Puslapis 12

Stabdziu reguliavimas

Parašytas: 13 Vas 2008, 13:39
Vitalij
Sveiki, gal kas zino, kaip paciam suregulioti stabdziu priekio ir galo stabdimo jega, nes maniske stabdant prekis suveikia o galas vos pristabdo

Parašytas: 13 Vas 2008, 13:44
jokeer
gerai nuorink

Parašytas: 13 Vas 2008, 16:24
bad_brains
tai galas ir turi stabdyti silniau.

Parašytas: 13 Vas 2008, 17:24
meccis
priekinius ratus uzkertas galiniu ne taip turi buti, nes jei ir gala uzkirstu, tada staigiai stabdant gali tikrai nulekt nuo kelio. ;)

Parašytas: 13 Vas 2008, 18:38
Vitalij
butent kad jis turi stabdyti o ne pristabditi jaigu mano atveju tai galima pavadinti pristabdimu. Gal yra skyscio suspaudimo jegos pasiskirstimo kazkaz tokio ar dar koks reguliatorius. Nuorinti tai nuorinta prekis stabdo pujkiai a vat galas

Parašytas: 13 Vas 2008, 22:41
Dainava
Nu tai kad neteko girdet tokio dalyko kad reguliuotusi. I stiprintuva sueina visi vamzdeliai ir viskas. Jis ten viduj sukonstruotas kad reguliuotu stabdyma. Priezastys manau gali buti skirtingos medziagos kaladeles, diskai ne tokie kokie turi buti, stabdziu cilindriukas "uzkepes", arba (jei bugniniai stabdziai) gali buti skyscio skverbimasis per cilindriuka. Gaunasi tepimas ir stabdymo efektyvumas mazeja.

Parašytas: 14 Vas 2008, 01:01
Fruktas
pasatuose tai zinau kad yra toks dalykas, bet va cali tai nelabai...

Parašytas: 14 Vas 2008, 02:21
esherys
na cali to reguliatoriaus nemaciau manau jo ir nera, :roll: bet netgi 2101 ziguliuose budavo tas reguliatorius. jis reguliuodavo stabdymo jega pagal galines asies apkrovima, kuo daugiau apkrautas galas tuo didesne stabdymo jega. na matyt jo todel nera kad cali sportine o ne liaudies vezimas kaip passatas meslui,plytoms i soda vezt :)

Parašytas: 17 Vas 2008, 16:01
DIAVOLO
Na žyguoliuose gerbiamasis ABS nebuvo, dėl ko visiškai keičiasi konstrukcija ;) Kalibrose reguliatorius kaip ir nereikalingas, viską ABS elektronika daviklių pagalba pakoreguoja ;)

Parašytas: 24 Bal 2008, 23:04
Vitalij
gal kas zino kaip nuorinti ta ABS sistema nes pakeites centrini stabdziu stiprintuva ipuciau neprapumpaves ora i sistema

Parašytas: 24 Bal 2008, 23:18
donatukass
orinasi kartu su stabdziais. viena ausim kazka girdejau, kad orinant stabdzius su ABS butina ijungt degima, tada kazkoks voztuvelis atsidaro, kai uzdarytas orinamas, kazkas gali ten but negerai.
P.S. del sio teiginio neesu 100proc. garantuotas kad tai tiesa, tai jei yra TIKSLIAI zinanciu kaip ten kas ten, paneikit, arba patvirtinkit :)

Parašytas: 29 Bal 2008, 07:03
Vitalij
Bandziau kaip sakai orinti ijungus degima visven neko nesigavo :(
Kazkaip papumpavus pedalas iki puses lengviau nueina, o su laiku tik vienas ratas pradeda stabdyti

Parašytas: 16 Geg 2008, 18:59
CTAPblK
Pas mane buvo panasi problema. Durniavo abs nors klaidu juokiu nemete, viena rata blokodavo, ardziau tikrinau nieko gero neradau, pres menesi stabdant vos neapsisuko is 4 ratu stabde tiktai 2. i kitus 2 ratus skistis net nedaeidavo. isemiau abs bloka, prapuciau lig ir tvarkoj, bet ne ilgam, kita diena kaip tik per vgm pradejo stabdit tik vienas ratas, prezastis tas pats- nedaeina skistis.
1.- nupirkau dievieta abs bloka
2.- 4-suportu remkomplektai "tanagra 2-prekiniu su nuolaida 30lt. Autoera 2-galiniu 27lt
3.- pravaliau, prapuciau visas zarnas
4.- isploviau stabziu pagrindini cilindra. " salniku nekeiciau nepaviko istraukti stoporo"
Ryt surinkinesiu, apie rezultata rytoi vakare parasisiu.

Parašytas: 17 Geg 2008, 14:55
CTAPblK
po ilgu orinimu (1.5l skiscio perpiliau) stabziai atsirado, ir abs veikai kuo puikiausiai.
orinau su ijungtu degimu, su dirbanciu varikliu. pravaziavau ir vel orinau, po antro bandimo pidalas pasidare siek tiek kietesnis.
ant galiniu suportu stovi kazkokie voztuveliai, bet as jau ten nelindau. tas voztuvelis tarp magistrales ir gumines zarnos prie galines spirokles.

Parašytas: 18 Geg 2008, 09:12
Ricco
Kai rankos teisingos,tai ir rezultatas gaunasi.Pavazinesi-vel nuorink.To oro su laiku vel atsiranda

Parašytas: 18 Geg 2008, 21:20
Renas
O neatkreipete demesio i tai, kad visuose manualuose raso: nuorinant stabdzius, stebeti stabdziu skyscio bakeli ir reikalui esant dapilineti skyscio, kad nepatektu oro. Jei uzsiorino pagrindinis cilindras, tai prisiviret koses pilna puoda. Senais gerais laikais, dar ziguliams, keisdami pagr. cilindra, skysti leisdavom samatioku. Tai yra atsukam vamzdukus nuo galiniu cilindru, skysti pilam i bakeli ir jis palengva bega iki galinio rato. Po to uzsuki ir orini per vintili. Na vienu zodziu, butinas toks darbas, nes kai maigai pedala, o skyscio sistemoje maziau negu oro, tai tas skystis pavirsta i gazuota limonada. Dar vienas pastebejimas, nuorinant stabdzius i tara, negalima jo iskarto pilti i sistema, nes jame yra mikro oro burbulu. Reikia bent pora valandu toje taroje palaikyti, kad issivaiksciotu oras.

p.s. 40% stabdymo efektyvuma, sudaro nauji stabdziu diskai ir rimtos firmos st. kaladeles, tik ne tie uz 30 Lt. Ir nepamirskit nuorinant stabdzius, orinamu ratu eiliskumo, ypac kai keiciasi pagr. cilindras.

Ai ir dar i ta ABS,a nuorindami nekreipkite demesio, nes jis mato tik sukancius ratus.

Parašytas: 18 Geg 2008, 22:32
CTAPblK
tu jau cia pavarei po garaznamu :lol:
visa sistema ardziau ir ploviau kad stabziai butu geri o ne kad is sistemos isleidusi skisti vel pilt i sistema, nors vizualei jisai buvo svarus svarutelis ;) del skiscio lygio man atrodo niekam klausimu jokiu nekilo. o del samatioko taisingai, as tai stucerius atsukau ir i bakeli spaudima daviau, kad nereiketu laukti pusvalandi kol prades laset.
del abs visosie masinose skirtingai, vienam orini kaip be abs, kitam tiktai su pajungimu prie kompo, kitam su ijungtu degimu.

Parašytas: 18 Geg 2008, 22:45
Renas
Tai, kad plauti sistemos ir nereikia. Cia tau ne kuro ar varikliotepimo sistema, cia hidraulika. Stabdziu skysti rekomenduotina keisti kas 2-3 metus, nepriklausomai, ar tas automobilis eksploatuojamas, ar ne. Sistemoje, nors ji ir neeksploatuojama, nuo atmosferos temperaturu skirtumu, atsiranda oro. Aisku ne tiek, kiek keisdamas cilindriukus, bet vistiek, stabdziu efektyvumas dingsta.

Parašytas: 18 Geg 2008, 23:18
CTAPblK
as parasiau kaip radau stabzius. o ne padekit Dingo stabziai ;)
kaip ir visosie kitose sistemose hidraulikoi irgi atsiranda nuosedu, pradeda durniot voztuveliai, nelaikit salnikai ir taip toliau. Hidraulikai irgi reike preziuros!

Parašytas: 19 Geg 2008, 00:20
Renas
Patikek, kas liecia nuosedu, jos ten vaidina maziausia vaidmeni paliginus su oru. As nesakau, taip galima, netgi reikia praplauti suportus, bet kam visa sistema, juk ten nera tokios dideles temperaturos, kad vamzduku sieneles prikeptu. Na nebent raudona su geltonu. ;) Tos darbines nuosedos perpilant isbega.

ai, kas kaip ismano.....

Parašytas: 19 Geg 2008, 07:34
CTAPblK
:lol: pasidomek daugiau gidraulikos sryti ;)

Parašytas: 19 Geg 2008, 19:33
Vitalij
Saip pabandziau ta varianta perpiliau 2l skyscio jokio kolkas efekto staigiai stabdant stabdo vienas ratas, pastovejusi po nakties pedalas kietesnis isilus pravaziavus pradeda dingti po truputi ir pedalas eina 2/3 kol pradeda stabdyti

Parašytas: 19 Geg 2008, 22:10
CTAPblK
del vieno rato stabdimo tai abs blokas kaltas, pakeisk ji. jei pas tave 0 265 201 019 tai toki turiu lisna.

Parašytas: 20 Geg 2008, 07:07
Ricco
1. senas stabdziu skystis sukelia detaliu korozija
2.su laiku keiciasi virimo temperatura,todel uzvirus sistemoje gali atsirasti oro
3.Tai tik teorija.Realiai mazai kam tai rupi

Parašytas: 26 Geg 2008, 21:18
Vitalij
dar 1litra skyscio pravariau per sistema pedalas atsistate dabar viskas ok, bet vis dar neveikia ABS!
Gal kas zino kur kreiptis del davykliu veikimo/neveikimo patikrinimo?