Puslapis 1 iš 2
Klaipedieciai darosi DRAGSTERI
Parašytas: 18 Sau 2008, 10:59
YELLOW
Parašytas: 18 Sau 2008, 18:43
PoWILAAs
idomu butu paziuret kaip jis vaziuos

Parašytas: 19 Sau 2008, 15:45
calibra
saunuoliai entuziastai is deganciu ratu ir nerealiai didele pagarba tiems, is ko jie ta dragsteri pirko.
Parašytas: 21 Sau 2008, 02:40
mad_kaker
gal siuo dragsteriu prasides revoliucija ir kita rimta hebra pasiims kita dragsteri yradyt kad jie kietesni. ir taip turesim daug rimtu komandu ir visi auto renginiai bus zymiai idomesni

Parašytas: 22 Sau 2008, 09:49
YELLOW
Kiek zinau siemet planuoja jau paleisti ji per ferrometal show Kedainiuose

Apie galia girdejau tik tiek kad 1500KW

Nzn kiek tiesos, bet lauksim rezultatu su nekantrumu

Parašytas: 22 Sau 2008, 10:44
mad_kaker
tik kad nebutu kaip praeita kart kai dvi dienas kol pravaziuos reiks laukt

Parašytas: 22 Sau 2008, 13:21
YELLOW
mad_kaker rašė:tik kad nebutu kaip praeita kart kai dvi dienas kol pravaziuos reiks laukt

O ko tu nori?Galvoji po kiekvieno pravaziavimo lengva perrinkti tokius monstrus???Toks dalykas Lietuvoj beprecedentis ir verta toki monstra nors karta praliakent pamatyti aisku is kitokios pozicijos nei iprastas ziurovas
Jeigu desimt tokiu dalyvautu tai tada gal ir butu be pertraukos

Parašytas: 22 Sau 2008, 13:54
zmogis
buvau vasara kedainiuose kai vaziavo dragsteris bet problema ta kad jie negali visos galios parodyti kedainiuose nes danga prasta tipo sukibimo nera ar kazkas pansaus

Parašytas: 23 Sau 2008, 01:20
ramus
Kas del perrinkimo tai kazkur teko skaityti, kad variklis atlaiko kone visa sezona, tik zvakiu reikia po kiekvieno vaziavimo, nes sudega. Ir dar kas idomu buvo tai, kad kuras cilindruose suspaudimo takto pabaigoje pasiekia beveik kieta busena, o ryjimas kaip boingo kilimo metu berods 4-6 l/s.

Parašytas: 23 Sau 2008, 09:01
zmogis
ramus rašė:Kas del perrinkimo tai kazkur teko skaityti, kad variklis atlaiko kone visa sezona, tik zvakiu reikia po kiekvieno vaziavimo, nes sudega. Ir dar kas idomu buvo tai, kad kuras cilindruose suspaudimo takto pabaigoje pasiekia beveik kieta busena, o ryjimas kaip boingo kilimo metu berods 4-6 l/s.

na kiek as esu girdejas kad varikli reikia perinkti po kiekvieno vazivimo nes jis varomas ne benzinu o kazkokiu kitu biesu kuris gerai dega

Parašytas: 23 Sau 2008, 09:53
YELLOW
zmogis rašė:ramus rašė:Kas del perrinkimo tai kazkur teko skaityti, kad variklis atlaiko kone visa sezona, tik zvakiu reikia po kiekvieno vaziavimo, nes sudega. Ir dar kas idomu buvo tai, kad kuras cilindruose suspaudimo takto pabaigoje pasiekia beveik kieta busena, o ryjimas kaip boingo kilimo metu berods 4-6 l/s.

na kiek as esu girdejas kad varikli reikia perinkti po kiekvieno vazivimo nes jis varomas ne benzinu o kazkokiu kitu biesu kuris gerai dega

NOS arba kitais s....

Parašytas: 23 Sau 2008, 11:36
calibra
Azoto suboksidas nera kuras, o tik realiai degimo reakcijos katalizatorius, kurio deka galima sudeginti daugiau kuro (kurio nebutu galima padaryti be papildomo deguonies is nos'o).
Nemazai dragsteriu vaziuoja E85 kuru. Speju, kad ir pas degancius ratus toks variantas gali laisvai buti igyvendintas, turint galvoje, kad sis kuras jau prieinamas ir Lietuvoje.
Parašytas: 23 Sau 2008, 11:40
zmogis
calibra rašė:Azoto suboksidas nera kuras, o tik realiai degimo reakcijos katalizatorius, kurio deka galima sudeginti daugiau kuro (kurio nebutu galima padaryti be papildomo deguonies is nos'o).
Nemazai dragsteriu vaziuoja E85 kuru. Speju, kad ir pas degancius ratus toks variantas gali laisvai buti igyvendintas, turint galvoje, kad sis kuras jau prieinamas ir Lietuvoje.
tai tas E85 ne reaktyvinis kuras???
Parašytas: 23 Sau 2008, 11:56
calibra
ne, reaktyvinis kuras = zibalas. E85 kas kita.
Parašytas: 23 Sau 2008, 11:57
calibra
Beje, reaktyviniu kuru prekiauja lukoil, o e85 - statoil.
Parašytas: 23 Sau 2008, 13:09
zmogis
calibra rašė:ne, reaktyvinis kuras = zibalas. E85 kas kita.
dabar zinosiu

Parašytas: 23 Sau 2008, 13:16
Rocco_
tokio kuro neteko nei vienoj degalinej minetoj matyt
Parašytas: 23 Sau 2008, 20:26
YELLOW
Sitas bus varomas zibalu

Parašytas: 23 Sau 2008, 20:30
Fruktas
kiek is fizikos pamenu reaktyviniu variklio veikimo principas visai kas kita nei paprastu ir naudojama ar tai zibalas ar tai dyz kuras, nes degimas vyksta visai kitokiom salygom
Parašytas: 23 Sau 2008, 20:38
meccis
o kokiom galima smulkiau man tiesiog idomu
Parašytas: 23 Sau 2008, 20:43
Fruktas
tiksliai nepamenu bet berods turbina ar kazkas panasaus pusia didely kieky oro ir yra purskiamas kuras, taip pasiekiama didele temperatura ko pasekoje nereikia didelio oktaninio laipsnio kuro, susidares slegis ir putino jega ir vercia judeti lektuva, taip pat yra sklendes kurios reguliuoja ar tai slegy ar tai degimo produkto srauta, nelabai pamenu nes pries kelis metus aiskino ir nelabai ydomu budawo per fizika, youtubej pazek yra su fura y kuria ydetas reaktyvinis variklis, ten is kazkurio video matosi variklio veikimo principas, raktinius zodzius ves "burn out" jei gerai pamenu
Parašytas: 24 Sau 2008, 01:09
Calvin
Man teko į savo atsarginę mašiną - Guolį pilti lėktuvų kuro Oktaninis laipsnis berods 99 - kuras mėlynos spalvos.. Nepamenu ar pyliau kokio 92 ant viršaus, bet nesprogau, nesudegiau ir į orą nepakilau

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:29
Rocco_
prei to pacio manau kur kas didesnis ir suspaudimo laipsnis variklyje
Parašytas: 24 Sau 2008, 01:32
calibra
Rocco_ rašė:tokio kuro neteko nei vienoj degalinej minetoj matyt
reaktyvinis kuras - Vilniuje, Kalvariju g. Lukoil degalineje (kuri yra prieshais norfa)
E85 nepamenu kuriam statoile maciau, bet labai gali buti, kad maciau butent Kareiviu g. esancios statoil degalineje (esancioje salia McDonalds).
Parašytas: 24 Sau 2008, 01:34
Rocco_
reiks prasukt,seip kalvarijose retai uzsukineju,tdl nepastebjau tokio momnmo,o kaip kaina to reaktyvinio kurio?
