Jei kalbant vien apie calibra tai manau kad ne aisqu db visi kabinsis prie zodzio MANAU. bet Calibra kaip ir vw golf 2 nesiskiria ta prasme dyzelis vw ir benzas vw nesiskiria taip ir Calibra 6v 8v turbo manyciau nesiskiria
-!|[C{F}C]|!-
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/284022120.png[/img][/url]
Push the pedal to the metal
vat or skiriasi, bent turbo tai dugnas kitoks gal visu 4x4 toks bet esme kad yra papildomu ydubimu, o del visko kas kita tai manau tas pats, jei neklystu yra ir vietos kur prisukti galiny tilta, nors gal ir klystu del sito
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/][/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
Suomiskas kebulas ne is storesnio metalo, bet greiciausiai suomiai turejo kita metalo tiekeja ir poziuri i savo darba, nes toje pacioje ju gamykloje buvo surinkinejami porshe ir saab(neatsimenu tik kurie modeliai) Bet rudyja ir suomiskos jei nepriziurima.
Klausimas buvo apie kebulo skirtumus tarp skirtingu modeliu - taip, yra automobilio dugno skirtumai tarp fwd ir 4x4.
Taip pat minimalus skirtumai tarp "facelift" ir ankstesniu modeliu - variklio dangtis pas naujesnius modelius ejo be zenkliuko, zenkliukas buvo "perkeltas" i bamperi.
Taip pat buvo "last edition" modelis, kurio skyresi moldingai ir pr. bamperis.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]