Puslapis 1 iš 2
USA Auto arba Kodėl Chrysler yra blogis?
Parašytas: 17 Sau 2008, 00:37
Calvin
Žiūrinėdamas auto apie 20K pastebėjau kad įmanoma nupirkti 2002 tvarkingą Peugeot 307, 1998 - Audi A6/A4, 1998 - velniasžin kokios būklės BMW penktą /trečią. Arba 2006 Metų Chrysler Sebring ar pan.
Kodėl visgi amerikietiški auto tokie pigūs? Kur jų blogis?
Mano girdėtos kalbos:
1. Labai labai brangios dalys (bet sako - nebyra).
2. Labai daug "ryja".
3. Labai nerangūs, kieta važiuoklė, netraukia ir pan.
4. Nežinia kokios būklės grįžo, faktas apdaužytas kaip reikiant.
Pliusai:
1. Maža rida.
2. Geri metai.
3. Išvaizda.
4. ...
Man kaip alergiškai nenorinčiam "tautomobilio" labai imponuoja tokie variantai:
http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.6910865
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbima ... id=1576957
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbima ... id=1665875
arba toks kupė:
http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.5617295
Būtų įdomu išgirst šiek tie pagrįstas nuomones o ne vien blevyzgas ir svaičiojimus "iš lemputės".
Parašytas: 17 Sau 2008, 01:44
dosmaster
Chrysler Sebring - gimines turi, tai puse metu pavazinejus paradejo tepalus kaip retis leisti ir is variklio ir is (automatines) gr. dezes...
Ir dar butinai reiketu atkreipti demesy i KOMPLEKTACIJA !
pvz mano mineta auto nors ir geru metu, bet neturi nei ABS, nei Konditiono, nei kitu pribumbasu

Parašytas: 17 Sau 2008, 01:48
mad_kaker
del kietos vaziuokles tai manau mitas, kiek teko su amerikietiskom didesnem masinom vazinetis visos buvo komfortishkos...
Parašytas: 17 Sau 2008, 09:53
sestokas
pigios todel kad yra su amerikietiskais zibintais. jei nusiperki toki auto tada negali uzregistruot, bei praeit TA. jei ir kazkokiais budais iveiksi tuos dalykus ateity vis tiek turesi problemu. na bent jei jau labai uzsigeidei amerikono tai pries pirkdamas paskambink man
Parašytas: 17 Sau 2008, 10:49
vvaidukss
na as sutinku del kuro rijimo..is degalines iki kitos degalines....bet del kietumo negaliu pritart....vaziavau su vojedzeriu kazkada tai visai maloniai vaziavos
Parašytas: 17 Sau 2008, 12:23
J-o-n-c-e
Zadejau neblevyzgot

Nu bet gerbiamasai kaliega, visiskai nesuvokiu kas tamsta traukia tose masinose... Kadangi grozi suvokiam kiekvienas kitaip, tai nedrisiu ikalbinet kokios jos baisios (tiek isore tiek vidum)... O apie technines problemas ir komforta nieko negaliu pasakyt, nes nevaziavau ir nzn kas tokia turi... (Bet speju apart komforto, kurio reikalauja hamburgeriu privalge amerikieciai, daugiau kazko tiketis nelabai verta) Tai, kad nebutu vien blevyzgu lygyje siulyciau ivertint bent jau nuvertejima, nes po keliu metu jos visai kaina praras...
Lyg ir domejaisi kazkada alfute, nu dizaino prasme tai i vienus vartus sitos geldos gauna

Parašytas: 17 Sau 2008, 12:36
Human
dar yra viena beda kuria visi pamirso, sios masinos yra gaminamos pagal regionus ir reikia dometis kuriam regionui buvo gaminta nes nuo to priklauso korozijos rizika. draugas pastoviai perka parduoda visureigius toyota, jeep, hiundajus visokius nuo 2000m ir stumdo sicia. tai reikia isigilinti regiona nes gali po 1 metu taip suput kad opelis pasirodys ne tik kad nerudijanti bet ir nepuvanti masina.
Parašytas: 17 Sau 2008, 14:35
vvaidukss
jo jo ...paragau lietuviskos druskos ir bus kaiuros kaip retys

man tai kartais kazkaip nelogiska atrodo kam gamint masinas su 6,6 litro varikliu paprastam vazinejimui...pas hebra 2,8 yra galingas ir daug srebia tai ka kalbet apie amerikonus, bankrotas totalinis
Parašytas: 17 Sau 2008, 15:42
Human
vaidukas siaip tai jos gaminamos is seno jau tokios, bet bairis tame kad ag dazniausiai net maziau buna nei europiniu, del to kad apsisukimai gan mazi. Los angele pagyvenes draugelis sako kad tokie motorai buvo padaryti kad kamsciuose neuzkaistu tipo (didele kubatura, mazesne galia nei imanoma isgauti is tokios kubaturos, geresnis patvarumas) bet man kazkaip keistai cia. . .
Parašytas: 17 Sau 2008, 15:45
calibra
netgi tie patys automobiliai is europos, skirti jav rinkai gana stipriai skiriasi. Ne tik zibintais ar skydeliu, o daug daugiau - priklausomai nuo modelio - stabdziais, antikoroziniu padengimu, salono medziagu kokybe, garso izoliacija, variklio gamomis, vaziuokle ir t.t.
Paprastai jav rinkai skirti buna gerokai zemesne kokybes, nei europieciams skirtu auto. Tiap yra del keliu priezasciu - jav yra baisiai didele rinka (kaip vienos shalies), del ko ten yra daug zhaideju ir norinchiu uzhimti kuo didesne rinkos dali. Del shios priezhasties net nauju automobiliu kainos JAV yra zhenkliai mazhesnes nei europoje. Kainos sumazhinimas galimas tik dviem budais - pelno sumazhinimu (kaip zhinia, automobiliu gamintojai nera labdaros organizacijos ir nera linke tai daryti) arba mazhinant gamybos kashtus/sanaudas (=pigesnes medzhiagos, prastesne kokybe, prastesni ir pigesni inzhinieriniai sprendimai).
Del minetu priezhaschiu, automobiliai gaminti jav paprastai buna prasciau valdomi, greiciau rudija, prastesnes salono medziagos ir t.t. Pvz, pirmas dalykas, ka ish jav pirktiems wrx'ams padaro nusipirke europiechiai - keichia stabdzhius, kurie nihrena nestabdo. (pas europinius wrx'us viskas ok).
Aisku, tai savaime nereishkia, kad visi europiechiai super aukshta kokybe propaguoja.
Parašytas: 17 Sau 2008, 15:48
Human
SAAB imk jie visur eina tokie patys

Parašytas: 17 Sau 2008, 15:59
vvaidukss
tas del jav rinkos tai ten gamintojai daro masto ekonomija...stengias pigiau pagamint ir gaut didesni pelna...o del kamsciu tai jo, ten kiek yra pasakoje prastovi po kelias valandas, tad mums net nebutu kuo skustis....
Parašytas: 17 Sau 2008, 16:57
memelsite
Man amerikonai labai gražūs atrodo, o kaina manau pas mus jų mažesnė nes kuro sąnaudos didelės, dalių sunkiau rasti, automatiškai brangiau kainuoja, tos pačios lempos kitos, keisti reikia. Kokybė ne manau kad būtu blogesnė nei vokiečių, prancūzų ar italų. Komfortas tikrai yra išskirtinis, senesnių, nauju nzn ... o tas pats crysler 300m megėjas pūti, kiek pastebėjau, dabar dar nesimato akivaizdžiai, bet pažeidus dažus, metalas jau po poros savaičių pradeda rūdyti, mazdų, nisanu tokių metu ir po pusmečio nesimato korozijos požymių ...
Parašytas: 17 Sau 2008, 17:40
calibra
Na, memelsite chia ir privarei blevyzgu.
Vat kam ishkarto prieshtarauju:
1. "kaina manau pas mus jų mažesnė nes kuro sąnaudos didelės, dalių sunkiau rasti" - brangusis, tai ar praleidai ta vieta, kur rashiau, kad NAUJAS automobilis pas juos kainuoja kartais net 2x mazhiau, nei pas mus? Aisku, antrine rinka taip pat svarbu, bet cia jos reikshme kainoje (konkrehciam kontekste) yra niekine.
2. "Kokybė ne manau kad būtu blogesnė nei vokiečių, prancūzų ar italų. " blogai, kad nemanai, jeigu zhinotum (o ne manytum), kitaip shneketum. Paskaityk idemiai, ka parashiau ir pagooglink, kad nereiktu pasikliauti vien manim arba "manymu"
3. japonishku automobiliu atsparumas korozijai taip pat yra labai menkas (nors ir geresnis nei amerikieciu, kur daznai nebuna JOKIO antikorozinio paruoshimo), jeigu lyginsim su europiechiais.
Parašytas: 17 Sau 2008, 20:21
meccis
na ka as galiu pasakyti apie tuos sebringus TAI NIEKO GERO su varikliais ir vaziuokle.Servise esu twarkes ne viena tai nuomone ne kokia isliko apie juos.
Apie variklius
sunku gauti detales ju modeliai yra europiniai ir amerikietiski sunku atskirti koks kuris.Tarkim ardymo ir surinkimo metu yra daug ivairiausiu skirtumu dacikiukas koks skirias ir labanankt nebeuzvesi ir pan.
Vaziuokle
ji yra minksta vaziuoti bet kartu ir pats metalas minkstas avarijos metu vaziuokle tiesiog plista + tame kad nesumeta kebulo.

Parašytas: 17 Sau 2008, 20:22
WiliusG
kiek zinau pas visus amerikonus stabdziu nera

ir faros skirias. Negrazus man jie

Parašytas: 17 Sau 2008, 21:41
ispanas
komforto atveju amerikietiska masina tai tikrai aukstu ivertinimu verta

o jos geru metu ir pigios todel, kad beveik visos i lietuva atkeliauja is aukcionu stipriai dauztos

nes paziurekit kiek aukcione ta pati masina dauzta ir sveika kainuoja, tai pamatysit ta skirtuma

Parašytas: 17 Sau 2008, 22:01
vvaidukss
galu gale ce skonio reikalas bet po tokiu kalbu mamn biski atsoko fantazija kada amerikanka pirkt...ir jei pirkciau tai jau biski zinociau kuom pasidomet
Parašytas: 17 Sau 2008, 22:57
Rocco_
cia kaikas rase apie galingumus,patikslinsiu,JAV populiarus dideles kubaturos auto,pas mus aina mazesnes kubaturos,taciau ten retas lb dalykas yra turbo,skaityk galia buna vienoda 5.7l ir euro 2.0l su turbina,amerikieciai padare todel kad pas juos yra A92 benzinas,pas mus A95,A98,ju varikliams toks benzas netinka tdl pas juos tokia kubatura kad isgautu panasia galia..gal ka suklydau bet kiek zn parasiau
Parašytas: 18 Sau 2008, 01:02
Fruktas
ten kubatura didele todel kad bendzinas kainuoja centus, visai kitokios sukimo charakteristikos nebu mazos kubaturos varikliu, keletas pazystamu gywena jav ir pasakojo kad ten 6.0l variklis skaitosi jau mazas... bendzinas parduodamas galonais, galono kaina taip pat juokinga, pavertus litrais ir paziurejus kiek lt kainuoja tai jei neklystu iseina centai... kaip kazkas minejo mazesnes rpm iskarto duoda didesny ilgaamziskuma ir patwaruma, taipogi kad ir ag mazai bet sukimo momentai visai kiti, ir pasiekiami nuo mazu apsuku, ko nepasakysi apie europietiskus kur galia isgaunama su elektronikos pagalba, kitas dalykas ten prie variklio reikia daug maziau elektronimos, ko pasekoje ir maziau yra kam gesti, vienas pazystamas vazineja dabar su craisleriu LHS, kubatora taip didele, galios galetu buti ir daugiau, bet vos mini pedala lis vaziuja, nereik lauk kol sukils rpm
Parašytas: 18 Sau 2008, 01:14
Rocco_
matau krypstam nuo temos.calvinas prase rimtu pasisakymu,nereik blevyzgot. nxn bet jei patinak JAV auto kdl gi nepirkt...bent jau as taip manau
Parašytas: 18 Sau 2008, 03:09
Human
galonas seniau dolca kainavo dabar jai neklysty ar 2 dolcai jau gal net. nes kazka draugelis minejo kad kainos pakilo bet sulyginus su musiskem tai . .
ir druzokas geras va visa praeita vasara vazinejo su mustangu tuo nauju cabrio pas siostra kai buvo tai sake shudas totalus, nei valina normaliai nei siaip smagi masina. 170 ag ten buvo, sake tikejosi ispudingesnio kazko. kubatura 5 su centais jei neklystu. gryzes cia su bmw 2.5 pavazinejo tai sako daug maloniau vaziuoja nei anie.
Parašytas: 18 Sau 2008, 10:28
haroldas888
Kiekvienam savo.
As patenkintas nors ir jau 10 metu sulaukusiu Sebringu.
Senesniems sake 2.7L varikliai nepatvarus,
maniskis 2.5L 125KW(uztenka pilnai),
vaziuokle pobrange,
bet ne kasdiena keiti ka nors.
Per metus su tepalu keitimu(3 kartus) gal kokius 1200Lt ir sukisau.
Man calibros eksplotacija brangiau iseidavo(tai variklis,tai deze parejo...)
Aisku masina nerangi labai jei reikia kur apsisukti,
bet padoriai minksta ir komfortabili.
Apie rudis net minciu nera(tpfu tpfu tpfu...),
Viskas aisku amerikietiska,
mygtukai dideli,
viskas zaliai dega ir t.t.
Anksciau nemegau,
bet pripratau ir atrodo,kad taip turi buti.
Faras galines pasikeiciau i europines,
nes pats vaziavau karta is paskos,
tai nervino,kad nelabai krenta i akis kada rodo posuki ir t.t.
Dar kada nors ateityje gal gausiu priekines.
Zodziu nereikia varyti ant amerikonu,
minkstos ir patogios auto.
Kiekvieno skonio reikalas.
Parašytas: 20 Sau 2008, 05:59
Lucas
Kas del kurbaturos ir galios:
Amerikonas:
Galia |---| Kubatura |------|
Europietis:
Galia |----| Kubatura |----|
Japonas:
Galia |------| Kubatrura |---|
Parašytas: 20 Sau 2008, 14:28
Darius
o kokie atsiliepimai apie:
chrysler stratus cabrio (modelis 96-99)
chrysler sebring cabrio (modelis 96-99)
?