Puslapis 13

Apie rotorinius variklius

Parašytas: 24 Sau 2008, 16:03
Fruktas
jau seniai ydomus man yra siuo varikliu veikimo principas, kaip veikia zinau, kad is daug mazesnes kubaturos isgaunama didesne gale negu is stumuokliniu varikliu irgi faktas, bet gal kas zino kodel jie labai mazai kur naudojami, tiksliau berods tik mazdos juos naudoja, kokie siu varikliu + ir -
stebedamas maketus ir veikimo principa susidariau toky vaizda kad ju tarnavimo laikotarpis turetu buti daug mazesnis negu yprastu varikliu, gal kas zino kaip yra is tikro ?
stai rx8 twin rotor isardytas variklis

Paveikslėlis
manau turetu buti sudetinga palaikyti kompresija, nes ta vieta kur sandarina kartais labai jau smailiu kampu liecisi su korpusu, ko pasekoje suslegtas oras sunkiai islaikomas ten kur jis turi buti, na bent as susidariau tokia nuomone is visos info ka turiu, gal kas daugiau turi ka papasakot ?
ir siek tiek ydomios info apie siu varikliu veikima http://www.k12.nf.ca/gc/scienceweb/phys ... ngine.html

Re: Apie rotorinius variklius

Parašytas: 24 Sau 2008, 16:27
NosTraDamX
ka tiksliai zinau tai situos variklius isrado rusai pries daug metu. dar senai tarybu sajungos laikais juos buvo uzpatentave ir buvo pilna ziguliuku ir volgu kurias vairavo KGB'isnikai... TAS cia is istorijos. paskui kodel isejo is apyvartos jie tikrai nzn...

bet vat tevas (varinejo masinas) kazkur pries 10 metu gal biski daugiau 13 metu buvo is vokietijos parsivares pasata sena su rotoriniu varikliu. jis buvo pasatas buves mentu tik jau buvo nuluptos visa mentu atributika. tada dar buvau vaikas ir nesupratau ka reiskia kitoks variklis, jis man ten aiskino bet man kaip ir man tas pats buvo :)

tai tada kai prie sankryzos uzgazuodavo ir atleisdavo sankaba ratai kasdavosi belekiek. kelinta pavara bemesdavai visada dumuose pasipyles budavo.

principas toks kaip man senais laikais aiskino kad viskas veikia is inercijos to rotorio. is vietos ramiai laikant apsukas labai greit nespriegsi i prieki, bet uzgazavus iki tam tikru apsuku gali daug ka pasiekti... pardave ta pasata ruskeliams is pirmo tturgaus gerai uzdirbdamas...

jei ka klystu galit pataisyt bet cia rodos tiek kiek zinau :)

Parašytas: 24 Sau 2008, 16:28
dosmaster
Veikimo principas islieka toks kaip ir variklio su stumuoklias. t.y. pagrindine ydeja lieka kintamo dyzdio degimo kamera "Karno" ciklui vykti... Va vakar vakare kaiptik isrinkau vairo stiprintuvo siurbliuka, tai jis tiesa irgi panasiai i rotorini varikly dirba ;) tik kad jame ne degimas kameruose vyksta, o paprasciausias skyscio/arbaDuju perpumpavimas.

Tokio variklio + butu tas kad stumuoklio judesys pirmyn/atgal, pakeiciamas kurkas efektyvesniu sukamuoju judesiu nereikalaujanciu kiekvieno ciklo metu nugaleti stumuoklio kinetine energija ;) Is to isplaukia variklio gebejimas dirbti aukstomis apsukomis.

Nao del minusu kolkas nesigilinau... zmones kalba kad sudetinga konstrukcija ir prastesnis Naud Koef...

Re: Apie rotorinius variklius

Parašytas: 24 Sau 2008, 16:30
calibra
Geras.Fruktas rašė:manau turetu buti sudetinga palaikyti kompresija, nes ta vieta kur sandarina kartais labai jau smailiu kampu liecisi su korpusu, ko pasekoje suslegtas oras sunkiai islaikomas ten kur jis turi buti, na bent as susidariau tokia nuomone is visos info ka turiu, gal kas daugiau turi ka papasakot ?
Manau, kad cia pats paklausei ir pats atsakei. Labai mazas "sandarinimo" plotas, del ko greitai sudyla sandariklis (iprasto variklio atveju tai butu ziedai, kaip vankelyje tas vadinasi nzn'au).

Parašytas: 24 Sau 2008, 16:39
Fruktas
joa apie tuos zigulius tai radau, ir del apsukai kas tiesa tai tiesa, gali suktis kur kas daugiau, beje is 1300cc isgauna kurkas didesne gale negu is 2000cc stumuoklinio variklio, kaip jau minejau speju didelis minusas yra trumpesnis eksplotavomo laikas, nes toks vaizdas kad ant pacio rotoriaus briaunu esanti medziaga sandarinimui nesugeba laikyti tiek kiek stumuokliu ziedai, gal todel ir stumuokliniai varikliai nustelbe situs, nes daugeliui reikia ne galios o ilgaamziskumo, bet jei turint pakankamai pinigu manau daug smagiau butu vazineti kai po kapotu toksai variklis, tik va speju kad varikliui kapitalinius reik daryt kur kas dazniau negu yprastiems varikliams. sukuriau sia tema nes manau ne vienam masinu megejui besidominciam siek tiek daugiau yra ydomu kaip veikia tokie varikliai

Re: Apie rotorinius variklius

Parašytas: 24 Sau 2008, 16:40
dosmaster
NosTraDamX rašė:ka tiksliai zinau tai situos variklius isrado rusai pries daug metu. dar senai tarybu sajungos laikais juos buvo uzpatentave ir buvo pilna ziguliuku ir volgu kurias vairavo KGB'isnikai... TAS cia is istorijos. paskui kodel isejo is apyvartos jie tikrai nzn...
<...>
principas toks kaip man senais laikais aiskino kad viskas veikia is inercijos to rotorio.<...>
Na jo, rusai tai kaip visad :lol: Visi isradimai ten padaryti :lol: valstietis is uralo dazniausiai isranda ;)
Siaip realiai isrado Wankel'is, 1951m. atrodo, kad vokietis jis :roll:
Del rotoriaus inercijos irgi per daug vilciu nedeciau ;) kazin ar labai jau didelis tas jo inercijos momentas ;)

Re: Apie rotorinius variklius

Parašytas: 24 Sau 2008, 16:41
Fruktas
calibra rašė:Manau, kad cia pats paklausei ir pats atsakei. Labai mazas "sandarinimo" plotas, del ko greitai sudyla sandariklis (iprasto variklio atveju tai butu ziedai, kaip vankelyje tas vadinasi nzn'au).
na as ten is bendro vaizdo tik apmastymus pasakiau kas mano nuomone yra didelis minusas, pasirodo neklydau ;)

Parašytas: 24 Sau 2008, 17:31
calibra
tik su tamsta nesutikciau, kai yra lyginami konstrukciskai skirtingi varikliai pagal darbini turi ir vankelis tuomet ishskiriamas kaip "pranashesnis, nes ish 1.3 ishspaudzhiama daugiau nei ish tipinio 2.0". Tai tas pats, kas sakyti, kad su bybiu maishyti kava yra geriau, nei su kiaushais grebti shiena. :lol:

Parašytas: 24 Sau 2008, 17:42
Tornado
calibra bet vaizduote turi :D
ypac gera kai reikia panaudot bb ir kewsus...
+1
darbo pabaigai nuotaika pakelei :D

Parašytas: 24 Sau 2008, 19:33
Fruktas
:lol: :lol: :lol:

Parašytas: 24 Sau 2008, 19:39
Rocco_
sakiny nexujowa sumaste zmogus :lol: :lol:

Parašytas: 24 Sau 2008, 19:49
camel
:oops:

Parašytas: 24 Sau 2008, 19:53
SpottAuto
Dar karta perskaitykviska ir pagalvok ka parasiai ;) :D nes cia jau pats kazko prikuriai del subaru ;)

Parašytas: 24 Sau 2008, 19:58
Fruktas
kokius kokius subaru naudija variklius ? :lol: :lol: :lol: jau tikrai cia priburiai, pas daugely subaru v4 boxer'iai (180 laipsniu tarpicindrinis kampas) sie varikliai yra 2.0l su turbina arba be, paprastos imprezos yra be turbinos, wrx su turbinom ;) jei gerai pamenu prie siu varikliu zvakiu palankiausias priejimas is po masinos apacios. tad dar karta pasitikrink sawo imfo kokius variklius naudoja sis gamintojas

Parašytas: 24 Sau 2008, 20:07
camel
ups :oops: opozicinius

Parašytas: 24 Sau 2008, 21:23
ramus
Vankelio varikli galima rasti mazdose RX-7.

Parašytas: 24 Sau 2008, 21:36
mad_kaker
mr. calibra pavere neblogai :D

Parašytas: 24 Sau 2008, 23:10
ramus
Siaip apie vankelio varikli reiku pasakyti, kad tokio tipo variklis tik retiems, isskirtiniems modeliams kur ekonomiskumas ir ekologija lieka antroje vietoje. Sie varikliai pasizymi ne tik kuro, bet ir tepalo rijimu, kurio reikia nuolat papildyti ( ir atrodo nemazais kiekiais). Pats variklis vienkartinis pasibagus resursui kapitalinis nedaromas. Is vartotoju atsiliepimu idomu tai, kad kai uzkuriamas, nors ir trumpam, uzgesinti galima tik pilnai uzkaitusi, kitu atveju uzsisiurbia. :)

Parašytas: 25 Sau 2008, 01:32
Fruktas
del ekonomiskumo, pagal kuro sanaudas tai netaip jau ir labai lenkia sitokius variklius, primesk ne kubaruta o gale ir pamatysi kad skaiciai panasus, panasiu galingumu varikliai ir siurbia panasiai, tai cia faktas kad mazai kur naudojami jie, matyt yra priezastis, bet ten kur naudojami tai irgi padaro savo, tiek ta rx7 tiek rx8 ne paprastiems pasivazinejimas skirtos, ir kainuoja neblogai...

Parašytas: 25 Sau 2008, 01:35
Rocco_
girdejas kuru sanaudos didesnes nei paprastu motoru,o pvz rx8,tai smera reik keist kas 1000km,esu skaites sita dalyka....

Parašytas: 25 Sau 2008, 09:19
nokas1
kuro sanaudos rx8 kiek girdejau tai 13-15 ltr\100 km ramiai vaziuojant

Parašytas: 25 Sau 2008, 13:39
ramus
Tam tikrus pamastymus sukele kazkur rastas buvusio RX-7 savininko atsiliepimas: "smagus automobilis, bet kitas tikrai bus ne RX" Matomai variklio prieziura gana specifine ir pakankamai varginanti. Antra vertus jei jau leidziami tokie automobiliai tai ir ju gerbeju bei pirkeju ratas yra. :)

Parašytas: 26 Sau 2008, 16:12
soundas
Zinau kur stovejo, gal dar tebestovi RX-7 uzh 1000Eur :) Vaziuojantis, tik kiek girdejau kad lb daug benzo naudoja, bet vaziuoja ispudingai sake.

Parašytas: 26 Sau 2008, 16:54
calibra

Parašytas: 26 Sau 2008, 17:42
soundas
First generation (SA/FB) shitas jai gerai pamenu :D Nzn ar vertas jis shitu pinigu, nes jaigu kashkas su varikliu ngr, tai manau ir su meistrais ir su detalem gali but sunku, kai pamaciau ji, tik tai ir atbaide, sheip buvo kilus mintis nusipirkt, nzn kaip cia ishtikruju yra. Sheip jis ten ilgai stovejo, tai gali but kad dar ir stovi, nebent kashkam prireike.