c20LET BLOW OFF VALVE

Variklis, važiuoklė ir t.t.
Atsakyti
povilas
Naujokas
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 03 Bal 2006, 21:23
Vietovė: Alytus

c20LET BLOW OFF VALVE

Standartinė povilas »

Nusipirkau blow offa perpjoviau slanga nuo interkulerio i isiurbimo kolektoriu imontavau. bet toks dabar neaiskumas kur pajunkti vakuma. atjungiau nuo turbinos vakuma ten tipo kaip ir standartinis bovas turbinos dalis ir apeina sparnuotes per sona ir slegis atgal iseina i filtra oro. ir pajungiau naujo bovo vakuma i ta vieta kur standartinis jungesi. o ta slangute is gamyklinio uzkisau. bovas veikia bet masina kai vaziuoji numeti gaza ant laisvo gesta reiskia kazkas blogai. kur man pajunkti reiketu vakuma pagrindinis klausimas????????????
Atvaziuokit i draga
SpottAuto
Klubo Narys
Pranešimai: 2109
Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
Vietovė: Panevėžys
Kontaktinė informacija:

Standartinė SpottAuto »

kaip serikas man sake, tai calibrai reikia 2 kameru bovo, su vienos kameros tokios problemos ir buna :roll:
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
povilas
Naujokas
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 03 Bal 2006, 21:23
Vietovė: Alytus

Standartinė povilas »

tai noreciau pavyzdio dvieju kameru blow off.???
Atvaziuokit i draga
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

masinom visom su oro srauto matuokle (tai yra ir LETui) reikia dvikamerio BOV'o, kitaip visai nesvarbu kur jungsi vakuma - nebus gerai, o blogiausiu atveju dar ir koky stumokly pradeginsi jei sugalvosi pasiperformyt su savo vienakameriu bov'u, nes vienkameris kai nuleidineja ora oro srauto matuokle nebesupranta kas darosi ir pjauna gryba, del to ir kompas y ja reaguodamas pjauna gryba. Iseitis jei nori pasilikti vienakamery bova - remapinimas, kad nenaudotu matuokles, o pagal MAP sensoriu ir TPS sensoriu reguliuotu misiny. O beje kur pirkai bov'a ir kas gamintojas?
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

as, zinoma, ne specialistas, bet ar imanomas stock kompo remap'as pagal MAP'a, o ne pagal AFM'a?


2 povilas : www.turboservisas.lt berods turi dvikameriniu mantonni bov'u, kurie realiai yra sard r2d2 vykusios kopijos ir kainuoja salyginai pigiai.

Sau nusprendziau pasiimti "atvirkscio veikimo" hks ssqv, jei tik pavyks gauti, nes su flapinem matuoklem dar blogiau nei su siulinem ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
SpottAuto
Klubo Narys
Pranešimai: 2109
Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
Vietovė: Panevėžys
Kontaktinė informacija:

Standartinė SpottAuto »

O let'ui tiktu sitas bov'as?
Paveikslėlis
APEXi Twin Chamber BOV. Didelio pralaidumo turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas. Dviejų kamerų turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas yra reguliuojamas. Universalus. pas dzikeviciu 700lt
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

turbut tiktu, o siaip - geriausia klausti pas tuos, kas konkretu modeli isbandes.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

mantonni bovas, antot jo nedraugavo tik su saabo 2.0t varikliu. calibros letui sake tinka.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

SpottAuto rašė:O let'ui tiktu sitas bov'as?
Paveikslėlis
APEXi Twin Chamber BOV. Didelio pralaidumo turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas. Dviejų kamerų turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas yra reguliuojamas. Universalus. pas dzikeviciu 700lt
Cia Apexi bov'as dvieju kameru, let'e kuri turejau toks buvo - dirbo tikrai graziai :) Galiu toki suveikti uz 600lt. ;) Dar ant sito bov'o reguliuojasi garsas tipo :lol:
Paskutinį kartą redagavo Slamdog 24 Rgs 2007, 01:34. Iš viso redaguota 2 kartus.
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

Kalbant i tema, pas c20let stovi oro srauto matuokle, todel reikalingas dvieju kameru bov'as, nors is bedos galima pajungti ir sureguliuoti vienos kameros - tik toks atreguliavus su afm'u dirbs labai tyliai arba kitu atveju masina dirbs ziauriai nestabiliai ant laisvu sukiu, daznai ges.
Pajunginejant bova, jis turi buti pajungtas kuo arciau droselines sklendes, o vakumines zarnos - uz droselines sklendes. Be to, kas liecia let'a tai yra problema su jo standartiniu bov'u kuris yra kolike ir kol jis neatjungtas, isorinis bov'as veiks nepilnai ir tyliau. Taip pat standartiniai bov'ai, kaip taisykle, nelaiko didesniu slegiu, tad forsuojant let'a ir dedant aftermarket isorini bov'a, reikia uzglusinti standartini, kuris let'e pasiekiamas ne taip ir lengvai :lol:
povilas
Naujokas
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 03 Bal 2006, 21:23
Vietovė: Alytus

Standartinė povilas »

Atvaziuokit i draga
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

Vienos kameros reguliuojama Greddy replika.
Sitos su afm'u atreguliuoti normaliai neimanoma, sakau is patirties, bov'as dirbs daug tyliau negu gali arba masina ges ant laisvu.
povilas
Naujokas
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 03 Bal 2006, 21:23
Vietovė: Alytus

Standartinė povilas »

duokit pavyzdziu man kaip atrodo dvieju kameru. gal kokia nuoroda ar dar ka. ir paaiskinkit kaip pazinti dvikamerini bova. aciu
Atvaziuokit i draga
Atsakyti