Puslapis 1 iš 2
Pr. ratų suvedimas
Parašytas: 03 Sau 2008, 00:22
Vytautas88
Šiandien užmačiau, kad kai vairas stovi tiesiai, kairys ratas irgi, tačiau dešinys žiūri šiek tiek į dešinę, kokius 6-8 laipsnius
Gal kas žino iš panevėžiečių kur geriausia daryt suvedimą? Ir kokios kainos? Kemi nesiūlykit

Parašytas: 03 Sau 2008, 00:29
memelsite
Vienas ratas 6 laipsniai, taip būna kai šake sulankstai, tu isitikinęs, kad čia ratu suvedimo reikia, neįvažiavai į kokį bordiūrą ? suvedimo reik jei keitei amortikus arba antgaliu traukės, šiaip išniekur ratai nesikraipo

Parašytas: 03 Sau 2008, 00:38
Vytautas88
memelsite rašė:Vienas ratas 6 laipsniai, taip būna kai šake sulankstai, tu isitikinęs, kad čia ratu suvedimo reikia, neįvažiavai į kokį bordiūrą ?
Buvo švelnus švelnus bum slystant šonu į bortą. Bet nemanau kad dėl to, nes iškart po to apžiūrėjus viskas ok buvo.
Parašytas: 03 Sau 2008, 00:48
memelsite
90% tikimybė, kad šake palenkei, nes suvedimo kai reikia abu ratai ir labai nežymiai būna išsiviepę , arba išsiverte, o čia jau lįsk po duobe ir žiūrėk šake, iš kart gal nepastebėjai skirtumo, šiaip labai važiuojant turėtu jaustis, mėtyti mašina. Čia tik mano prielaida, teko susidurt.
Parašytas: 03 Sau 2008, 00:51
Vytautas88
Kad nei mėto nei ką, viskas ok kaip ir anksčiau. Ryt nuvažiuosiu pas kokius garažinius parodyt. Kiek tau kainavo remontas?
Parašytas: 03 Sau 2008, 00:59
memelsite
Šakę pasikeist reikia ir viskas apie 50 lt kainuoja, būna kad granatos sutrupa, stabilizatoriai išsitampo ir traukės susilanksto, mano atveju, o jei tik į bortą švelniai bumtelėjai, atseitu šakes pakeitimu, nzn tik kiek servisuose prašo už pakeitima, nesunku pačia pasikeist.
Parašytas: 03 Sau 2008, 01:02
Vytautas88
Viskas aišku. Dėkui už info.
Parašytas: 03 Sau 2008, 01:41
SpottAuto
Suvedima neblogai daro rolkeda, stetiskese. Kiek mokejau nepamenu, bet tai kazkas 30-40lt. Kazkas dar sake, kad katedros gatveje nebrangiai daro. Su kompiuterizuota iranga daro paliuniskio g. 13, kur tiksliai nepasakysiu, nes nemaza teritorija.
Re: Pr. ratų suvedimas
Parašytas: 03 Sau 2008, 02:18
myndzya
Vytautas88 rašė:Gal kas žino iš panevėžiečių kur geriausia daryt suvedimą? Ir kokios kainos? Kemi nesiūlykit

reikejo is karto y panevezio tema rasyti

Parašytas: 03 Sau 2008, 20:56
pavlito
rolkeda vienareiksmiskai

Parašytas: 04 Sau 2008, 01:18
Vytautas88
Rolkeda? Kur čia tokia yra?
P.S.: nebereikia, jau radau. Ačiū už info. Ir gal gali pakomentuot kodėl taip kategoriškai už?
Parašytas: 17 Vas 2008, 21:11
tomas
kiek zinau taj pas kale ratu ratu iswirtimas nesidaro.
Parašytas: 17 Vas 2008, 21:52
myndzya
cali priekiniu ratu isvertimas priklauso nuo amortiko,jei jis turi laisvumo tai tada ir isvertimas keiciasi

Parašytas: 17 Vas 2008, 22:15
bad_brains
siaip, nesudetingai galima jo koreguoti, reikia tik sarnyro tvirtinoma skyles pailgas padaryti, kad sarnyra butu galima stumdyti skersai masinos asiai.
Parašytas: 19 Vas 2008, 18:58
Dainava
bad_brains rašė:siaip, nesudetingai galima jo koreguoti, reikia tik sarnyro tvirtinoma skyles pailgas padaryti, kad sarnyra butu galima stumdyti skersai masinos asiai.
Nu nu...
Nu ir mechanikas atsirado. Žiū kad paskiau ratai visai neišsiskėstų.
Parašytas: 19 Vas 2008, 19:49
ramus
Siaip bad_brains is dalies butu teisus, nes nemaza dalis automobiliu gamintoju butent taip ir siulo keisti ratu isvirtima.
Parašytas: 20 Vas 2008, 13:44
calibra
siaip bad_brains pasiulymas labai logiskas tik minusas tas, kad praktikoje kai isvirtimas reguliuojasi minetu budu, tai po didesnes duobes jis "pabega".
Todel, patikimesnis budas yra daryti virshuje reguliuojama ishvirtima, bet pasidaryti toki varianta ir sudetingiau ir brangiau.
Parašytas: 20 Vas 2008, 13:51
bad_brains
yra visokiu budu kaip ta sujungima gerai sutvirtinti. jei teisingai pamenu, tai audejkose tos vietos, kur varztas ir verzle gula ant plokstumos, padarytas raizytas pavirsius ir nadojant atitinkamas poverzles ir geros stiprumo klases varztus galima problema su duobem eliminuot.
to garliava: savo kritika, prasom, pasilaikyk sau.
Parašytas: 20 Vas 2008, 16:22
calibra
tai vat kaip tik vienas audistas (turi typ85 audi coupe quattro) kaip tik ir skundesi, kad 3,14stelejus per duobe pabega vaziuokles setupas... As, aisku, mielai pasidarychiau priekyje reguliajama ishvirtima - gale to noreciau dar labiau.
Jeigu kas nors uz protinga pinigu suma apsiimtu toki dalyka igyvendinti, pasiulymams atviras - prasom

Parašytas: 20 Vas 2008, 18:32
ramus
Na cia man buvo kilusi tokia idomi mintis, bet perspeju tai tik pamastymas ir tai nera klausimas kuris mano darbu eileje butu pagrindineje vietoje, net opelio forume buvau domejesis tuo klausimu, taigi: calibra buvo uzsimines apie metalines kaip ir ivores i galines sakes, o man kilo mintis kad galima pabandyti vulkanizuoti metala prie gumos. Tuo budu ta dalis atrodytu kaip du vamzdeliai vienas isorinis kitas gerokai mazesnio diametro vidinis o tarp ju guma ir viskas tvirtai laikosi del to kad sutvirtinta vulkanizacijos budu, gumoje esantis vamzdelis per kuri eis varztas yra pasviras, kas ir turetu kompensuoti ratu isvirtima, belieka sugalvoti kaip nejudamai itvirtinti isorini vamzdeli sakeje, bet tuo paciu, kad jis galetu pasisukti kiek mums reiktu, gal kaip nors splintuoti.
Parašytas: 20 Vas 2008, 20:43
Egas
Kai jau aoie suvedima kalba, tai biski OT.. Ar reikia(butina) daryt ratu suvedima kai pakeiti R15 ratus i R17? Pastoviam vazinejimuj...
Parašytas: 20 Vas 2008, 21:38
WiliusG
Jei keitei tik ratus, daugiau nieko, tada nereikia

Parašytas: 21 Vas 2008, 11:51
calibra
WiliusG rašė:Jei keitei tik ratus, daugiau nieko, tada nereikia

siaip suvedima patys ratu suvedejai rekomenduoja daryti keiciantis sezonui, t.y. du kartus i metus, po ratu keitimo. As tai nesilaikau sios taisykles, nors gal vertetu paklausyti?

Parašytas: 21 Vas 2008, 12:04
Nitro
manau pinigu ir laiko shvaistymas...
Parašytas: 21 Vas 2008, 19:57
Egas
Tai kame tada saknys, jei nori gerai prasukt ratus neina masinos suvaldyt... laksto i visas puses... Vairas tiesiai , bet masina pradeda "blaskytis" po kelia...
