Puslapis 11

sunkiai metasi antra pavara

Parašytas: 22 Rgp 2007, 00:22
Tonis
pries pora dienu pastebejau,kad nebeeina stagiai permesti is pirmos pavaros i antra :x kai bandau staigiai permesti greiciu deze sutraska ir begis isijungia,jei jungiu letai viskas isijungia be problemu ir pasaliniu garsu,anksciau sito tikrai nebudavo,galedavai metyti pavaras kaip tik noredavai :? beje sankaba irgi jau nebenauja,bet dar is bedos ir siaip nemanau,kad cia sankaboje beda,nes sunkai jungiasi tik antras begis kiti visi be problemu :? automobilis calibra turbo,greiciu deze 6 pavaru.gal kas zinot kas galetu buti?

Parašytas: 22 Rgp 2007, 07:35
CTAPblK
matit sinchronizatorius linkejimus tau perduoda kiekviena karta kaip dezute sutraskia :wink:

Parašytas: 22 Rgp 2007, 10:38
Tonis
gal butu galima placiau apie ta sinchronizatoriu :arrow:

Parašytas: 22 Rgp 2007, 13:26
Tonis
jau viska issiaiskinau :)

Parašytas: 22 Rgp 2007, 13:32
myndzya
galetai ir kitus apsviesti

Parašytas: 22 Rgp 2007, 13:46
ramus
Sinchronizatoriaus paskirtis yra suvienodinti konkrecios pavaros kuria mes jungiame krumpliaracio ir varomojo veleno sukimosi daznius, arba paprasciau sakant suvienodinti sujungiamu krumpliaraciu greti ir tada pavaros isijungia tyliai. Bent jau senesnes konstrukcijos pavaru dezes turedavo 1 arba 2 sinchronizatorius. Jei budavo vienas, tai jis budavo skirtas tik auktesnems pavaroms (3 - 4) , jei budavo du sinchronizatoriai tai vienas budavo 1 - 2 pavarai, kitas 3 - 4 pavarai.

Parašytas: 22 Rgp 2007, 17:28
albertas
sveikinu man taip jau buvo. gali pradet ieskoti naujos greiciu dezes,nes sinchronizatoriu niekur atskirai neparduoda ir negamina. sutapimas bet man ir antras begis buvo susip... tai keiciau visa deze. ir patariu nekeisk bet kur nes poto turesi bedu ne tik su begiais.

Parašytas: 22 Rgp 2007, 18:10
Tonis
aciu uz sveikinimus :lol: