Puslapis 1 iš 2
DIY : variklio pagalviu perdarymas i kietesnes
Parašytas: 16 Spa 2007, 11:43
calibra
Linkas, kuriame step-by-step parodoma, kaip perdaryti variklio pagalves i kietesnes:
http://www.energysuspensionparts.com/Ab ... nserts.asp
Parašytas: 16 Spa 2007, 12:55
soundas
gal ir kvailai paklausiu, bet kam tas reikalinga? Na del ko taip daroma?
Parašytas: 16 Spa 2007, 13:13
calibra
Kad variklis nesivartaliotu per stipriai akseleruojant/deakseleruojant, per anksti nesuplyshtu variklio pagalves ir pan.
Parašytas: 16 Spa 2007, 15:42
Tornado
tai cia pliusai, o kokie minusai po tokios modifikacijos??
Parašytas: 16 Spa 2007, 16:08
G7S
vibracija
Parašytas: 16 Spa 2007, 20:02
donatukass
o tai neigiamos itakos netures tokios modifikacijos? nejaugi gamintojai siaip is lempos sugalvojo varikli tvirtint ant pagalviu, taip ir padare net negalvodami gerai taip bus ar ne.. tai kam dar ten kietint tas pagalves, pilt i jas visoki gavno, geriau ant kebulo tiesiai privirint galingus varztus ir prie ju prisukt varikli..
Parašytas: 16 Spa 2007, 20:05
Tornado
donatukas nugi sukliedejai tai konkreciai
taigi kietinimas tai nereiksia tvirtinima tiesiai ant kebulo, jei pagal tavo modifikacijas tai kai uzpurtytu varkilis maza nepasirodytu
minusas padidejusi vibracija...
Parašytas: 16 Spa 2007, 20:12
donatukass
na ok, varztu nevirinam, kietinam pagalves..
pliusai: ne taip greit nuplis pagalve(s) (pagalves nuplysta jauciu max 1 is 100 auto)
minusai: padidejusi vibracija
isvada (mano asmenine): geriau karta per 5 metus pasikeisiu pagalves, nei vaziuodamas kratysiuos kaip vairuodamas buldozeri..
klausimas: ar verta kietinti variklio pagalves?

Parašytas: 16 Spa 2007, 20:53
pavlito
cia ne dyzelis,variklis taip nesikrato
siaip kadetui buvau pasidares jokiu problemu nebuvo,dabar calibrai irgi darysiu
Parašytas: 17 Spa 2007, 01:54
calibra
As taip pat darysiu ;-)
Parašytas: 17 Spa 2007, 07:46
donatukass
kaip as keisi kas 5 metus, ar kaip pavlito kietinsi?

Parašytas: 14 Spa 2008, 12:14
nfsu_2.0
Labai pavargo dvi variklio pagalves, noreciau pasidaryti toki bajeri kaip tame linke, bet galvoju, kad naudosiu 60A arba 80A Tik nelabai suprantu, kas cia per brudas tas "Liquid Urethane" ir kur jo nusipirkti Lietuvoj, Gal yra pakaitalu.
Parašytas: 16 Spa 2008, 21:17
pavlito
su stiklo klijais juodais,kur masinom langus klijuoja graziai pasidaro
Parašytas: 09 Lap 2008, 17:46
waidas
as pasidariau,bet tik wiena pagalwe,ta kur deze laiko,ir dziaugiuos

nezymiai padidejo wibracija,beweik nesijaucia ir wariklis nesiwarto dbr
p.s. dariau su stiklo klijais juodais
Parašytas: 10 Lap 2008, 20:49
jokeer
na reikes isbandyti ir man
Parašytas: 12 Lap 2008, 14:14
Danius
man reiktu kietesnes dezes pagalves... nors servise sake, kad ji gera, man ji perminksta.... o ar yra koks meistriukas kuris darytu tokias pagalves? gal kas darydamas sau nori padaryt ir man? skolingas tikrai neliksiu!

Parašytas: 12 Lap 2008, 15:56
ramus
[quote="Tornado"]donatukas nugi sukliedejai tai konkreciai
taigi kietinimas tai nereiksia tvirtinima tiesiai ant kebulo, jei pagal tavo modifikacijas tai kai uzpurtytu varkilis maza nepasirodytu
minusas padidejusi vibracija...[/quote]
Nieko ten labai neuzpurtytu, gal sioks toks diskomfortas ir butu, tolimesnes keliones aisku vargintu. Todel manyciau, kad kietintos pagalves visai gal ir neblogas sprendimas - tiek ekonomine tiek patvarumo prasme.
Parašytas: 12 Lap 2008, 19:41
linelis280
as cia naujokas, todel nelb suprantu kokia reali nauda is tu kietintu pagalviu?

kam jas daryt, kas nuo to bus geriau?
Parašytas: 12 Lap 2008, 21:17
ramus
Na as cia nevisai naujokas

bet kaip suprantu jei varikli ir pavaru deze laikancios gumos jau pavarge tai cia aprasytas ju modifikavimo procesas pratesia ju gyvavima, apsaugo pinigine nuo didesnio streso ir is esmes toks darbas butu beveik butinas jei automobilio savininkas megsta vazineti pvz. draguose, kai startuojant varikli prie kebulo laikancioms dalims tenka didelis kruvis. Tiesa cia paminetas ir salutinis poveikis - isaugusi vibracija, ir nors tokio modifikavimo neesu pas save atlikes, bet manau , kad vibracija neturetu buti labai zymi.
Parašytas: 13 Lap 2008, 18:38
linelis280
dekui uz paaiskinima

Parašytas: 13 Lap 2008, 23:46
waidas
as ydejau wisiskai nauja pagalwe ir susikietinau,jauciasi truputy kaip ant laiswu auto stowi,bet cia gal del perdaryto ismetimo,o siaip ta wibracija tikrai nezymi,cali-ne buldozeris,neuzpurtys-nebijokit

Parašytas: 25 Lap 2008, 12:01
nfsu_2.0
Kad tie masinu stiklo klijai man pasirode labai kieti

Gal buna mikstesniu? Vis dar nepasidariau, neturejau laiko. Vakar uzmyniau nuo sviesoforo

tai galvojau, kad varikli pamesiu.

Parašytas: 29 Sau 2009, 23:51
nfsu_2.0
JEEE

Jau pasidariau visas tris ir siandien susidejau

Panaudojau stiklo klijus (vistik truputi per kieti). Kai uzvedziau varikli drebejo ant laisvu, bet pakelus iki 1500+RPM jokios vibracijos isvis nesijaute, kai pasilo variklis ir ant laisvu nelabai purte, gal tik truputi labiau nei stock pagalves.
Parašytas: 30 Sau 2009, 10:14
Egas
Minkstesni uz stiklo klijus yra hermetikas

Parašytas: 30 Sau 2009, 10:39
nfsu_2.0
Koki hermetika turi raumeny? Jei statybini, tada pamirsk, gal koks spec buna, kaip stiklu klijai.