Puslapis 1 iš 1
kazkas lb neaiskaus su varikliu
Parašytas: 16 Spa 2007, 17:37
pagran2kas
zodziu, pas mane dohc calibra. nu ten ivairiais budais (man nesuprantamais sukeltos ag, bet cia nesvarbu). yra dujos. vazineju ant benzo. ir pradejo man ji nelaikyt laisvu apsuku. sokineja jos. masina trukcioja. galvojau, kad zvaklaidziai. patikrino - ne jie. ipyliau i benza to purkstuku valiklio skyscio. biski padejo, bet benzo pradejo imt apie 14l/100km. kai uzgazuoji ant laisvu, is duslintuvo juodi dumai eina. kai taip durniuoja, nebuna visai traukos. o kai vel viska pagauna, tai tik spek laikyt mazyte. su dujom vaziuoja idealiai. kolegos, padekit, nes kiek ko klausiau, pas visus skirtinga nuomone. ai, dar. zaibas nedega. nu klaidos nemeta. parasiau kiek pastebejau simptomu. lb prasau, reikia pagalbos.

Parašytas: 16 Spa 2007, 17:56
calibra
speju, kad kalti gali buti purkstukai
Parašytas: 16 Spa 2007, 18:46
pagran2kas
o kas jiems gali buti? vienas man sake, kad zvaklaidziai, kitas, kad liambda, trecias, kad kuro filtras kemsasi, dar kitas, kad laisvos eigos voztuvas. krc, net nzn as.
Parašytas: 16 Spa 2007, 19:42
Tornado
tai ka visi sake ta ir patikrini, bet gali buti, kad, kaip minejo calibra, kalti purkstukai. operacija paprasta lupi juos lauk ir i ultragarso voniale...
jei po sitos operacijos niekas nepasikeis zinosi, kad purkstukai ne prieko, be to juos irgi reiktu karts nuo karto taip isvalyti

tada tikrini kas buwo pasakyta t.y. liambda, kuro filtras ir etc.
Parašytas: 16 Spa 2007, 20:30
Vytautas88
pagran2kas rašė:o kas jiems gali buti? vienas man sake, kad zvaklaidziai, kitas, kad liambda, trecias, kad kuro filtras kemsasi, dar kitas, kad laisvos eigos voztuvas. krc, net nzn as.
Dėl liambdos, pamėgink ją atjungt (aš nuolat taip vgažinėju), nes prijungus ją pas mane darosi panašus briedas.
Parašytas: 12 Sau 2008, 17:00
ernix
noreciau paklausti kur caluibroje yra kuro filtriukas?

Parašytas: 12 Sau 2008, 17:17
Fruktas
tiesiai uz kuro siurblio, prie bako po dugnu, prie desinio galinio rato
Parašytas: 12 Sau 2008, 18:08
ernix
wow reix varyt ant estakados

o jis tox pat kaip ir visose auto? nedidelis?
Parašytas: 12 Sau 2008, 19:06
Fruktas
panasiai kaip siurbliuko dydis, parduotuvej pasakai kad 2.0l varikliu ir paduoda uniwersalu, gali ir butent calibrai pirkt, tada teoriskai turetu buti brangiau
Parašytas: 13 Sau 2008, 22:05
DeX
nekoks patarimas, bet as tavo vietoj tai pasikeisciau kuro filtra (nebent jis pas tave pries savaite keistas)
praciupineciau visas jungtis davikliu, tiek kur liamda jungiasi, tiek laisvos eigos, tiek oro srauto matuokles, tiek kitus kas pasiekiama, atjungi isvalai kontaktus ir t.t.
patarineju taip "ne i tema" nes pas mane rudeni buvo panasiu nesamoniu (tiesa auto su dujom neisgaidinta ir kitas dalykas kam kelt AG, kad paskui dujas det, nu bet neesme). Budavo pas mane zaibas uzsidega, trauka apmazeja, tiesa apsukos nesokinejo ir juodu dumu nespjaude... Buvo pora remontu kuomet auto buvo ant keltuvo, as uz kompanija su mechaniku irgi palisdavau, jis savo krapsto as per visas jungtis praeinu profilaktiskai. Tai vat kazkaip ir dingo visi tie laikini zaibu uzsidegimai.
o kadangi pas tave dar ir bezdalai, tai bbz kas ten gali buti, tiek purkstukai, tiek gal koks daviklis laikinai ima neveikt ir misinys pareina kitoks. Laidus kaltinciau jei pradetu dusineti ar nevisi cilindrai momentais dirbtu.
anyway, cia yra "dujiniu" auto privalumai, dziaugies, kad tipo "pygiau" kura pili, bet kai va prasideda tokia xuinia kainuojanti dxja nervu ir laiko tai dar neaisku kas cia pigiau.
Parašytas: 13 Sau 2008, 22:50
nerk
anyway, cia yra "dujiniu" auto privalumai, dziaugies, kad tipo "pygiau" kura pili, bet kai va prasideda tokia xuinia kainuojanti dxja nervu ir laiko tai dar neaisku kas cia pigiau.
+1
pabandyk dar kuro siurbli patikrint. ir nievazinek ant tuscio bako. visas sudas is bako i siurbli eina ir toliau i sistema. sakau is savo patirties.[/i]