Puslapis 14

problemos su c20ne

Parašytas: 06 Sau 2008, 14:15
ernix
sweiki! iskiklo tokia problemele,vaziuojant uzsikiso oro filtras ir masina eme pamazu gesti, isemiau oro filtra uzsivedziau pamazu paburbsejus dirbo kaip laikrodukas, kita diena esant saltukuj uzsivedziau bet nedirbo ant laisvu apsisukimu, siek tiek pervaziavus viskas kaip ir vel ok, o po nakties visaj neuzsivede, pratempus mazdaug 300m uzsivede 2 cilindrais vel paburbsejo ir dirbo gerai, pakeiciau zvakes nes buvo juodos, isdziovinau ir ispuciau aukstu slegiu filtra nes naujo neturejau, dirbo gerai bet po keliu dienu uzvedus ji vel nedirbo ant tusciu apsisukimu vel pravaziavus 100m viskas ok, paralekiau dar 400m ir vel eme dirbt 2 cilindrais poto uzgeso ir nebeuzsivede :cry: kame problema galetu buti?

Parašytas: 06 Sau 2008, 17:33
Vytautas88
Visų pirma -- įsigyk naują oro filtrą.

Parašytas: 06 Sau 2008, 18:22
calibra
visu antra, reik ziuret kurie konkreciai cilindrai nedirba ir ieskoti bedos - zvakese, laiduose, paskirstymo dangtelyje/skriejike. Siaip, visus situos paminetus dalykus pasikeisti ir siaip butu i nauda. Zvakes NGK, laidai NGK ar Beru, paskirstymo dangtelis/skriejikas nezinau - gal tiks bet koks naujas.

Parašytas: 06 Sau 2008, 20:01
ernix
filtra atwes si sawaitgali nauja, o zvakes naujos buvo nesenej susuktos....as galvojau apie toki atweji gal kai isemiau oro filtra oro srauto matuokle galejo meluot o kompas riebint misini ir uzterst zwakes :roll: beje kaip nusukt ta paskirstymo dangteli? ten kazkokie varztai keisti

Parašytas: 06 Sau 2008, 20:13
ernix
joa pas mane tos pacios NGK zwakes

Parašytas: 06 Sau 2008, 22:31
Ricco
Keisti varztai atsisuka paprasta siasiakampe galvute.

Parašytas: 06 Sau 2008, 22:47
meccis
gali deti paprasta galvute 8mm ir atsisuks tie keisti varzteliai ;)

Parašytas: 06 Sau 2008, 22:51
Vytautas88
Šiuo atveju, galbūt ir tinka paprasta 8mm galvutė, tačiau jei naudojama didelė jėga užveržimui/atsukimui, varžto lizdas "nusižinda".

Parašytas: 06 Sau 2008, 23:11
bad_brains
tiem varztam atsukti idealiai tinka 1/4 colio galvute :)

Parašytas: 06 Sau 2008, 23:12
Fruktas
o dar geriau pasiimi butent tokia zwaigzdutine galvute

Parašytas: 06 Sau 2008, 23:34
ernix
na ok kaip atsukt jau zn, beje pas mane truputy skiles danktelis prie varztelio kur uzsiverzia :oops: tj lb blogaj?

Parašytas: 06 Sau 2008, 23:41
Fruktas
per ten gali petekt dregme y vidu o tai labai blogai, nuemes apzek kiek rimtas tas skilimas, jei visiskai perskile tai but gerai pakeist, nes sudrekes paskirstytojas pradeda grybaut ir variklis nedirba visai arba normaliai nedirba

Parašytas: 06 Sau 2008, 23:46
bad_brains
toks fokusas: jeigu dangtelio viduje matosi itrukimas, isgrezk tame itrukime nedidele skylete ir tada pabandyk vaziuoti :)

Parašytas: 06 Sau 2008, 23:57
Fruktas
na kas per fokusas ? papasakok

Parašytas: 07 Sau 2008, 00:25
calibra
prideda apie 20ag, bet labai trumpam.

p.s. jei rimtai, tai bet kokiu atveju paskirstymo dangteli geriau pasikeisti. Juk tikrai nedaug jis kainuoja, kad vargintum cia visus postais "o gal" - pakeisk minetus dalykus ir bus VOILA. Aisku, laidai kainuos, ko gero, brangiausiai - apie 200Lt. Todel, juos gali keisti paskutinius. Kad zvakes "NGK" dar nieko nereiskia - jos, kaip ir padangos, devisi.

Parašytas: 07 Sau 2008, 00:28
bad_brains
toks ir fokusas. motoristai pasakojo, kad jei skiles dangtelis, tai galima itrukime isgrezt skylute. tada variklis dar dirbs. su trukusiu labai tiketina kad kibirkstis eis ne ten kur numatyta...

kas kaip ir kodel nznau :) ir pats nebandziau, tiesiog sake ta labai respektabilus motoristas.

Parašytas: 07 Sau 2008, 00:33
ernix
laidai ir wakes geri es isitikines 100% dabar nes pervedus ranka per laida uzvestu varikliu niekur nekerta, beto pries pora men buvo keista zwakes ir laidai, zwakes nenudilusios ne kiek tad manau cia ir bus kaltas filtras bei paskyrstymo dangtelis, na viskas paaiskes rytoj :roll:

Parašytas: 07 Sau 2008, 00:35
calibra
tai, kodel nedirba butent du cilindrai, o ne visi keturi?

Parašytas: 07 Sau 2008, 00:40
bad_brains
calibra, taip gali buti del blogo dangtelio..


temos autoriau, tik nepamirsk kartu pakeisti ir skriejika! :)

Parašytas: 07 Sau 2008, 01:12
memelsite
Esu ieškojęs tokios problemos sprendimo pasate, po ilgų paieškų paaiškėjo, kad šlangike kur iš stabžio stiprintuvo eina į cilindriukus buvo parėjus ir orą siurbčiojo, ten vakumas turi but. Suklijavom ir tvarka, o tiek spęlionių buvo.

Parašytas: 07 Sau 2008, 01:18
calibra
bad_brains rašė:calibra, taip gali buti del blogo dangtelio..
Tai ta jau pasiuliau ;) Laikas ernix butu pereiti nuo klausimu prie darbu ir rezultatu aprashymo.

Parašytas: 07 Sau 2008, 01:28
Vytautas88
ernix rašė: pervedus ranka per laida uzvestu varikliu niekur nekerta
Sakyčiau, gana ekstremalus tikrinimo būdas :twisted:
O dėl tos skylės dangtelyje aš nerandu fizikinio paaiškinimo... :? Man rodos ji čia ne prie ko.

Parašytas: 07 Sau 2008, 01:42
Fruktas
kartais ir nerasi realaus fizinio paaikinimo, tada pasitelki dwasiny ;) :lol: :lol: :lol: :lol:

Parašytas: 07 Sau 2008, 20:50
calibra's
mano ziniomis igrezimas tik sustabdo nuo tolimesnio skilimo

Parašytas: 07 Sau 2008, 21:53
Vytautas88
Tai čia tik stiklui tai galioja.