Puslapis 11

c20LET BLOW OFF VALVE

Parašytas: 23 Rgs 2007, 18:21
povilas
Nusipirkau blow offa perpjoviau slanga nuo interkulerio i isiurbimo kolektoriu imontavau. bet toks dabar neaiskumas kur pajunkti vakuma. atjungiau nuo turbinos vakuma ten tipo kaip ir standartinis bovas turbinos dalis ir apeina sparnuotes per sona ir slegis atgal iseina i filtra oro. ir pajungiau naujo bovo vakuma i ta vieta kur standartinis jungesi. o ta slangute is gamyklinio uzkisau. bovas veikia bet masina kai vaziuoji numeti gaza ant laisvo gesta reiskia kazkas blogai. kur man pajunkti reiketu vakuma pagrindinis klausimas????????????

Parašytas: 23 Rgs 2007, 18:44
SpottAuto
kaip serikas man sake, tai calibrai reikia 2 kameru bovo, su vienos kameros tokios problemos ir buna :roll:

Parašytas: 23 Rgs 2007, 19:34
povilas
tai noreciau pavyzdio dvieju kameru blow off.???

Parašytas: 23 Rgs 2007, 21:38
TANKYSTAS
masinom visom su oro srauto matuokle (tai yra ir LETui) reikia dvikamerio BOV'o, kitaip visai nesvarbu kur jungsi vakuma - nebus gerai, o blogiausiu atveju dar ir koky stumokly pradeginsi jei sugalvosi pasiperformyt su savo vienakameriu bov'u, nes vienkameris kai nuleidineja ora oro srauto matuokle nebesupranta kas darosi ir pjauna gryba, del to ir kompas y ja reaguodamas pjauna gryba. Iseitis jei nori pasilikti vienakamery bova - remapinimas, kad nenaudotu matuokles, o pagal MAP sensoriu ir TPS sensoriu reguliuotu misiny. O beje kur pirkai bov'a ir kas gamintojas?

Parašytas: 23 Rgs 2007, 23:28
calibra
as, zinoma, ne specialistas, bet ar imanomas stock kompo remap'as pagal MAP'a, o ne pagal AFM'a?


2 povilas : www.turboservisas.lt berods turi dvikameriniu mantonni bov'u, kurie realiai yra sard r2d2 vykusios kopijos ir kainuoja salyginai pigiai.

Sau nusprendziau pasiimti "atvirkscio veikimo" hks ssqv, jei tik pavyks gauti, nes su flapinem matuoklem dar blogiau nei su siulinem ;-)

Parašytas: 24 Rgs 2007, 00:08
SpottAuto
O let'ui tiktu sitas bov'as?
Paveikslėlis
APEXi Twin Chamber BOV. Didelio pralaidumo turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas. Dviejų kamerų turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas yra reguliuojamas. Universalus. pas dzikeviciu 700lt

Parašytas: 24 Rgs 2007, 00:10
calibra
turbut tiktu, o siaip - geriausia klausti pas tuos, kas konkretu modeli isbandes.

Parašytas: 24 Rgs 2007, 00:21
bad_brains
mantonni bovas, antot jo nedraugavo tik su saabo 2.0t varikliu. calibros letui sake tinka.

Parašytas: 24 Rgs 2007, 01:24
Slamdog
SpottAuto rašė:O let'ui tiktu sitas bov'as?
Paveikslėlis
APEXi Twin Chamber BOV. Didelio pralaidumo turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas. Dviejų kamerų turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas yra reguliuojamas. Universalus. pas dzikeviciu 700lt
Cia Apexi bov'as dvieju kameru, let'e kuri turejau toks buvo - dirbo tikrai graziai :) Galiu toki suveikti uz 600lt. ;) Dar ant sito bov'o reguliuojasi garsas tipo :lol:

Parašytas: 24 Rgs 2007, 01:28
Slamdog
Kalbant i tema, pas c20let stovi oro srauto matuokle, todel reikalingas dvieju kameru bov'as, nors is bedos galima pajungti ir sureguliuoti vienos kameros - tik toks atreguliavus su afm'u dirbs labai tyliai arba kitu atveju masina dirbs ziauriai nestabiliai ant laisvu sukiu, daznai ges.
Pajunginejant bova, jis turi buti pajungtas kuo arciau droselines sklendes, o vakumines zarnos - uz droselines sklendes. Be to, kas liecia let'a tai yra problema su jo standartiniu bov'u kuris yra kolike ir kol jis neatjungtas, isorinis bov'as veiks nepilnai ir tyliau. Taip pat standartiniai bov'ai, kaip taisykle, nelaiko didesniu slegiu, tad forsuojant let'a ir dedant aftermarket isorini bov'a, reikia uzglusinti standartini, kuris let'e pasiekiamas ne taip ir lengvai :lol:

Parašytas: 24 Rgs 2007, 21:11
povilas

Parašytas: 24 Rgs 2007, 21:23
Slamdog
Vienos kameros reguliuojama Greddy replika.
Sitos su afm'u atreguliuoti normaliai neimanoma, sakau is patirties, bov'as dirbs daug tyliau negu gali arba masina ges ant laisvu.

Parašytas: 25 Rgs 2007, 17:08
povilas
duokit pavyzdziu man kaip atrodo dvieju kameru. gal kokia nuoroda ar dar ka. ir paaiskinkit kaip pazinti dvikamerini bova. aciu