Puslapis 11

Calibros kaina

Parašytas: 14 Sau 2008, 23:24
Vytautas88
Sveiki. Kokia dabar orientacinė kaina būtų tokios Calibros:
1993m., mėlynas metalikas, išorė ir dugnas nesūrudiję, t.y. be rūdelės, salonas tvarkingas (tiesa, komplektacija skurdi: elektriniai veidrodžiai, elektrinis liukas, ABS, signalizacija, centrinis), visa elektronika veikia be priekaištų, motoras geros būklės, važiuoklė irgi tvarkoj (apart galinių ratų išsižergimo)? Motoras C20NE. Yra dujos, R15 Ronal`ai.
Na, maždaug, ar realu už tvarkingą stoką su C20NE gaut 4500 litų?
Šiaip, viską darau sau, dar liko keletas darbų, ant pavasario/vasaros žadu parduoti ir pirkti kažką kita. Norai krypsta link Audi B3/B4 Coupe su NG motoru, Opel Astra F GSi, galbūt netgi Audi V8 ar BMW E34 525. Sakot, kontrastas? :D
Labiausiai krypstu link Coupe, nors dar neaišku kaip čia bus, gal paklius po ranka gerų metų tvarkinga Caly su C20XE... :?

Parašytas: 14 Sau 2008, 23:26
Colibriukas
manyciau realiau nei realu ;)

Parašytas: 15 Sau 2008, 03:18
SpottAuto
Ar rasi neuzdrosta coupe? :) nes dauguma negeriau ir uz 8v vaziuoja :lol: astra tai jau pritarciau, gal ir sau paimciau kada kasdienai, bet kolkas uztenka cali, v8 neblogai :roll: bet kam tas bmw? :D bet kaip butu su V8 islaikimu? :roll: Manau nelabai pigu butu jei kas pereitu ;)

Parašytas: 15 Sau 2008, 17:23
Vytautas88
Na, dėl Coupe tai ramus. Važiuoklės remontas nebrangus, motorai irgi pigūs (NG), nelabai jos rūdija.
Dėl V8, tai prie kuro sąnaudų jau pripratęs, dėl dalių, tai irgi nėra kainos kosminės (daug kas tinka nuo 200 ir 100 C3, kainos išpūstos dėl to, "kad čia V8"). O BMW, nes patinka galas varomas, bet BMW būtų kraštutinis variantas.

Parašytas: 15 Sau 2008, 17:44
Nitro
Vytautas88 rašė:Na, dėl Coupe tai ramus. Važiuoklės remontas nebrangus, motorai irgi pigūs (NG), nelabai jos rūdija.
Dėl V8, tai prie kuro sąnaudų jau pripratęs, dėl dalių, tai irgi nėra kainos kosminės (daug kas tinka nuo 200 ir 100 C3, kainos išpūstos dėl to, "kad čia V8"). O BMW, nes patinka galas varomas, bet BMW būtų kraštutinis variantas.
tau irgi patariu pasidomet V8 UFO stabdziu kaina :))

Parašytas: 15 Sau 2008, 17:57
Vytautas88
Nitro rašė: tau irgi patariu pasidomet V8 UFO stabdziu kaina :))
Normalūs tie stabdžiai. Kalades galima gaut už 70 litų, tik reik žinot kur pirkt. Na, nenukrypkim nuo temos, čia ne Audi forumas.

Parašytas: 15 Sau 2008, 18:15
WiliusG
Manoji kainavo 3500 tiesa metai 91 bet komplektacija geresne, o ir rudziu kaip ne keista tikrai nera, vos kelios mazytes :roll: paciam nerealu atrode :D

Parašytas: 15 Sau 2008, 18:59
Nitro
Vytautas88 rašė:
Nitro rašė: tau irgi patariu pasidomet V8 UFO stabdziu kaina :))
Normalūs tie stabdžiai. Kalades galima gaut už 70 litų, tik reik žinot kur pirkt. Na, nenukrypkim nuo temos, čia ne Audi forumas.
kaladeles UFO stabdziams? skamba kaip ish medzio drozhtos bugniniu stabdziu kaladeles ;]

Parašytas: 15 Sau 2008, 19:54
Tornado
jaja tik po 70 rubliu ir pirkt
:lol5:

Parašytas: 15 Sau 2008, 21:41
calibra
Vytautas88 rašė:Normalūs tie stabdžiai. Kalades galima gaut už 70 litų, tik reik žinot kur pirkt. Na, nenukrypkim nuo temos, čia ne Audi forumas.
Vytautai, kai nusipirksi audi ir reiks keisti stabdziu diskus - brukstelk cia i foruma, pasidalinsi kaip ten su tuo "pigiau" gavosi :)

Parašytas: 15 Sau 2008, 23:19
Vytautas88
Vienas stabdžių diskas -- ~300 litų, konkrečiau nesidomėjau kur, nes nebuvo tada aktualu. Pažįstamas turi V8, pirko kalades už 70 litų ufo stabdžiams ir keitė priekinius diskus. Chebra, nesivaikykim tų mitų, kad V8 yra kažkas itin stebuklingo ir brangaus, kaladės tikrai ne po 200 kainuoja ;)
Pasidomėkit kainomis detalitoje ir halimoje (Kaunas), jei jau taip netikite. Galbūt dabar ir pabrango keliais litais.

Parašytas: 16 Sau 2008, 00:09
Tornado
nu jo tu pigiai perki visi kiti "lopai" moka po daug.. taip is eitu...
audi forume raso stai ka
http://www.audifanai.com/forum/viewthre ... ead_id=481

jei tyngisi ziuret taigi kainos uz viena UFO diska 1200lt zmogus tiek palieka ir dziaugiasi... pigiai gaves

Parašytas: 16 Sau 2008, 00:57
Vytautas88
Užteks čia pizdielint. Kitą kart paskaityk, kad moku ne aš, ne mano ana V8. O kiek kiti moka man giliai p*****, tik reikia žinot kur ieškot.
Calibra: rakink temą, nėra prasmės čia bekalbėt, tema nusivažiavo į lankas. Ačiū.
P.S.: dėl V8 argumentai "prieš" pasibaigia visada ties stabdžių diskais... :lol: Ne kasdien juos keist reik, be to galima nupirkt geros būklės, kurių keist nereikės kokius 3 metus. Be to, pažiūrėk, Tornado, koks tų stabdžių efektyvumas :o

Parašytas: 16 Sau 2008, 01:05
Tornado
dachuja su trupuciu pasisakymu ,mano draugas, mano pazystamas..
kai reikia ir bbs saujoj gaunas...

Parašytas: 16 Sau 2008, 01:05
Calvin
TO Vytautas88:
Na jau nereikia čia piktažodžiauti, bet gerbiamasai, jei jau parduodat calikę (akivaizdu tamstai per sunku ją išlaikyt, vėlgi panašu iš visų remontų, kad pigiai pirkai visišką lupeną (No OFFense), bet tikiu kad turėdamas teisingas rankas sugebėjai ją atkelt naujam gyvenimui ) tai įsitikinimas pigiau V8 išlaikyt, sąžiningai man atrodo abejotinas... :roll:

P.S. pasitelkiau visas diplomatines polemikos subtilybes.

Parašytas: 16 Sau 2008, 01:11
Vytautas88
Calvin:
Niekas nežada V8 pigiau išlaikyt, nei Calibros, anaiptol. Tiesiog greitu laiku planuojamas piniginės papilnėjimas ir atsirado visai kiti norai ir galimybės. Nesakau, kad Calibra yra bloga mašina, anaiptol, ji man labai patinka, tik tiek, kad norisi kažko kito (kaip jau minėjau, geresnių metų Calibra su C20XE neatsisakyčiau)
Be to, manoji Calibra anaiptol nebuvo lupena. Iki lupenos jai buvo toli toli. Kėbulas, motoras -- įdealūs.
Ten tebuvo smulkios problemos, tiesiog buvęs šeimininkas jos visiškai neprižiūrėjo.
Redaguota:
Kaip jau minėjau, galvoje pilna visokių minčių. Galbūt, kai manoji Calibra bus visiškai ledinė (planuojama data: pavasaris), aš nuspręsiu ją pasilikt. Vistik gali būt gaila, tiek darbo, laiko, meilės įdėta :) Na, žiūrėsim kaip čia viskas pasisuks.
Tornado rašė:dachuja su trupuciu pasisakymu ,mano draugas, mano pazystamas..
kai reikia ir bbs saujoj gaunas...
Jei reikia: aš juk nurodžiau dviejų firmų pavadinimus. Pasiskambink, pasiklausk ir pamatysi.

Parašytas: 03 Vas 2008, 02:22
Vytautas88
Ką gi, nereikės laukt ir normalaus pavasario. Baigiu paruošt bamperius ir mano Calibra bus pardavime. Jei ką domins labai geros būklės Calibra, tas tegu rašo PM. Rinkta Suomijoj, arkos nesupuvusios, dugnas be rūdelės, o ir šiaip jau beveik iki ledinio stock`o privesta (ant bagažinės dangčio originalus Zenderis su papildomu stopu yra). Be 4500 LT neatiduosiu.

Parašytas: 03 Vas 2008, 13:32
krax
o kuo tie UFO diskai ypatingi? :oops: :roll:

Parašytas: 03 Vas 2008, 16:57
Vytautas88
UFO stabdžių labai didelis efektyvumas.

Parašytas: 03 Vas 2008, 17:56
krax
na ta supratau,bet kuom jie tokie ypatingi? :roll:

Parašytas: 03 Vas 2008, 18:30
Colibriukas
UFO- unknown flying object lietuviskai neatpazintas skrendantis objektas arba NSO. kai stabdai tai tikriausiai nutuoki jau is mano paaiskinimo kas vyksta :) cituoju- "Gal ten paukstis ? o gal lektuvas ? nea ten vytauto calibra".

Parašytas: 03 Vas 2008, 19:56
krax
:evil:

Parašytas: 04 Vas 2008, 08:59
Nitro
krax rašė:na ta supratau,bet kuom jie tokie ypatingi? :roll:
use google :)

Parašytas: 04 Vas 2008, 09:17
Nitro
Vytautas88 rašė:P.S.: dėl V8 argumentai "prieš" pasibaigia visada ties stabdžių diskais... :lol: Ne kasdien juos keist reik, be to galima nupirkt geros būklės, kurių keist nereikės kokius 3 metus. Be to, pažiūrėk, Tornado, koks tų stabdžių efektyvumas :o
1. - standziu efektyvumas nera kazhkuo labai nerealus - tik tiek, kad santykis standziu disko skersmuo/stabdymo efektyvumas yra aukstesnis nei paprastu stabdziu. bet kokiu atveju nusipirkes su ufo diskais po metu garantuotai vazinesui su c4 stojkem :)

2. - nupirkt geros bukles auto - loterija. sekmes laimint aukso puoda. Man irgi kazkada akis buvo i v8 nukrypus - bet tik iki tol, kai suzinojau eksploatacines islaidas :) tikrai neverta...