buna, kad turba stipriai pustu virs 5000RPM
Neaisku kas sugadino, bet faktas, kad kreive LEVA. O prasukti dar karta tai, manau, tikrai galejo. Akivaizdu, kad kazkas negerai, jeigu net prie parduodamo daikto negali ideti NORMALIOS kreives, o deda belenkokia (svarbu, kad max ag parodyti). Koks vaziavimas su tokia kreive turinciu auto, manau, isisivaizduoji : valyt-nivalyt-valyt-nivalyt :)

Del E85 - tai cia zinai, papisdelinti tai ne padaryti. E85 kad isideti, reikia perdaryti visa kuro tiekimo sistema, kas musu Lietuvos salygom yra pakankamai brangu ir sudetinga. Ipurshkiamas skystas LPG vadinasi 5 kartos dujos, Lietuvoje kol kas niekas nestato (tiksliau, bent pries pusmeti dar niekas tuo neuzhsieme).

Uzpusti taip, galima, bet kaip ir pats atsakei - klausimas, koks yra detaliu tvirtumo/ilgaamziskumo rezervas. Todel tiuningas ir nesibaigia vien turbos uzdejimu ir aktuatoriaus atsukimu iki maksimumo, o yra ribojamas tam tikras maksimalus slegis, perprogramuojamas variklio valdymas, kuro padavimas, daromas efektyvesnis oro ausinimas ir t.t.

Ir galiausiai, kodel nepuchia virsh 5krpm - puchia, bet tik tose auto, kur varikliai sukasi aukshtai. Kokia prasme pusti turbai prie aukshtu sukiu, jeigu pats variklio redline'as prie 6krpm, pvz? O kas bus uz redline'o pustelejus (ir siaip sukant varikli), visi puikiai zinom :)

Parašytas: 15 Kov 2008, 13:12
calibra
nfsu_2.0 rašė:stock atmosferiko ecu tikrai cia netinka, reikia kazkokio programuojamo ecu, arba chipsuoti

Taip, ECU reikia arba keisti i aftermarket'ini, arba esama perprogramuoti. Ant maniskes 8v turbo buvo perprogramuotas stockinis ecu (dare anglu kompanija TurboTechnics). Taciau, pvz, pas let'a ECU jau yra su map sensorium, tai tokie matavimai yra tikslesni (+ saugesni, nes dvigubi - per matuokle ir per map sensoriu), nei su flapine oro srauto matuokle (kuria irgi reik perdaryti, kad uzputus 0.1 bar sklende neatsidarytu iki galo, antraip matuokles duodama reiksme prie 0.1bar ir, pvz, prie 0.5 bar bus ta pati).

Parašytas: 15 Kov 2008, 13:18
Tornado
cia kazkada :D kai bus pinigu, su dabartinem saibom tai tik svajot ir svajot ;) be to man labiau priimtina dvi turbos ;) bet tuo paciu ir problemu dvigubai...

Parašytas: 15 Kov 2008, 13:25
Human
:) turiu torta bet noriu dvieju :)

Parašytas: 15 Kov 2008, 13:43
nfsu_2.0
dvi turbos yra dvigudai geriau :)
Jei rimtai tai gera sistema twin turbo, kai viena maza turba pradeda pusti nuo ~1500RPM beveik iskarto, be lago, o didele nuo ~4000RPM kai maza turba jau dusta ir nepripucia reikiamo oro kiekio, Tokioj sistemoj, jeigu yra koks nors, kad ir paprastas slegio reguliatorius slegis islieka beveik nepakites per visa sukiu diapazona, taip pat ir trauka ir nesijaucia beveik jokio turbo lago. Arba viena didesne turba ir susitaikai su lagais ir nevalinimu is vietos.
Vienu zodziu visa tai yra brangu, geriau jau iskarto ieskotis gatavo stock turbo ir tada tobulint.

Parašytas: 15 Kov 2008, 13:51
YELLOW
calibra rašė:siaip nieko variantas, bet paciam variklio skyriuje tai ne pyragai. Salia turbo karshtos dalies gana arti stovi plastmasinis blokas - tas nera gerai.

Ir kas dar uzkliuvo labai - kreive. Nu labai negrazhi. Gal ten vokiskai yra koks paaishkinimas, kas ten per bedos viduriniu sukiu diapazone buvo?

Kaip supratau, puchia 0.9bar? Plenumas perdarytas, panasu, kad uzdegimas irgi - ar cia pas V6 toks "standartinis"?
Koki "uzdegima" tu turi omeni?

Parašytas: 15 Kov 2008, 13:58
calibra
nu o koks dar uzdegimas variklio skyriuje gali buti? :) As apie stai ka:
Paveikslėlis

As nezinau apie V6 motorus, tai man ir pasidare smalsu, ar cia perdaryta uzdegimo sistema ar ne.

Parašytas: 15 Kov 2008, 14:12
YELLOW
Ne neperdaryta, tik perkelta truputeli i sona kad nesiliestu su turba.

Parašytas: 15 Kov 2008, 14:27
nfsu_2.0
nedegi termoizoliacine pertvara turetu pataisyt sita reikala, bet vistiek atrodo pavojingai :?
Ar tie vamzdeliai, paskui gumines slangos is turbos yra ausinimas ir ar jis autonominis?
O sarvuota zarnele tepimas?

Parašytas: 15 Kov 2008, 14:34
YELLOW
nfsu_2.0 rašė:dvi turbos yra dvigudai geriau :)
Jei rimtai tai gera sistema twin turbo, kai viena maza turba pradeda pusti nuo ~1500RPM beveik iskarto, be lago, o didele nuo ~4000RPM kai maza turba jau dusta ir nepripucia reikiamo oro kiekio, Tokioj sistemoj, jeigu yra koks nors, kad ir paprastas slegio reguliatorius slegis islieka beveik nepakites per visa sukiu diapazona, taip pat ir trauka ir nesijaucia beveik jokio turbo lago. Arba viena didesne turba ir susitaikai su lagais ir nevalinimu is vietos.
Vienu zodziu visa tai yra brangu, geriau jau iskarto ieskotis gatavo stock turbo ir tada tobulint.
Stai tau calibra v6 bi-turbo ir kreive grazi ir su standartiniai viduriais ;)

http://www.furious.pl/galeria/opelcalibra_v6/fig/

Parašytas: 15 Kov 2008, 14:35
YELLOW
nfsu_2.0 rašė:nedegi termoizoliacine pertvara turetu pataisyt sita reikala, bet vistiek atrodo pavojingai :?
Ar tie vamzdeliai, paskui gumines slangos is turbos yra ausinimas ir ar jis autonominis?
O sarvuota zarnele tepimas?
Ausinimo zarneles kur is radiatoriaus puses pareina ;)

Parašytas: 15 Kov 2008, 14:53
nfsu_2.0
na del standartiniu viduriu sunku pasakyt, ziurint kiek uzpusi, bet degimo kamera tai tikrai reikia didint t.y. pakelt galva ant kazokiu, gal metaliniu+variniu tarpiniu, bet tada fazes pasikeicia nors nelabai daug. Beje turboms netinka per ilgos fazes, stockiniu voztuvu faziu ilgiu per akis.

Parašytas: 15 Kov 2008, 15:08
YELLOW
nfsu_2.0 rašė:na del standartiniu viduriu sunku pasakyt, ziurint kiek uzpusi, bet degimo kamera tai tikrai reikia didint t.y. pakelt galva ant kazokiu, gal metaliniu+variniu tarpiniu, bet tada fazes pasikeicia nors nelabai daug. Beje turboms netinka per ilgos fazes, stockiniu voztuvu faziu ilgiu per akis.
Tas antras linkas kur su Biturbo V6 yra su pilnai standartiniais viduriais dar kazkur turejau visas jos gaminimo nuotraukas :roll:

Parašytas: 15 Kov 2008, 15:23
nfsu_2.0
bet sankabai ir pavaru dezei greita mirtis garantuota ko gero nuo 370nm

Parašytas: 15 Kov 2008, 17:10
Tornado
tai gal f28 uzkabinta ;) nes su f25 tai pravalas ;)

Parašytas: 17 Kov 2008, 09:34
YELLOW
Tornado rašė:tai gal f28 uzkabinta ;) nes su f25 tai pravalas ;)
Tornado tu visiskai teisus jie turi uzdeje F28 ;)