Puslapis 1 iš 1
smagratis
Parašytas: 22 Lap 2007, 02:43
Tornado
taigi, gal kas turi kokia foto kaip atrodo f25 dezes smagratis
ir prie to pacio kaip palengvina ta smagrati
kiek teko uzskaityt, nzn ar v6 2.5 gali svert 25kg, bet padaro 10kg... (taip uzskaiciau vienam forume)
taigi kiek tai kainuotu padaryt ir ar verta?
Parašytas: 22 Lap 2007, 10:07
nfsu_2.0
YELLOW berods turi isidejes nuo c20xe smagrati i v6, xe pats lengviausias smagratis. Aisku su visa xe sankaba, gal ir su deze nzn. Klausk jo daugiau pakomentuos. O drozti smagrati nepatartina

Parašytas: 22 Lap 2007, 10:22
YELLOW
Nu kad pas mane f20 visi zino, o del f25 smagracio svorio tai biski padauginai Tornadai, jis sveria 15,6kg jei tiksliau, guli pas mane vienas garaze, jei nori galiu parduot po pigiaja ir galesi ekperimentuoti, jeigu lengvini smagrati svarbu ji po to subalansuoti, o 5kg numetus varikliui tikrai butu lengviau dirbti...
P.S yra pirkti ir jau lengvo metalo smagraciu custom made, bet kainos atbaido

Parašytas: 22 Lap 2007, 12:08
Tornado
gi sakau uzskaiciau, kad 25kg

(na aisq ten rase apie omega, tai gal ir skiriasi)
na del to lengvinimo, noretusi, kad variklis isisuktu greiciau, nes labai jau vangiai jis ta daro... bet tada atsiranda ir kitu niuansu
o kad palengvinus t.y. nutekinus reikia iscentruot ta zinau...
Parašytas: 22 Lap 2007, 17:49
YELLOW
Tai tiek tu ir ziniu
ik kad pavaru deze nuimineti reikes

Parašytas: 22 Lap 2007, 18:36
Tornado
kad nuiminet reikia irgi nenaujiena

bet klausimas kiek sukimo momento prarandama palengvinus smagrati?
Parašytas: 22 Lap 2007, 23:26
nfsu_2.0
negi prarandamas sukimo momentas

negali buti, kazkaip neteko girdet. Nebent prie labai zemu rpm, kas racer'iams yra giliai man tas pats

Parašytas: 22 Lap 2007, 23:40
Tornado
butent prie zemu sukiu

Parašytas: 23 Lap 2007, 02:40
markoooo
omegos smagratis zymiai didesnis uz pvz astros, kalba eina apie stock c20ne varikli, tad tas pats manau galioja ir 2.5 motorui

Parašytas: 23 Lap 2007, 15:54
YELLOW
Pas 2,5 ir 3,0 toks pat smagratis, bet ten ne smagratis o karve

O varikliui sukti tokia karve tikrai sukimo praradimas!!!Ta jau pastebejo visi v6 savininkai pasilengvine smagracius arba pasikeite dezes

Parašytas: 23 Lap 2007, 17:49
Tornado
tai ka prie progos teks lengvinti

arba keist i f20
taigi reiks laukt to momento kol pabirs f25

(o gal ir padet pabirt

)
Parašytas: 23 Lap 2007, 17:54
J-o-n-c-e
Duoks man, stengsiuos pagelbet kuo galiu

Parašytas: 23 Lap 2007, 17:56
Tornado
keule voras, a tu negausi !!!!
netik deze reiks keist bet ir kebula turbut

Parašytas: 24 Lap 2007, 02:08
Fruktas
Parašytas: 24 Lap 2007, 02:11
Tornado
skias pagelbos nereik.. galiu tik b.. pasert

nereikai man jusu pagelbos gadinant auto

Parašytas: 24 Lap 2007, 02:12
karambas
Parasyciau as cia, bet nerasysiu geriau

Parašytas: 24 Lap 2007, 02:20
Fruktas
Parašytas: 24 Lap 2007, 02:21
Tornado
nu negadinam temos, o karambulas pasol nx neblevyzgojes
Parašytas: 24 Lap 2007, 02:29
Fruktas
o kokiu tikslu tas smagratis darytas toks sunkus ? speju ne siaip sau, kiek suprantu su sunkesniu didesnis sukimo momentas ant labai mazu rpm ane ? o keliant apsukas geriau jau kuo lengvesnis ? kuo lengvesnis tuo lengviau kyla ir krenta apsukos ? kazkas tokio panasaus y britvos varikly kur sukimo momentai neyspudingi pagal ag. tai jei vazineji ir megsti varikly laikyti aukstuose sukiuose tai labiau tinka kuo lengvesnis o jei mazom rpm tai atvirskciai, pataisykit jei kur suklydau, bandau perprasti sitokios modeifikacijos pliusus ir minusus, o jei apie minusus tai kokie jie butu, be sukimo momento praradimo mazu sukiu depazone ?
Parašytas: 24 Lap 2007, 02:31
Tornado
isisuka ir tarkim vaziuojant i kalna nereikai spaust akseleratoriaus...
Parašytas: 24 Lap 2007, 02:46
Fruktas
tai cia su sunkesniu toks atvejis ? kiek suprantu esme sunkaus tame kad sunkiau krenta apsukos, tiek laisva eiga tiek ant pakrovos. na aisku, dekui uz info
