Puslapis 1 iš 1
Kompensatoriai
Parašytas: 20 Rgp 2007, 11:17
Lauris
variklis pradejo dirbti kaip dyzelis... atsirado kazkoks "kleksejimo" garsas. kiek teko girdetai tai del to kalti kompensatoriai(gal ir kitaip vadinasi, nzn). kas gali papapasakoti kur jie yra, kaip keiciasi, ar yramanona pakeisti "namu salygom", kur/kokius pirkti.
calibra 8v 92m.
Parašytas: 20 Rgp 2007, 11:19
camel
pas mane 16v ir kartais kol variklis neisiles irgi girdeti kleksejimas (~2min) ar reikia susirupinti ar tai normalu>?
Parašytas: 20 Rgp 2007, 14:32
donatukass
isivaizduokit: prabundi ryte ir girdi, kad sirdis kleksi kaip dyzelinis motoras... ar tai normalu?

jauciu kad nelabai...

jei neklystu, kompensatoriai stovi po paskirstymo velenu, atsukus voztuvu dangteli, jie matosi, tik va nezn ar jie issiima neisemus veleno, bet jauciu kad nelb..
Parašytas: 20 Rgp 2007, 21:23
Lauris
kiek supratau tai tie kompensatoriai turi matytis nuemus variklio dangtely... ir ka toliau?
Parašytas: 20 Rgp 2007, 21:34
nokas1
jie randasi po paskirstymo veleneliu.norint juos isimt,reikia isimt paskirstymo veleneli.servise pakeitimas 200 pinigu (audi 100 liau liau liau)
Parašytas: 20 Rgp 2007, 21:55
donatukass
beje jei tiksliau, jie yra tarp paskirstymo velenelio ir voztuvu.. jei vistiek nedaeina, nueik i krautuve, paprasyk savo auto kompensatoriu, tada grizes nuimk dangteli ir ieskok tokiu paciu daliu... kai rasi, pakeisk...

Parašytas: 23 Rgp 2007, 17:40
Lauris
nokas1 rašė:jie randasi po paskirstymo veleneliu.norint juos isimt,reikia isimt paskirstymo veleneli.servise pakeitimas 200 pinigu (audi 100 liau liau liau)
garazuose tam paciam bloke zmogelis tvarko variklius, teko girdeti jog jis yra "brangininkas", bet pvz keiciant konpensatorius(blogus) + tepalinius ziedus, velena, gumeles (kazkokias) tai uz visa dabar jis paimtu ~150... bet galima rasti ir pigiau.
dar vienas klausimas apie tuos kompensatorius: parduotuveje 1 kompensatorius kainuoja 18lt, taciau meistriukas sake jog geras kompensatorius ~60lt, a nachrina taip gali skirtis kaina/kokybe? taciau issiaiskinau kad mano kompensatoriai dirba kaip per sviesta, o ta "dyzelio" garsa suteikia vandens pumpa ir siek tiek pagr. dirzas.
taigi, nauji klausimai: sake dirzas kainuoja ~30-40lt. tai cia gal pigiausias? ir vandens pumpa ~?70 ? ir kokia pirkti? ar ji ten pofik nafik ?
Parašytas: 24 Rgp 2007, 09:55
YELLOW
Tokio darbo geriau pats nedaryk jei neesi variklio ardes, o juo labiau surinkes, kompensatoriai randasi po veleneliu kur jis prispaudzia tokius cilindriukus, o juose is apacios yra kompensatoriai, pigiausias budas rasti kompensatosiu nuvaryk i kokia svalke nusivesk viena pavyzdy susirask toki pati varikli arba wv pasata senuka ir ziurek kur butu tokiu pat ismatavimu ir kad spaudant juos jie vaiksciuotu
Klausimas tau vienas, kada kapitaliai tepalus varikliui keitei
Gal pakaktu ir tepalus pasikeisti nes del tos priezasties gali tavo variklis dirbti kaip dyzelinis

Parašytas: 24 Rgp 2007, 10:00
Human
jau kompensatorius keisti tai xuinia muinia bl uzpisantis darbas ir patyrusiam. nes reik tikslumo ir kruopstumo.
Parašytas: 24 Rgp 2007, 12:18
btx
YELOW rašė:Tokio darbo geriau pats nedaryk jei neesi variklio ardes, o juo labiau surinkes, kompensatoriai randasi po veleneliu kur jis prispaudzia tokius cilindriukus, o juose is apacios yra kompensatoriai, pigiausias budas rasti kompensatosiu nuvaryk i kokia svalke nusivesk viena pavyzdy susirask toki pati varikli arba wv pasata senuka ir ziurek kur butu tokiu pat ismatavimu ir kad spaudant juos jie vaiksciuotu
Klausimas tau vienas, kada kapitaliai tepalus varikliui keitei
Gal pakaktu ir tepalus pasikeisti nes del tos priezasties gali tavo variklis dirbti kaip dyzelinis

8v ir 16v (bei v6) kompensatoriai skiriasi kaip diena ir naktis

Parašytas: 24 Rgp 2007, 14:49
YELLOW
Taigi rasiau kad pagal pavyzdy

O as tai isvis nuo pasato mentu nurasyto kompensatorius pasikeiciau ir vaziuoju po siai dienai
Moderatorius : STOP OVERQUOTE!
Parašytas: 02 Rgs 2007, 02:34
Andronas
ATsirado ir pas mane kazkoks klaksejimas. Aisku tai kompensatorius kazkuris, tepalu ligis puse buvo. Dapiliau iki pilno lyg ir dingo, bet anksciau ir prie minimum ligio neklaksejo... Kame reikalas? Gal tepimas uzsikimses? Tepalai keisti apie ~1000km pries. Keciu visada su praplovimu. Ka patartumet daryt? Ka pradziai paziuret, o gal ir pravalyt?
Saltas dazniausia kala, isiles nebekala.
Pats motoras dirba gerai, traukia irgi normalei.
8v
Parašytas: 02 Rgs 2007, 10:53
ramus
Nemanau kad visada reiktu keisti tepalus su praplovimu, nes tada nuo variklio sieneliu nuvalo i tepimo sistema visas nuosedas kurios , manau , gali strigdyti kompensatorius. As labiau linkes keisti tepalus kiek daznesniu intervalu ir pilu tik gerus tepalus ( ta prasme netaupau )

Parašytas: 09 Rgs 2007, 15:16
amfis
Kaip patikrinti ar tas kompensatrius geras namu salygomis ? Issiimti tai viena bet kaip suzinoti ar jis blogas ? Ar yra cia patyrusiu zmoniu sitame reikale ? Calibra gal ? arba Tankystas ?
Parašytas: 09 Rgs 2007, 15:29
Lauris
amfis rašė:Kaip patikrinti ar tas kompensatrius geras namu salygomis ? Issiimti tai viena bet kaip suzinoti ar jis blogas ? Ar yra cia patyrusiu zmoniu sitame reikale ? Calibra gal ? arba Tankystas ?
jei calibra 8v, tai nusiimi virsutiny dangtely ir su pirstu paspaudai tuos kompensatorius, jei minkstas = blogas. is pradziu pridek ausy prie pat variklio virsaus ir paklausk, ar girdisi ar ne.
Parašytas: 10 Rgs 2007, 14:03
amfis
Girdisi uz puse kilometro kaip kalena.. 16v

imho, tik pirstais ir spaudyt kiba ?
Parašytas: 13 Rgs 2007, 16:13
Mechanikas
Tai gal voztuvai kala?

Sau kapitalini pasidariau tai siektiek kala, kai saltas variklis, pirma karta kuriant. Bet zinau, kad prisitrins. Gal jau prasosi kapitalinio?

Arba naujos sirdutes
Parašytas: 13 Rgs 2007, 22:35
nokas1
siaip esant saltam varikliui voztuvo tarpelis turetu but didesnis, kurio kompensatorius jau pavarges. o kas del voztuvu prisitrynimo,tai geriausiai dedant naujus nuvezt pas meistrus kad pritrintu ant stakliu.