Puslapis 11

automobiliu aerodinamika

Parašytas: 01 Gru 2007, 12:36
nfsu_2.0
arba kam reikalingi/nereikalingi spoileriai, slenksciai ir kt.
linkas savisvietai http://www.autozine.org/technical_schoo ... h_aero.htm

Parašytas: 01 Gru 2007, 13:02
nfsu_2.0
beje ir visos kitos teorijos ir praktikos http://www.autozine.org/technical_schoo ... index.html

Parašytas: 02 Gru 2007, 00:24
Ricco
Cia tiesiog ziniu aruodas.Kokia savaite skaitymo.Na niekaip NETIKIU ,kad Pasato aerodinamika panasi i Calibros!Ta vazinejanti deze negali buti aptaki!

Parašytas: 02 Gru 2007, 00:26
Vytautas88
Ricco rašė:Cia tiesiog ziniu aruodas.Kokia savaite skaitymo.Na niekaip NETIKIU ,kad Pasato aerodinamika panasi i Calibros!Ta vazinejanti deze negali buti aptaki!
O kas yra aerodinamika? :)
Calibra turi itin mažą oro pasipriešinimo koeficientą -- 0.26. Tai nėra kažkokie tai aerodinamikos "vienetai".
Redaguota: nemačiau, kad Passato pasipriešinimo koeficientas vos 0.27 :lol: Geras :shock:

Parašytas: 02 Gru 2007, 00:34
Tornado
atkreipk demesi kelintu metu passatas

Parašytas: 04 Gru 2007, 18:16
tomas
cia ne tas kibiras senas. to tai ko gero 2,6 :lol:

Parašytas: 04 Gru 2007, 19:07
memelsite
NLB man ta lentele Cd World Record kaskaip nerealiai pagal fotkes atrodo ...

Parašytas: 04 Gru 2007, 21:14
nfsu_2.0
senas pasatas sedanas "deze" irgi turi 0.28 ar 0.29 lygtai. Bet cia tik koeficientas. Tikrasis/realus pasipriesinimas yra
Cd * S
S- kebulo skerspjuvio plotas m^2
Cd-formos pasipriesinimo koeficientas
Norejau jums parodyt kaip gerai veikia "Ground Effect" kad nereikia net spoileriu ir tuo paciu nesugadinamas Cd

Parašytas: 04 Gru 2007, 22:04
Ricco
Nepretenduoju i dideli zinojima,bet man atrodo ,kad jeigu reiketu,tai spoilerius is gamyklos butu deje.O visi savadarbiai suolai pagerina tik isvaizda.Aerodinamika,manau,tiknukencia.