kasmetine TA
po tex apziuros praejus keliom savaitems vaziavau virintis duslia, meistras paklause gal vaziuokle paziuret, sakau gali paklibint, galvojau vistiek nieko neras, bet rado, galvojau apgaudineja bet palindau paziurejau akurat, klaidu daug palikta...
[url=http://img212.imageshack.us/my.php?image=offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif][img]http://img212.imageshack.us/img212/2098/offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif[/img][/url]
Pries.
Cia tokia padrika argumentacija ;-)
1. kol kas Lietuvos gyventojai nepajegus pirkti naujesnius automobilius. Automobiliai tiek Lietuvoje, tiek kitose ES salyse kainuoja is esmes tiek pat, o atlyginimu vidurkis skiriasi 5-7 kartus.
2. yra priimta "mierka" - ishsivyschiusios ES shalies pilietis perka automobili ish savo 6men. atlyginimo. Labai grubiai primetus - uz tiek isheina vidutinio dydzhio zhemesnes klases naujas automobilis. Uz "lietuviska" atlyginima neiseina net nauja dacia logan. (priminsiu, kad NT kainos pas mus ir ES shalyse ish esmes jau yra tos pachios, audio/video technika kainuoja dar brangiau, visa kita panashiai). Jei zhmones ir ten, ir pas mus butiniausiems dalykams ishleidzhia panashiai - is ko susitaupyti automobiliui?
3. grieztesniu ir sudetingesniu reikalavimu taikymas sumazhins zmoniu mobiluma, SME konkurencinguma, atims galimybe is kai kuriu zmoniu apskritai tureti automobili. Zodziu, per visus socialinius sluoksnius perejus, atrastume kruva nepatogumu, kuriu padarys kasmetine TA.
4. kasmetine TA nepakeis situacijos keliuose. Zodziu "nepakeis" ir turiu galvoje, kad net jei formaliai vietoj 7% avarijose dalyvavusiu automobiliu yra netvarkingi, tebunie atsiras 5% - kas ish esmes neduos jokio APCIUOPIAMO rezultato, lyginant su didzhiojom skylem teisesaugos ir teisetvarkos srityse. Kitaip tariant - prevencija daroma ne toje vietoje, kur reiketu.
Cia tokia padrika argumentacija ;-)
1. kol kas Lietuvos gyventojai nepajegus pirkti naujesnius automobilius. Automobiliai tiek Lietuvoje, tiek kitose ES salyse kainuoja is esmes tiek pat, o atlyginimu vidurkis skiriasi 5-7 kartus.
2. yra priimta "mierka" - ishsivyschiusios ES shalies pilietis perka automobili ish savo 6men. atlyginimo. Labai grubiai primetus - uz tiek isheina vidutinio dydzhio zhemesnes klases naujas automobilis. Uz "lietuviska" atlyginima neiseina net nauja dacia logan. (priminsiu, kad NT kainos pas mus ir ES shalyse ish esmes jau yra tos pachios, audio/video technika kainuoja dar brangiau, visa kita panashiai). Jei zhmones ir ten, ir pas mus butiniausiems dalykams ishleidzhia panashiai - is ko susitaupyti automobiliui?
3. grieztesniu ir sudetingesniu reikalavimu taikymas sumazhins zmoniu mobiluma, SME konkurencinguma, atims galimybe is kai kuriu zmoniu apskritai tureti automobili. Zodziu, per visus socialinius sluoksnius perejus, atrastume kruva nepatogumu, kuriu padarys kasmetine TA.
4. kasmetine TA nepakeis situacijos keliuose. Zodziu "nepakeis" ir turiu galvoje, kad net jei formaliai vietoj 7% avarijose dalyvavusiu automobiliu yra netvarkingi, tebunie atsiras 5% - kas ish esmes neduos jokio APCIUOPIAMO rezultato, lyginant su didzhiojom skylem teisesaugos ir teisetvarkos srityse. Kitaip tariant - prevencija daroma ne toje vietoje, kur reiketu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tiesa sakant, Vilniuje labai retai matau (tiksliau, taip retai, kad net nepamenu, kada buvau mates) kamsti del sugedusio automobilio, kad abejoju, kad tai galetu buti pagrindas daryti kasmetine TA.myndzya rašė:bet pagalvok kiek kamsciu susidaro per tuos kuriu auto netvarkingasugenda vidury sankryzos
Daug dazniau kamsciai susidaro del avariju (cia, ko gero, dazniausias atvejis, neskaitant atvejo su per mazu gatviu pralaidumu faktiniam automobiliu srautui), kartais - del kokios blondines, kuriai baigesi benzinas ;-) Tai geriau jau padarytu kas 5 metus vairavimo egzamino pakartojima, atidumo egzamina, nei kas 1m. TA.
Be to, per TA netikrina tu mazgu, del kuriu automobilis dazniausiai "nebevaziuoja" - variklio. BLASTED!
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Asconai 3 kartus SKIRTINGI meistrai reguliavo lempas.Ir 3 kartus Lempos per TA buvo netvarkingos.
Tai kas bus,kai nuvaziuosiu su prieky ir gale skaidriom lempom,xenon,stogeliu ir 1 valytuvu?Viska nuimti del apziuros?Kazkaip kasmet tai daryti visiskai nesinori 
Ko nors neaplenkiu-vakare uzmigti negaliu!
ta kas metus yra nelogiskas dalykas visiskai, lietuvoje 1.5% avariju sudaro del netvarkingo automobilio kaltes, ir dauguma tu atveju yra del PADANGU,kurias pries ta gali pasikeisti ir praeiti technine apziura, o buvo kalbama, kad dar didins mokescius, apie eiles ir sugaista laika as isvis nekalbu...tad sis istatymas butu labai nelogiskas ir kvailas, maza to, tai 2x padidintu kisininkavima... aciu dievui nepriime tie dalbajobai tokio isstatymo, dar labiau prievartaujancio vairuotojus, apskritai laukiu senai isstatymo, kuris tramdytu girtus vairuotojus, del kuriu kaltes ir buna didzioji dalis avariju, bet nei velnio nieks nieko nedaro tik daug kalba oziai seime..