Puslapis 1 iš 2
Calibra pardavime
Parašytas: 12 Kov 2008, 15:54
memelsite
Kas čia per velniukas, norėčiau gyvai apžiūrėt ...
http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.8968525
Parašytas: 12 Kov 2008, 15:58
PLIKAS
"kaip buvo darytas tiuningas visa buvo nucinkuota.." Del sito teiginio abejoju,o ir kaina

Parašytas: 12 Kov 2008, 16:00
J-o-n-c-e
Na nice aparatas, tik klausimas ar aplamai ji atvyks i LT ir ar ji gyvai taip atrodo kaip cia... O kaina, tai cia jau kaip paziuresi...
Parašytas: 12 Kov 2008, 16:02
Mechanikas
atrodo nice.

Grazus priekis. Kaina nesveika

Parašytas: 12 Kov 2008, 16:07
NightBoy
dar siandien su kambarioku diskutavom, kad uz tokius pinigus nusipirkus paprasti cali galima nemazai padaryt

nes net kw raso 110, ka turbut reiskia, kad 16v standartas

Parašytas: 12 Kov 2008, 16:08
mad_kaker
kazkur jau matytas sitas modelis. va kad butu turbo kaina normalesne, bet jeigu cia paprastas doch tai nzn

nors ir aparaturos daug prikauta ten, bet aprasymas masinos jau labai toks ale menkas sakyciau

Parašytas: 12 Kov 2008, 16:34
calibra
- is nuotrauku nudazymas atrodo ispudingai (del visa ko reiktu euro perklaust, ar kokiu paraibuliavimu nemato, maza kas...)
- ratai irgi man vieni is grazesniu - mielai sau tokius priglausciau

- priekinis bamperis "rieger" (imho "siaip sau")
- veidrodeliai totaliai sucks
- priekinis bamperis su nedazytais moldingais nesiderina (=dazyti moldingus kebulo spalva)
- kad kebulas buvo cinkuotas, tai imanoma, bet visgi pritarciau PLIKAS'ui
Kaina... na, didoka, bet nuo tiek prasideda uzsienyje tvarkingi stock'iniai let'ai. Iskaitant, kad yra siokiu tokiu privalumu ir, kad kaina ne galutine, tai nera tokia jau ta kaina kosmine, ypach, jeigu kitu agregatu bukle irgi tokia, kaip kebulo (bent jau is foto).
Kita vertus, kur toki durniu rasti, kuris uz 15m. senumo dohc'ine calibra moketu 17k, as irgi nezinau

Parašytas: 12 Kov 2008, 16:40
J-o-n-c-e
Euro'asas netiketai patapo foto/video ekspertu

Parašytas: 12 Kov 2008, 18:06
jastreb
atrodo tikrai nerealiai, iskyrus tuos veidrodelius is Maximos

Parašytas: 12 Kov 2008, 18:08
euro
*censored*
Parašytas: 12 Kov 2008, 18:43
mad_kaker
euras nauja anglishka zodi ismoko

dabar visiems demonstruoja

Parašytas: 12 Kov 2008, 18:48
bad_brains
bet jau aukstis automobilio

turbut bus kokie 5cm nuo zemes
tai kaip su tokia masina i lietuviska daugiabucio kiema ivaziuot, arba apskritai geraisiais keliais pavazinet nenudauzius graziai nudazytu bamperiu ir slenksciu

Parašytas: 12 Kov 2008, 18:59
euro
Parašytas: 12 Kov 2008, 19:44
calibra
pabusiu chamas, bent jau as ant bordiuro nelipciau, man tas pats, greitoji ar letoji - paprasciausiai pas mane tokios galimybes nera.
Parašytas: 12 Kov 2008, 20:16
dosmaster
Lipt nelipciau, bet kelia tikrai pasistenkciau visais budais suteikti ( kazkam juk nelaime )
Variantas pvz butu vaziuoti pries greitaja, kol atsiras laisvesne vietele kur butu galima preleisti greituke...
Parašytas: 12 Kov 2008, 20:29
memelsite
ta pati auto mobile.de
NEMOKU PASTE"INTI ILGU LINKU
P.S
Rimtai nemoku

thenks
Parašytas: 12 Kov 2008, 21:13
WiliusG
eurai 15 cm aukstis nuo zemes ir bameris dar zemintas?

Mano stock viskas ir po priekiniu bamperiu ciut telefonas lenda. Kazkur 10 cm. Tai gal pas tave paaukstinta ar su kokias r-17 ir arklisko prifilio padangom buvo?

Parašytas: 12 Kov 2008, 22:10
Colibriukas
ko jus ant to euro uzsisede nesuprantu ? ka jis jums padare ? calibra tai man cia tox visu dievukas... visi bijo but jo ispeikti....
Parašytas: 12 Kov 2008, 22:20
mad_kaker
tai ka tu jam siulai ant bardiuro vaziuot?

nesuprantu

Parašytas: 12 Kov 2008, 23:32
euro
viliau, 10cm ir stock cali? na zinai... kokie ratai? R13? pas mane tai R17 40 aukscio. bet tarpas tikrai buvo 10-15cm kazkur (cia preliudai, ne calibrai). ir kai reikia pavazineti kur i baraka, tai brukst brukst daznai girdedavau, o tarkime akropolyje priekiu priparkuoti jau negaledavau, kliudavo uz tu zymekliu

tai ir sakau kad zemintos auto yra grazu, bet praktiskumo apskritas nulis ir Lietuvos keliais sunkiai su jomis vazineti
to calibra: greitoji jei nespes greitai nuvaziuoti i avarijos vieta - gali po to ir letajai jau vaziuoti tekti

kaip pavadintum toki zmogu, kuris nesitraukia greitajai is kelio, o lieka stoveti, nes gali savo Zenderius nubruzinti?

Parašytas: 12 Kov 2008, 23:44
SpottAuto
R13 ant neivienos cali neuzdesi

viskas normaliai su ta zeminta, tik reikia ziureti kur vaziuoji ir kaip, o parkuoji kad nieko neliestu ir viskas. Aisku yra nepatogumu kazkiek, bet stabilumas ir grozis viska atperka

Ant borto as irgi nelipciau, nes cia neimanoma butu. Nebent bortas kokiu 5cm

Parašytas: 12 Kov 2008, 23:54
euro
Parašytas: 12 Kov 2008, 23:59
calibra
eurai, o kaip vadintum zmogu, kuris bando sau liezhuviu pasiekti alkune?
2 colibriukas : parduok triperius, nusipirk calibra, ateik i foruma - isvadink visus gaidziais, ir tave gerbs. Pabandyk ir tau pavyks!
Parašytas: 13 Kov 2008, 00:02
bad_brains
zeminta tai zeminta. maniske gan stipriai zeminta, su stockiniu bamperiu pire bordiuro priekiu neprivaziuoju be kabinimo, bet siaip dideles problemos nera. ne dzipas aisku, bet vazinet galima. bet tai cia dar bamperiai kiek zeminantys, tai skaitau, visai nepraktiska. o kad caly su standartinem spyruoklem 10cm nuo zemes, tai... gal pasimokom liniuote naudotis

Parašytas: 13 Kov 2008, 00:14
calibra
as irgi problemu mieste vazinedamas neturiu, ishskyrus kai reikia ivaziuoti i kiema - automatiniu vartu durys turi ~10cm aukscio atrama + ikalne, del ko ivaziuojant netinkamu kampu ja uzkabinu
Dabar auto dar zhemesne, tai kokia gali buti kalba apie uzvaziavima su ja ant 20cm bordiuro? Kad ir spec nazas ten vaziuotu, jeigu tokios galimybes nera, vadinasi, nera.