Puslapis 15

Razdatkes blokavimas, idejos kaip padaryt ne 100% blokavima

Parašytas: 20 Gru 2007, 16:01
Fruktas
tai vat susikloste tokios aplinkybes kad sumasciau issiardyti sawo 4x4 silpnaja vieta - razdatke, pasizeriau ja per puse, visi dantraciai idealiai grazus, ir dabar reikia kazkokiu budu isimti visco sankabele is razdatkes korpuso ir ja pacia isardyti, kas esat arde duokit patarima kaip tai padaryti nes niekaip nerandu kaip tai darosi

Parašytas: 20 Gru 2007, 22:31
Fruktas
tai vat dabar situacija yra tokia kad radau ydomu dalyka ir kilo minciu kaip neblokuojant 100% padaryt kad veiktu 4x4 ir reikia arba kitos razdatkes arba tos dalies kur yra diskiukai, visco sankaba ten berods, jei kas turit duokit zinia, nupirkciau

Parašytas: 20 Gru 2007, 22:44
Fruktas
nukaip ir nelabai, veikia tas 4x4 normaliai, tik norejau isisaikint kaip padaryta ir is kur keisti garsai, problemos issprestos ir nauju ideju atsirado :twisted:

Parašytas: 20 Gru 2007, 23:21
Fruktas
man jau kiti planai, kaip sublokuot bet kad ant dideles aprovos(susukus vaira) praslystu diskiukai, ir turiu minciu kaip tai padaryt :twisted: tik reik daliu gaut db :evil:

Parašytas: 21 Gru 2007, 00:42
Fruktas
Paveikslėlis


Paveikslėlis


hidraulika atjungta sankabele nepergresta bet 4x4 veike, antroje foto ant pirsto mase is sankabeles, gan tirsta ir klampi

Parašytas: 21 Gru 2007, 00:54
pavlito
o kaip jinai veike jei mete visas klaidas 4x4 kokompas?

Parašytas: 21 Gru 2007, 00:59
calibra
Blokuota mechaniskai, hidraulika atjungta buvo.

Parašytas: 21 Gru 2007, 01:05
Fruktas
tai vat ir sukele ydomuma tai, kazkokia klampe mase uzpilta buwo nes ydejas y spastumus su vamzdiniu raktu sukinejau asiuke, esme tokia kad tirstos klampios manes uzteko tiek suklijuoti diskelius kad galinis tiltas prasisuktu ant asfalto

Parašytas: 21 Gru 2007, 01:18
bad_brains
geras fruktai, vat pasakyk, jeigu uzbuksuos tik priekinis kairys ratas, ant ledo stovedamas pvz. like trys stabiliai stoves ant asfalto. kas tada bus? tas priekinis kairys laisvai buksuos o like ne krust? ar bus kitaip?

Parašytas: 21 Gru 2007, 01:25
Fruktas
as nezinau nuo kur pajungta yra galinis tiltas, nesamone kad nuo priekinio desinio rato nes tada pastoviai tas kairys kastusi o like 3 ne nes lemgviau prakastu 1 negu 3, pagal mane is dezes isiena atskirai sukti galiny tilta. tokiu atveju kasasi ir prikinis ir galinis tiltas, o kuris ratas priklauso nuo to kuriam lengviau, bet esme tokia kad butinai bent vienas ratas is tilto kasis

Parašytas: 21 Gru 2007, 01:31
bad_brains
as, kiek calibros razdatke su deze gyvai vartes ir jos brezinius ziurejes, tai visa galini tilta suka tik priekinis desinys ratas...

aisku, gali buti, kad ir kreivom akim ziurejau :) (bet abejoju :lol: )

Parašytas: 21 Gru 2007, 01:31
Fruktas
tc nera o abs veikia gerai, kuo sitie dalykai susija ? pas mane 4x4 sistema visiskai atjungta nuo elektronikos ir hidraulikos, visur tiesioginis mechaninis perdavimas telikes, netaip kaip orginaliai per sankabele galas atjunginejamas , tiksliai prijunginejamas

Parašytas: 21 Gru 2007, 01:34
bad_brains
turejai omeny hidromechaninis. o susije gali buti tuo kad prabuksavus priekiniam desiniam, abs'as ji uzstabdytu, taip perduodamas momenta difui...

kito paaiskinimo ten as nematau, nebent butu priekinis difas blokuotas lsd.. bet taip irgi lygtais nera...

Parašytas: 21 Gru 2007, 01:42
Fruktas
kiek teko bandyti tai jei vienoda danga tai prasisuka ir issisuka visi 4 :!:

Parašytas: 21 Gru 2007, 01:48
Fruktas
cia daba buwo klausimas kurie suksis jei taip stoves, zodiu baigiam blevyzgas cia. kas nesusija su tema istrinkit aba leiskit man twarkyt sita tema, nes ketinu ja ilgai gvildenti

Parašytas: 21 Gru 2007, 11:39
Slamdog
Geras.Fruktas rašė:tai vat ir sukele ydomuma tai, kazkokia klampe mase uzpilta buwo nes ydejas y spastumus su vamzdiniu raktu sukinejau asiuke, esme tokia kad tirstos klampios manes uzteko tiek suklijuoti diskelius kad galinis tiltas prasisuktu ant asfalto
Paveikslėlis

Paziurek i sita seni? Zinai ka jis cia daro? 0,1g. tikslumu pila spec. silikono tepala, kuri pagamino su sudetingais aparatais pagal licenzija peremes juos is gamintojo, i visko mova, kuri veliau bus NEARDOMA. Sveikas atvykes i FWD kluba ;)

P.S. Viskozinis tepalas trinantis tiems "diskeliams" syla ir kieteja, taip uzblokuodamas diferenciala. Tokiu budu kuo labiau viena asis prasisuka, tuo labiau uzblokuojamas diferencialas. Vien nuo minimalaus tokio tepalo strukturos pasikeitimo gali priklausyti sukimo momento perdavimas, todel juos ir gaminti gali ne bet kas.

Parašytas: 21 Gru 2007, 11:42
Slamdog
calibra rašė:Blokuota mechaniskai, hidraulika atjungta buvo.
Tai, kad atjungta hidraulika, dar nereiskia, kad blokuota mechaniskai.

Parašytas: 21 Gru 2007, 11:46
Fruktas
tai kad pas mane dar veikia 4x4 :P

tiesiog mastau kokiu budu apeiti hidrauliny reguliavima ir mechaniny blokavima 100%.

neakyk kad tai neymanoma, nes pas mane taip ir padaryta buwo, tik kazkas subiro kiek supratau pacioje movoje ir pradejo barsketi, siaip veike gerai. tai nori pasakut kad jos jau neina isardyti kad vel eitu sudet po to ? mano manymu virsutine dalis turetu atsisukti

Parašytas: 21 Gru 2007, 11:48
Slamdog
bad_brains rašė:geras fruktai, vat pasakyk, jeigu uzbuksuos tik priekinis kairys ratas, ant ledo stovedamas pvz. like trys stabiliai stoves ant asfalto. kas tada bus? tas priekinis kairys laisvai buksuos o like ne krust? ar bus kitaip?
Deze suka centrini diferenciala, kuris jau ir paskirsto galia priekiui ir galui. Kadangi pas stock Cali daugiau jokiu blokiruociu nera, suka viena priekini rata ir viena galini.

Parašytas: 21 Gru 2007, 11:50
Fruktas
o kitas dalykas, taip ten uzpildyta specialiu tepalu bet vis cien reikalinga hidraulika kad suspausti, mano ideja padarysi taik kad nereiktu suspaudimo, jegos pakaktu veikti 4x4 bet reikalui esant siek tiek prasisuktu

Parašytas: 21 Gru 2007, 11:57
Slamdog
Geras.Fruktas rašė:tai kad pas mane dar veikia 4x4 :P

tiesiog mastau kokiu budu apeiti hidrauliny reguliavima ir mechaniny blokavima 100%.

neakyk kad tai neymanoma, nes pas mane taip ir padaryta buwo, tik kazkas subiro kiek supratau pacioje movoje ir pradejo barsketi, siaip veike gerai. tai nori pasakut kad jos jau neina isardyti kad vel eitu sudet po to ? mano manymu virsutine dalis turetu atsisukti
Tai jeigu isbego tas silikoninis tepalas, tai kaip supratau ji jau isardyta?

Parašytas: 21 Gru 2007, 11:59
Fruktas
pragresta skylute tik tai, tai kokiu budu tada veike jei niekas neperdaryta ir hidraulika atjungta ?, siaip kai atsisako hidraulika ir 4x4 neweikia

Parašytas: 21 Gru 2007, 12:00
Slamdog
Geras.Fruktas rašė:o kitas dalykas, taip ten uzpildyta specialiu tepalu bet vis cien reikalinga hidraulika kad suspausti, mano ideja padarysi taik kad nereiktu suspaudimo, jegos pakaktu veikti 4x4 bet reikalui esant siek tiek prasisuktu
Suspaudimas neitakoja diferencialo blokavimo, jis tik ijungia/isjungia 4x4. Tai buvo sugalvota pagrinde del stabilumo stabdant.

Parašytas: 21 Gru 2007, 12:03
Slamdog
Geras.Fruktas rašė:pragresta skylute tik tai, tai kokiu budu tada veike jei niekas neperdaryta ir hidraulika atjungta ?, siaip kai atsisako hidraulika ir 4x4 neweikia
Tai ta skylute tu pats pragrezei isardes?
Del hidraulikos kazkas turejo buti daryta, bet tai nera mechaninis diferencialo sublokavimas.

Parašytas: 21 Gru 2007, 12:04
Fruktas
na tai as suprantu kad yjungia isjungia, tik klausimas kilo kokiu budu veike jei nebuwo suspaudimo ? nes jei nera suspaudimo ir mova neperduoda jegos y gala, kitaip tarinat atjungia jy, o cia weike pastoviai ir nebuwo 100% uzblokuota, toky efekta ir noriu isgauti, nereikia man kad atsijungtu stabdant, kaip orginaiai yra. kazkokiu tai budu taip padaryta pas mane buwo ir as noriu vel ta paty efekta isgauti