Puslapis 1 iš 3
acetonas benzine
Parašytas: 22 Rgp 2007, 21:57
nfsu_2.0
Buvo cia visokio briedo aptarta tai aptarkim/isbandykim ir sita tipo reikia turet gryno acetono ir ipilt i benza santykiu 10gal=~38l 2-3oz=~60-90ml. Acetonas mazina benzo pavirsiaus itempima, del to geriau isgaruoja benzas ir geriau sudega, pakelia kuro oktana ir arklius prikelia is numirusiu

nu ir aisku ekonomija turetu buti.
Smulkiau cia
http://www.lubedev.com/smartgas/additive.htm
http://peswiki.com/index.php/Directory: ... l_Additive

cia padideja nuvaziuojamu myliu kiekis arba kitap sumazeja kuro sanaudos, kas yra perdeta manau, bet demesio verta. O arklienos irgi prisideda tik netiek smarkiai
Parašytas: 22 Rgp 2007, 23:24
Tornado
viracio isradinejimas

jei kiekvienai auto skirtingas poveikis, tai kol surasi ta reikiama santyki tai ir prazilsi

o naudos is to ZERO
Parašytas: 23 Rgp 2007, 00:07
calibra
tornadas pastebejau totalus nihilistas pasidares ;-)
Parašytas: 23 Rgp 2007, 05:06
Tornado
na prisiskaito ir prasideda
pilk ta pilk ana, o nx to reikia?
Parašytas: 23 Rgp 2007, 05:14
Tornado
calibra rašė:tornadas pastebejau totalus nihilistas pasidares ;-)
kita kart sito nenaudok ir sitaip neteig, nes deja taip nera!!!
Parašytas: 23 Rgp 2007, 09:19
calibra
neisizeisk, torni, nihilizmas gi ne tik religinis buna

Parašytas: 23 Rgp 2007, 09:26
nfsu_2.0
tornadas rašė:viracio isradinejimas

jei kiekvienai auto skirtingas poveikis, tai kol surasi ta reikiama santyki tai ir prazilsi

o naudos is to ZERO
butent dviracio isradinejimas, nes jau 50 metu kaikas naudoja ir nesiskundzia, tik nepatartina padaugint acetono. Del skirtingo poveikio tiesa, nes ipurskimo kompai gali supanikuoti, o korbai ne. Geras santykis butu 2,5oz i 10gal, kaip matosi is lenteles.
Parašytas: 23 Rgp 2007, 10:56
bad_brains
ghm... sumazina pavirsiaus itempima = pasikeicia benzino drekinamosios savybes = maziau tepamas cilindras = didesne trintis. nznau ar cia i gera toks maisymas...
Parašytas: 23 Rgp 2007, 12:21
Tornado
o jums nekyla tokia mintis, jei jau tox super geras metodas t.y. priedas, kodel degalinese nepardavineja benzino su tokiu priedu???
Parašytas: 23 Rgp 2007, 12:56
nfsu_2.0
tornadas rašė:o jums nekyla tokia mintis, jei jau tox super geras metodas t.y. priedas, kodel degalinese nepardavineja benzino su tokiu priedu???
Taigi pardavineja visokio ten sudo, kokio tik nori.
Parašytas: 23 Rgp 2007, 12:58
nfsu_2.0
bad_brains rašė:ghm... sumazina pavirsiaus itempima = pasikeicia benzino drekinamosios savybes = maziau tepamas cilindras = didesne trintis. nznau ar cia i gera toks maisymas...
ko gero tu teisus, bet ka pasakysi apie dujas, kurios yra visiskai sausos?
Parašytas: 23 Rgp 2007, 13:15
nfsu_2.0
Siandien prisipyliau ~100ml acetono (blet negryno o tik 99% grynumo

), ant ~40l RU benzo. Ir bbz, kad ant laisvos eigos graziau dirba tai tikrai, kaip ir rase tuose straipsniuose ir gal koks vienas nukarses arklys +, nezinau kaip pamatuot, ant dyno tikrai nevarysiu del tiek. Kiek ekonomijos neisivaizduoju kol kas
Gal kas nors zinot ar yra budas turint laptopa ir GPS pamatuot performanca? Calibra kaza tokio buvo minejes.
Parašytas: 23 Rgp 2007, 14:32
calibra
performance'o matavimui reikia g-meter'io arba tiksliam skaiciui dynostendo, o ne gps'o

Su gps'u tai gali savo greiti pasimatuoti, o pagreiciui reikia mineto g-meter'io.
Parašytas: 23 Rgp 2007, 14:56
bad_brains
nfsu_2.0 rašė:bad_brains rašė:ghm... sumazina pavirsiaus itempima = pasikeicia benzino drekinamosios savybes = maziau tepamas cilindras = didesne trintis. nznau ar cia i gera toks maisymas...
ko gero tu teisus, bet ka pasakysi apie dujas, kurios yra visiskai sausos?
o kas sake kad dujos yra gerai?

Parašytas: 23 Rgp 2007, 16:24
nfsu_2.0
calibra rašė:performance'o matavimui reikia g-meter'io arba tiksliam skaiciui dynostendo, o ne gps'o

Su gps'u tai gali savo greiti pasimatuoti, o pagreiciui reikia mineto g-meter'io.
speju, kad kad tas g-meteris nesijungia prie kompo
Parašytas: 23 Rgp 2007, 17:09
Human
idomu kiek cia tiesos yra
Parašytas: 23 Rgp 2007, 18:54
calibra
nfsu_2.0 rašė:speju, kad kad tas g-meteris nesijungia prie kompo
nezinau, gal buna ir kur jungiasi, bet as mates tik stand alone.
Parašytas: 24 Rgp 2007, 00:51
ramus
Cia klausimas gal ir ne i tema, bet gal siek tiek siesis ir su sia tema, taigi : jei duju oktaninis skaicius aukstesnis uz benzino, tai kodel ju reikia daugiau ? Ar didesniam apetitui dideles itakos turi padidejusi trintis cilindruose ? Jei taip tai ar nebus taip, kad ta nedidele nauda kur duotu naujasis priedas praris padidejusi trintis ?
P.S. Su dujomis susiduriu nedaug todel jeigu ka tai labai neteiskit

Parašytas: 24 Rgp 2007, 08:41
nfsu_2.0
ramus rašė:Cia klausimas gal ir ne i tema, bet gal siek tiek siesis ir su sia tema, taigi : jei duju oktaninis skaicius aukstesnis uz benzino, tai kodel ju reikia daugiau ? Ar didesniam apetitui dideles itakos turi padidejusi trintis cilindruose ? Jei taip tai ar nebus taip, kad ta nedidele nauda kur duotu naujasis priedas praris padidejusi trintis ?
P.S. Su dujomis susiduriu nedaug todel jeigu ka tai labai neteiskit

na labai neupulsiu

tik informuosiu. Delto kad suskystinto propano/butano misinio litras sveria 0,55kg, o benzo 0,72kg. Degimo energija, beveik tokia pat per kilograma ty 0,55kg/l X 45MJ/kg=24,75MJ/l, o benzo 0.72 X 45 = 32,4MJ/l skirtumas yra ~30% is to ir didesnes kuro sanaudos litrais, bet jei lygintume kg tai dujos geriau isgaruoja ir sudega uz benza, todel galima pasiekti ir 20-25% sirtuma litrais. Beje kas jum sake kad dujos padidina trinti, gal 1% nebent. Cilindru sieneles tepa variklio alyva, o ne benzas (nemaisykit su dvitakciu varikliu), priesingai nuplauna alyva nuo cilindru sieneliu ir papuoles i karteri praskiedzia alyva.
Parašytas: 24 Rgp 2007, 09:52
ramus
Dekoju uz informacija

Zinau variklio veikimo principus, tiesiog kilo keli idomus klausimai.
Parašytas: 24 Rgp 2007, 10:14
calibra
ramus rašė:Cia klausimas gal ir ne i tema, bet gal siek tiek siesis ir su sia tema, taigi : jei duju oktaninis skaicius aukstesnis uz benzino, tai kodel ju reikia daugiau ? Ar didesniam apetitui dideles itakos turi padidejusi trintis cilindruose ? Jei taip tai ar nebus taip, kad ta nedidele nauda kur duotu naujasis priedas praris padidejusi trintis ?
P.S. Su dujomis susiduriu nedaug todel jeigu ka tai labai neteiskit

Mano kukliom ziniomis oktaninis skaicius lemia tik aukstesne detonacijos riba ir nieko daugiau. Nelabai suprantu kodel tai turetu buti tiesiogiai susije su sanaudomis (nebent del priedu, paprastai esanciu aukstesnio oktano benzine, kurie leidzia efektyviau sudeginti benzina galimas kuro sanaudu itakojimas, bet tai nera tiesiogine priklausomybe nuo oktaninio skaiciaus).
Parašytas: 24 Rgp 2007, 10:58
nfsu_2.0
ups atrodo sanaudos mieste dideles su acetonu

, bet gal del per dideliu pagreiciu

arba busiu per daug pripyles, arba acetonas su priemaisom

Dar bandysiu uzmiesty, rezultatus pranesiu. Bet variklio galia nesiskundziu, turint galvoj kad dabar karsti orai.
Parašytas: 24 Rgp 2007, 22:31
ramus
Na ir kaip bandymo rezultatai

Siaip visai netycia radau toki straipsni AB mazeikiu nafta puslapyje, tai mazdaug viena isvada, kad nera tikslo daryti bandymu su acetonu.
Parašytas: 25 Rgp 2007, 11:01
nfsu_2.0
Bandymus daryti visada smagu
Kas yrodys kad to MTBE priedo yra optimalus kiekis, taip jo yra bet kiek???
Nuo kada naftos magnatai suinteresuoti mazesniom degalu sanaudom
o tas straipsni zjbs, tik reik moket ir tarp eiluciu paskaityt
http://www.mn.lt/content.php?pid=188 ir apie dyzelina ir acetona jie visiskai nusipuliavo
Gali buti as per daug privariau acetono, dabar prie progos uzpilsiu ant virsaus benzo. Variklis tikrai graziau dirba ant laisvu ir lengviau uzsiveda, kaip nimimum nors tokia nauda. Trasoj dar greit neisbandysiu, nes dabar sedziu namie persisaldes blemba
Kia pasveiksiu uzsiimsiu tiksliais matavimais. Rezultatus butinai paskelbsiu.
Parašytas: 25 Rgp 2007, 13:46
Tornado
nfsu_2.0 rašė:
Nuo kada naftos magnatai suinteresuoti mazesniom degalu sanaudom
na elementaru

jei degaliniu tinklas pardavineja benza su kuriuo nuvaziuoji daugiau km nei su kitu degaliniu tinklu, tai tu jo ir parduosi daugiau
