Šitoj vietoj turiu sukaupęs šiek tiek žinių(nes pats vos tokio projekto nepradėjau), tačiau jo nesirįžau pradėti, nes reikia įveikti nemažai techninių vektros ir calibros, su minėtu 2.5 ltr. varikliu, skirtumų (žinoma tai nereiškia, jog šito topiko autorius nėra labiau užsispyręs ir visas mano pastebėtas problemas neįveiks):
1) pagrindinė problema yra jau čia minėtos 2 sklendės, kurios valdomos vakumo pagalba ir kalibroje jos žinoma neveiks. Būtent jų reiktų, norint išmušti didesnį sukimo momentą. Norint jas paleisti, pajungti į paprastą vakumą nepakaks. Vektroje B yra atskiras vakuminis siurblys su atskira rėle ir tarnauja (kaip įtariu) būtant šiam reikalui. Kada tas sklendes sukinėti nusprendžia variklio kompas pagal darbines charakteristikas. Iš ECU eina provodkė ir pasijungia būtent šiam reguliavimui. Calibrose viso šito minėto reikalo žinoma nėra, todėl teks statyti ECU + provodke + vakum. šlangutes + vakum.pompa, rėlė + (gal būt dar kas nors ko nežinau). Arba atsisakyti reguliavimo.
2) Droselio sklendė. Ji yra kitoje vietoje, todėl gazo trosas greičiausiai netiks(info nepatikrinta, sprendžiu vizualiai lyginant fotkes). Droselį perkelti ko gero nepavyks, kažkas vizualiai skyrėsi, tiksliai nebepamenu (kažkas formoje skyrėsi). Beveik 100proc. garantuoju, jog netiks droselio pašildymo pajungimas. Vektroje kažkaip per aplinkui ateina 2 vamzdeliai, o paskui žarnelės palenda po droseliu. Kai tuo tarpu kalibroje padaryta žymiai paprasčiau.
3) Yra vektroje toks daiktas kaip EGR (eghaust gas recirkulation). Stovi kažkoks vožtuvas įsiurbimo trakte, kurį reguliuoja kompiuteris, kada ir kiek jį junginėti. Kalibroje nei kompas moka, nei provodkė yra tam reikalui, bet šita recirkuliacija yra reikalinga, todėl teks sugalvot, kaip ją, galbūt nepilnu pajėgumu, paleisti ir padaryti nereguliuojamą.
4) Įpurškimo magistralė. Nuo kalibros ji netinka, reikia pirkti atskirai nuo vektros, pajungimai panašūs(ar tinka nesu patikrinęs), gal šio projekto autorius patikslins

bet benzino pajungimo šlangos turi netikti, nes reguliatorius visai kitoje pusėje.
5) Laisvų sūkiu regulaitorius. Vėlgi negaliu pasakyt ar tinka fyške, bet jis kitoje vietoje. Esmė ar jis yra toks pats ir ar jam nereikia kitokio kompo:roll:
6) Traukos kontrolė (TC). Darau prielaidą, kad jos vektroje aplamai nebuvo, o perkelti iš kalibros nepavyks dėl nenumatytos tam reikalui vietos, o be to padaryti tai bus sunku, nes ji neužsidės dėl neatitikimo kaip ir droselio sklendė (atsiminiau, berods calibroje 4 varžtai, o vektroje 3). Taigi, su traukos kontrole teks atsisveikint ir TC lemputę spidometre aplamai išsukt.
7) Kapotą teks pjaut

Fiziškai jis tikrai netelpa. Tas labai gerai matosi vizualiai apžiūrint kalibrą su atidarytu kapotu iš šono. Vietos niekam kitam ten jau stockiškai nebėra.
Tai čia tokie pagrindiniai mano pastebėti akcentai, su kuriais teks susikauti norint paleisti kalibrą su minėtu traktu. Žinoma, kai ko galėjau ir nepastebėt, o ir info, vizualiai studijuojant nėra tokia tiksli kaip po šio projekto įgyvendinimo galės pasakyti projekto autorius

c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))