Tūpas stoglangio valdymas
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Tūpas stoglangio valdymas
Sveiki. Iš kart sakau -- nepastebėjau kaip kitose Calibrose valdomas liukas. Taigi, pas mane nuspaudus ir laikant atidarymo mygtuką liukas "atsistoja" į pirmą padėtį (kuri man rodos yra neteisinga (liuko galas pasikelia ir pats liukas šiek tiek pavažiuoja atgal -- iš lauko negražiai atrodo)). Kitas dalykas -- mygtuko laikymas -- nepatogu. Ar pas visus reikia laikyt mygtuką uždarinėjant/atidarinėjant liuką? Ir ar esant uždarytam liukui nuspaudus uždarymo mygtuką girdisi varikliuko darbas (tas yra blogai)? Tas pats ir esant atidarytam liukui.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
viskas cia gerai yra
jei nepatinka kad jis pavaziuoja atgal tai tik pakelt jy ir viskas, nelaikyk kol pavaziuos atgal, o va kai pilnai isvaziuoja lauk tada tai atrogo gan graziai
o del to kad varikliukas girdisi kai liukas atsidares uzsidares tai nelaikyk daugiau, uzsidaro ar atsidaro ir paleisk mygtuka, ir aplamai dziaukis kad nereik rankeleles sukinetis, sunku matau mygtuka paspaudus palaikyt
joke 
sseghgagsdggasg
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Na, tokiu atveju konstatuoju faktą, kad čia GM`o elektronikai tikrai pagailėjo savo darbo...
Juk tai nėra kažkoks sudėtingas dalykas (pora mikrių, du tranzai, kelios varžos ir keli diodai/jungikliai -- viskas... Kažin kodėl jie taip "tūpai" išsprendė tą valdymą :/ Blyn, jei neplanuočiau opelio pardavinėt, tikrai sugalvočiau kaip šitą nesąmonę išspręst.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Rimtai šnekant, turbūt pats supranti, kad tokie dalykai auto vertės nekelia :) Tai -- tik savam patogumui.Tornado rašė:aik aik... nu vat imontuok ir parduodamas galesi pasakyt
geniux a zinai (kirtis ant i) pas mane imontuotas sustresnis liuko valdymas
gi papildomi pinigai, susimastyk
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
Vytautas88 : tavo sita 'beda' uzknisa ir mane. Deja, yra kaip yra. Jeigu gali padaryti, kad liukas veiktu "auto" funkcija (kaip languose buna) - prasom, sakyk kiek kainuoja ir uzsisakau 
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Nematau čia jokio skirtumo, ruošiuosi pardavinėt ar ne, tiesiog man viskas turi veikt įdealiai (o gal ir kita mašina bus Calibra). Tokiu atveju tikrai apsiimsiu susitvarkyt liuko atdarymą/uždarymą.Tornado rašė:as rimtai ir nesneku, bet tu man paaiskink viena, ruosiesi parduot auto tai ne man tas pats kokie pas ja bugai?
beje jau tu ja pardavinet ruosiesi vaje vaje...
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Gal as ko ir nesuprantu, bet mano akimis ziurint tai liukas nera automobiliui privalumas, o dar manau, kad kai jo nera, tai tik i nauda kebulo tvirtumui avarijos atveju
O karsta vasaros diena geriau geras kondicionierius nei atviras liukas. Ir dar kiek patys minusu isvardinot: tai varva, tai neatsidaro, tai neuzsidaro ir tt. Tai jei nieko geriau nesugalvosit tai nuleiskit mygtuka tarp pasosciu kur langu mygtukai, nors ranka nepavargs laikant 
Taip, liukas nera didelis privalumas - papildomas svoris, ir dar gan aukstai. Nors pas mane nevarva ir darinejasi, bet esu mates ir patogesniu liuko valdymo mechanizmu.
Del tvirtumo - klysti, toje vietoje kur liukas, nera nesancios kebulo konstrukcijos (jos eina is liuko shonu), todel kebulo standumui itakos neturi.
Del tvirtumo - klysti, toje vietoje kur liukas, nera nesancios kebulo konstrukcijos (jos eina is liuko shonu), todel kebulo standumui itakos neturi.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
Tai kazkas gal negerai kad pavaziuoja atgal, pas mane paspaudi migtuka ir laikai, tada pasikelia tvarkingai i pirma padeti ir sustoja, isnaujo paspaudus ir laikant nuvaziuoja atgal. O kitoj cali tai isvis nesamoningai jis man veikia 
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
To calibra: Gali buti, kad klystu, bet esu mates golfa kurio savininkas parode stoge abipus liuko ydubimus(nelabai didelius) ir tvirtino kad jie atsirado po avarijos, kiek supratau tai net nelabai dideles(kazkur bakstelejo su priekiu). Ir dar, aisku as nezinau, bet kazkaip manau jei netycia masina "pasigautu stoga" tai geriau jau ji butu be liuko 
asmeniskai susiduriau su triju cali liuko darinejimu, ir visu buwo taip, paspaudi ir laikai, pakyla ir pavaziauja atgal apie 5 cm, tada sustoja, pakartotinai paspaudi nuvaziuoja iki galo, uzdarant uzsidaro iskart. teko susidurt kai ta pirma padetis del kazko streikuoja, tai tik pakilus sustoja, tai iki puses ar beweik iki galo nuvaziuoja ir sustoja, bet kiek supratau tai nutikdavo todel kad ant varikliuko dantratukai buwo nudile ir prasprusdawo, ir viskas issiderino...SpottAuto rašė:Tai kazkas gal negerai kad pavaziuoja atgal, pas mane paspaudi migtuka ir laikai, tada pasikelia tvarkingai i pirma padeti ir sustoja, isnaujo paspaudus ir laikant nuvaziuoja atgal. O kitoj cali tai isvis nesamoningai jis man veikia
sseghgagsdggasg