Vectros b (x25xe) ipurskimo kolektorius

Variklis, važiuoklė ir t.t.
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Vectros b (x25xe) ipurskimo kolektorius

Standartinė Tornado »

taigi tesiant tema viewtopic.php?t=6827 (ten kaip ir atsakyta buwo, kas ir kam ir kaip) dabar konkreciai apie vectros b (x25x) ipurskimo kolektroiaus uzdejima ant calibros (c25xe/x25xe)

kolikas yra ;) taigi kaip jis atrodo ir kas matosi is jo vidaus ;)
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
sklendziu vietos
Paveikslėlis
Paveikslėlis
isimtos sklendes
Paveikslėlis

taigi turim dvi sklendes kurias valdo ecu, tai problema tame ar jas palikt blokuojancioj pozicijoj ar atviroj ;)
Paskutinį kartą redagavo Tornado 29 Vas 2008, 14:44. Iš viso redaguota 1 kartą.
"Eine Legende Lebt Immer..."
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

Jo, gan issamus fotoreportazas :)
ar tau neitu visko pajungt kaip buvo stock, jeigu gautum ta pati ecu?

Jeigu paliksi 1 sklende (pagal shema) visada uzdaryta tada nebebus galios prie aukstu RPM, bet gerai trauks prie zemu ir vidutiniu ir atvirksciai, jei ta sklende bus atidaryta/ismesta, tada netrauks prie zemu rpm, bet max galia isliks. Del antros sklendes abejoju, nelabai isikertu, kam isvis ji ten stovi. Tiesiog 2 sklende palik uzdaryta ir paeksperimentuok kurioj padety geriau traukia prie aukstu RPM taip ir palik. Kas liecia 2 sklende, tai scema, nuo in real skiriasi kaip diena nuo nakties.
Paveikslėlis

Jei nori papildomai info tada:
1. Pamatuok trecioj nuotraukoj nuo virsaus visu vamzdziu vidinius diametrus.
2a. pamatuok isiurbimo vamzdzio ilgi (ju yra 6) nuo voztuvo iki plemumo (kur sueina trys i viena vamzdi).
2. Butu gerai jei parasytum voztuvu faziu ilgius, abieju varikliu (tavo ir donoro).
3. Idek fotke su to variklio stock galios ir torque kreive.
kai turesiu situos duomenis pasakysiu ar reikia trumpint isiurbimo vamzdzius ir jei reikia tai kiek ir del ko, (voztuvu fazes butinos).

Beje kiek vamzdzio ilgio lieka kai nuimi ta shustra kolika, ta prasme nuo voztuvu, iki koliko sujungimo su galva vietos?
Paskutinį kartą redagavo nfsu_2.0 29 Vas 2008, 14:43. Iš viso redaguota 1 kartą.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

na schema kur pakartotinai idejai ;) trai yra nuo omegos mv6 arba 2.5

o ce kolikas vectros ir sklendes yra viena po kita .. ir tie vamzdeliai susieti

beto ten jungiasi vakumai nuo egr voztuvu ;) tai man to nereikia, beto ecu gaut nebeiseina, jis kazkasm kitam parduotas, beto nenoriu ir nereikia EGR ;)

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
"Eine Legende Lebt Immer..."
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

as tavo vietoj daryciau viska paprastai ir savaip, atkristu sklendziu valdymo problema. Pramesciau ta virsutine dali jei ji nusiima kur ECO TEC parasyta. Man atrodo kad isiurbimo vamzdziai yra ziauriai per ilgi, galima juos trumpint, arba jei nesinori trumpint tiesiog uzmauciau du plenumus ant tu triju vamzdziu (ant tu galu kur blizga) is kiekvienos puses ir pajungciau i ta pacia calibros v6 gazo sklende su kokiais plastmasiniais vanzdziais, ar panasiai ir viskas. Aisku lengviau pasakyt, negu padaryt Paveikslėlis
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

tai vat esme toki norisi kad ne tik performance butu bet ir grazu po kapotu o ne bilekaip ;)
beje jei det plenumus du tai kokio dydzio? :)
"Eine Legende Lebt Immer..."
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

nu mazdaug taip daryciau as
Paveikslėlis
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
markoooo
Entuziastas
Pranešimai: 314
Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:15
Vietovė: vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė markoooo »

o cia kartais ne kolikas nuo vectros i500?....
www.gsi-club.com
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

colikas tiek ant i500 tiek ant parastu 2.5 ejo identiskas, na bent is foto ;)
o jei ir skirtingi tai nemanau, kad ten kazkas stebuklingo padaryta ;)
"Eine Legende Lebt Immer..."
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

burti tai burti ;)
atsiprasant "uzpiso" klausytis apie turbu putima...
gi galima ir is atmosferiko kazka padaryt :D
nesigaus tai nesigaus ;) kaip sakant gyveni ir mokaisi
"Eine Legende Lebt Immer..."
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Tavo ecu jei pas tave variklis x25xe toks pats kaip ir pas ta vectra ant kurios buvo tas kolikas, voztuvu plociai, veleneliu fazes ir t.t ;) Taip kad realiai pritaikius teisingai ta kolika ir tos sklendes turetu buti kompo valdomos, bet klausimas nuo ko jos pasijungia?Kad vat pasigauti ka nors su tokia vectra ir paanalizuoti kas ir is kur jungiasi...
To: nfsu_2.0, man patiko ta tavo ideja su koliko vamzdziu trumpinimu, bet manau reikia atsasrgiai viska apskaiciuoti, nes supsaustyti greitai galima, bet po to juk atgal neprivirinsi taip lengvai :lol:
Human
Veteranas
Pranešimai: 4456
Užsiregistravo: 30 Kov 2007, 22:54

Standartinė Human »

man kas patinka kad calibristai domisi ir daro kazka (performance, tuning ar dar koki velne), kuris pasiteisina arba ne, taciau vyksta galima sakyti svietejiska veikla, to nepasakyciau apie opel kluba kuriame zmones garbina OMEGAS :lol: ir rudis tvarko :)
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

nfsu_2.0 rašė:nu mazdaug taip daryciau as
Paveikslėlis
Pastaba :!: :idea: Gazo sklende tai kitoj pusej :lol:
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

kai nekaip cali yra sportiska coupe, todel zmones kurie ja isigijo yra drasesni experimentavimo srity ir neapsiriboja, rudziu tvarkymu, dirzu, gumu ir skysciu keitimu.

to YELOW, as net neturiu zalio supratimo kurioj pusej ta gazo sklende v6 calibroj stovi, bet juk galima apversti/apsukti, tuos plenumus kolektoriaus atzvilgiu, ta prasme per tuos guminius sujungimus, karoc vistiek mane supratot :)
Isiurbimo vamzdziu trumpinimas yra krastutinumas, ko pasekoje prarandamas torque ant zemu RPM ir padideja ant aukstu RPM kas = papildomi kW ir nevalinimas is vietos, todel ir optional, cia ziurint kokia to variklio paskirtis. Pradziai, gal ir nereiketu trumpint, nors man asmeniskai traukuliai ima ziurint i ju ilgi :lol:
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

esme tokia, noriu kazko graziau po kapotu, o sitas kolikas lyginantsu cali tikrai geriau atrodo ir jei ji uzdejus nebus prarasta performace tai bus labai super, o jei dar truputis + isvis bus super. valdymas tai ten per vakuumus ;) vat tame ir beda...o is kur jie ateina tai nzn, bet net trys vozduveliai stovi ant dvieju sklendziu... tik vat neisikertu kam ta apatine sklende (kur fotke su dviem isimtom sklendem [apatine ta mazesne] )
"Eine Legende Lebt Immer..."
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Nu Tornadai, dar neuzdejai koliko? ;) Paimk trisaki pajunk nuo FPR'o slangutes ir turesi to vakumo :lol: Juokais nejuokais bet manau turetu gautis kazkas, nesigaus tada vel kazka mastysim ;)
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

ner alaiko ;)
be to darbai ne vienoj vietoj vyksta tai reik rast laiko ;)

beto noriu nuvalyt pasiruost :) ir tik poto det.. beje neturiu garazo tai tokiu oru kazka organizuot .. :D

beto kox cali sklendes diametras :)
noretusi ir tb papoliruot ;) ir seip visa ta sistema tepaluota +smelis.. tai reik atplaut nu daugterlinu darbu ;) bet ateis laiaks ir bus padaryta :) jei nesiimsiu kito koliko :D
"Eine Legende Lebt Immer..."
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Tornado rašė:ner alaiko ;)
be to darbai ne vienoj vietoj vyksta tai reik rast laiko ;)

beto noriu nuvalyt pasiruost :) ir tik poto det.. beje neturiu garazo tai tokiu oru kazka organizuot .. :D

beto kox cali sklendes diametras :)
noretusi ir tb papoliruot ;) ir seip visa ta sistema tepaluota +smelis.. tai reik atplaut nu daugterlinu darbu ;) bet ateis laiaks ir bus padaryta :) jei nesiimsiu kito koliko :D
Kokio kito koliko :?: :?: :?:
DIAVOLO
Entuziastas
Pranešimai: 612
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 11:07
Vietovė: Siauliai

Standartinė DIAVOLO »

Šitoj vietoj turiu sukaupęs šiek tiek žinių(nes pats vos tokio projekto nepradėjau), tačiau jo nesirįžau pradėti, nes reikia įveikti nemažai techninių vektros ir calibros, su minėtu 2.5 ltr. varikliu, skirtumų (žinoma tai nereiškia, jog šito topiko autorius nėra labiau užsispyręs ir visas mano pastebėtas problemas neįveiks):

1) pagrindinė problema yra jau čia minėtos 2 sklendės, kurios valdomos vakumo pagalba ir kalibroje jos žinoma neveiks. Būtent jų reiktų, norint išmušti didesnį sukimo momentą. Norint jas paleisti, pajungti į paprastą vakumą nepakaks. Vektroje B yra atskiras vakuminis siurblys su atskira rėle ir tarnauja (kaip įtariu) būtant šiam reikalui. Kada tas sklendes sukinėti nusprendžia variklio kompas pagal darbines charakteristikas. Iš ECU eina provodkė ir pasijungia būtent šiam reguliavimui. Calibrose viso šito minėto reikalo žinoma nėra, todėl teks statyti ECU + provodke + vakum. šlangutes + vakum.pompa, rėlė + (gal būt dar kas nors ko nežinau). Arba atsisakyti reguliavimo.

2) Droselio sklendė. Ji yra kitoje vietoje, todėl gazo trosas greičiausiai netiks(info nepatikrinta, sprendžiu vizualiai lyginant fotkes). Droselį perkelti ko gero nepavyks, kažkas vizualiai skyrėsi, tiksliai nebepamenu (kažkas formoje skyrėsi). Beveik 100proc. garantuoju, jog netiks droselio pašildymo pajungimas. Vektroje kažkaip per aplinkui ateina 2 vamzdeliai, o paskui žarnelės palenda po droseliu. Kai tuo tarpu kalibroje padaryta žymiai paprasčiau.

3) Yra vektroje toks daiktas kaip EGR (eghaust gas recirkulation). Stovi kažkoks vožtuvas įsiurbimo trakte, kurį reguliuoja kompiuteris, kada ir kiek jį junginėti. Kalibroje nei kompas moka, nei provodkė yra tam reikalui, bet šita recirkuliacija yra reikalinga, todėl teks sugalvot, kaip ją, galbūt nepilnu pajėgumu, paleisti ir padaryti nereguliuojamą.

4) Įpurškimo magistralė. Nuo kalibros ji netinka, reikia pirkti atskirai nuo vektros, pajungimai panašūs(ar tinka nesu patikrinęs), gal šio projekto autorius patikslins :D bet benzino pajungimo šlangos turi netikti, nes reguliatorius visai kitoje pusėje.

5) Laisvų sūkiu regulaitorius. Vėlgi negaliu pasakyt ar tinka fyške, bet jis kitoje vietoje. Esmė ar jis yra toks pats ir ar jam nereikia kitokio kompo:roll:

6) Traukos kontrolė (TC). Darau prielaidą, kad jos vektroje aplamai nebuvo, o perkelti iš kalibros nepavyks dėl nenumatytos tam reikalui vietos, o be to padaryti tai bus sunku, nes ji neužsidės dėl neatitikimo kaip ir droselio sklendė (atsiminiau, berods calibroje 4 varžtai, o vektroje 3). Taigi, su traukos kontrole teks atsisveikint ir TC lemputę spidometre aplamai išsukt.

7) Kapotą teks pjaut :roll: Fiziškai jis tikrai netelpa. Tas labai gerai matosi vizualiai apžiūrint kalibrą su atidarytu kapotu iš šono. Vietos niekam kitam ten jau stockiškai nebėra.

Tai čia tokie pagrindiniai mano pastebėti akcentai, su kuriais teks susikauti norint paleisti kalibrą su minėtu traktu. Žinoma, kai ko galėjau ir nepastebėt, o ir info, vizualiai studijuojant nėra tokia tiksli kaip po šio projekto įgyvendinimo galės pasakyti projekto autorius ;)
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

susakysiu kas ir kaip veliau :D
"Eine Legende Lebt Immer..."
J-o-n-c-e
Klubo garbės narys
Pranešimai: 4901
Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė J-o-n-c-e »

Su sniurukais tas sklendes tampysim kokios bedos :)
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]:link:[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

1) tai vatpamineta beda butu sprendziama paprastai arba sklendes paliekasmos uzdarytoj pozicijoj arba atidarytoj :) jei dar ten kazka burt su ecu.. tada jau reiktu imt vetra ir is jos viska kelt.. "projektas" pakeist kolika ;)

2) taip ji kitoje, trosas cali per trumpas bet viska cia galiam suorganizuot,
sklende pas vetra tvirtinasi 3 varztais, pas cali 4 taigi bnus paliekama vetros,
su slangutem ziuresiu veliau, kas ir kaip.

3) vat EGR i cali nebuvo ideje tai ir nebus (EGR BLOGIS)

4) taip ipurskimo magistrale kitokia, bet nuo vetros as turiu ;) taigi viskas cia ore

5) del sito kol kas nieko nzn (bet velgi viskas padaroma ;) )

6) TC realiai nzn kam jis reikalingas... neveike, dejavau, bet sutvarkius opaaiskejo nx ji reikalinga :D (sita reikala galima drasiai ismesti, netgi norint gaut performace ji butina ismest ;) )

7) su pjaustymais tai paskutinej vietoj ;)


viskas butu ni8blogai bet atsirado gyvenime kitas projektas baby ;)
"Eine Legende Lebt Immer..."
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

Tornado rašė: viskas butu ni8blogai bet atsirado gyvenime kitas projektas baby ;)
2 rezonatoriai sukurinei, bakelis ne free flow ir is garso net nesijaus kad yra :D
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

nidaryk OT
beto gyvas garsas yra good :D
"Eine Legende Lebt Immer..."
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Zodziu pamasciau siandien ryte i darba vaziuodamas, ar kartais pasikeitus tau isiurbimo kolektoriu nebus taip kad trauka atsiras ne nuo 3,2tukst rpm kaip dabar o dar veliau?Oro srautas tai bus didesnis :idea:
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

traukos priklausomybe nuo RPM tiesiogiai itakojama, isiurbimo vamzdziu ilgio ir is dalies, ju skerspjuvio ploto, (kitu smulkmenu neminesiu). Taigi gali visaip atsitikti, priklauso nuo to, kurio koliko vamzdziai trumpesni, tas ir prades valinti veliau, bet ir baigs valinti veliau, kas=papildoma galia.
Oro srautas? kaip jis bus didesnis? nesupratau ka turi galvoj.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Atsakyti