Puslapis 12

Antikorozinis

Parašytas: 18 Rgp 2007, 18:21
Human
Toks klausimas kaip darote patys antikorozini. kurias vietas tepat, pursket ir t.t. noreciau susipazint :)

isardziau galines apsifkes istepiau kazkokiu brudu kuris sustinges kauciuku tampa (na pries tai ten nuvalyta ir t.t. buvo) poto ispurskiau juodu tokiu sh kuris kaip guma su akmenukais pasidaro, pardoj rekomendavo. dar priekinem posparni dyra radau po keliones. . . lyg su kokiu basliu pradurta tai ten dar taisiau ir uzpurskinejau. ka dar pasiulysit? is isores kazka tept ar ka daryt ? galines arkas truputi apipurskiau su juodu tuo. tai nzn.

Parašytas: 18 Rgp 2007, 20:22
nokas1
dugna pasiziurek,jei netingi tai geriausiai butu is vidaus (isemus kilimus zinoma) :lol:

Parašytas: 18 Rgp 2007, 21:35
Human
blet jau siandien puse masinos kad isardziau galva skauda nuo tu sudu visu. vienas patare su sepeciu nuvalyti dugna nepazeidziant izoliacijos esamos ir uzpurkst. idomu kaip su slenksciais daryt

Parašytas: 19 Rgp 2007, 01:39
ramus
As savo calibra kai tepinejau, tai isorei skyriau daugiau demesio, o vidu dar palikau ramybeje. Tai va, as buvau nusiemes ir plastmasinius gamyklinius slenkscius, tai ten tepiau antikorozija, nes net nudazymas mano akimis nerimtas buvo. Dar buvau nuemes galini bamperi ir ten istepiau visas skardas kurias radau plikas tai yra be antikorozijos. Galines arkas pries tepima buvau isploves stipria vandens srove, tai dar kai isdziuvo sveiciau su sepeciu, tokiu panasiu i sepeti batams valyti, jeigu butu nesvarumu,o tada jau tepiau ir ne tik vidine dali, bet ir skardos uzlinkima kur ratai keldami akmenukus galetu nudauzyti. Beje pries tepant nuemiau visas plasmases vidineje arkos dalyje ir po jom istepiau ipac kruopsciai. Ant dugno uztepiau visur kur radau nubraukta gamykline antikorozija. Gal neuzilgo istepsiu ir vidu jeigu laiko bus. Del priemoniu pasirinkimo, tai turejau ir tos pusgumines mastikos, bet kazkaip rinkausi tokia smala kur su vaitspiritu skiedziasi (pavadinimu jei kam labai reiks, tai veliau parasysiu) viskas buvo tepama paprastu teptuku (lengviau kontroliuoti kur ir kiek tepi).

P.S. Manau, kad tepant antikorozija auto apcia reikia ipac kruopsciai istepti tas vietas kuriu nesiekia vandens srove kai plauname masina, nes lieka nesvarumu ar ziema drusku kurie kaupia dregme .

Parašytas: 19 Rgp 2007, 11:27
Human
o tai toks klausimas kaip ta bumperi galini tada nuimt ? nes as is vidaus ispurskiau kiek galejau arkas bet va gale tai neprieinu. bumperi nuemus ten manau daug gerio galima surast. beto slenkscius kaip irgi nuimt. nes ten idomus tokie zakliopai visaip maigiau niekas nevyko.

Parašytas: 19 Rgp 2007, 13:34
ramus
Gamykliniai calibros slenksciai nusiima nesunkiai, tik darbo nemaza : pirmiausiai nuimi virsutine dali kur su tais zakliopais tai ira tokiais liezuveliais (uz kiekvieno liezuvelio ira tokia nedidele tustuma, tai ten kaip tik man tiko uzkisti atsuktuva, o po to procesas aiskus), o po to ira su daug varzciuku prisukta prie slenkscio ilga plastmase, tai atsuki tuos varzciukus, nuimi ta plastmase ir tada prieini prie slenkscio apatines dalies skardos. Galinis bamperis nusima nesunkiai, tiesiog atverzi varztus kur randi, as tai po truputi vis judinau ir ziurejau kur dar laiko ir dar atsimenu, kad po numeriu isispraudzia tokie plastmasiniai liezuveliai, tokie kaip fiksatoriai, na jie ira pacio bamperio dalis.

P.S. nieko nereikia daryti per jega, geriau po truputi pajudinti, gerai isiziureti ir manau sprendimas ateis nesunkiai, savaime

Parašytas: 19 Rgp 2007, 14:04
Rocco_
viska nusiimi ir gravitexu uzvarai.sioke toke apsauga bus,taciau niekad nepadarysi tokios apsaugos kuri dauk metu laikytu.nebent plastikine masina :twisted:

Parašytas: 19 Rgp 2007, 14:07
calibra
graviteksas yra blogas sprendimas. Graviteksas gerai nebent tik ten, kur akmenukai dauzosi i kebula, o vien kaip antikorozine medziaga tikrai netinka.

Parašytas: 19 Rgp 2007, 15:27
Human
na bandysiu as ten kazka burt tada. toks kitas klausimas. is tokio antikorozinio realiai is patirties pasakykit kiek laiko ? :)

Parašytas: 19 Rgp 2007, 22:45
nokas1
apie kebulo antikorozija pasikonsultuok su senais shoferiais jie tau papasakos kaip ziguliukus konservavo,kad nesurudytu.medziagos nebrangios,o ir rezultatas neblogas gaunasi.kaip sakant laiko isbandyta :wink:

Parašytas: 19 Rgp 2007, 23:40
ramus
Tai jokia cia problema senoviskas konservavimas, tik reikia teisingai bituka paruosti. Bet buna ir nepatogumu: pvz istepus vidu reikejo laikrascius kloti kad netepliotu tas bitukas, su isore paprasciau, praleki zvirkeliu ir ant bituko nuseda purios dulkes ir nebetepa kai masina remontuoji. Is patirties pridursiu galima padaryti geriausia antikorozija, bet plauti masina vistiek reikia ir ipac ziema.

Parašytas: 20 Rgp 2007, 09:25
calibra
mano manymu tokie visokie "receptai" labai gerai tiko CCCP laikais, kai nebuvo normaliu antikoroziniu medziagu (prieinamu eiliniam pilieciui). Dabar gi, situacija kita - yra visko, tik pinigu turek...

Parašytas: 20 Rgp 2007, 10:39
ramus
Su tais receptais tevu ziguliukas vaziuoja jau 20 metu ir net nemastoma apie suvirintojo paslaugas. Antra vertus CCCP laikais pasirinkimas buvo paprastas: arba movilis ir bitukas, arba movilis ir bitukas, tik sios medziagos is esmes ir tebuvo.Dabar pasirinkimas daug platesnis ir todel zmogui tampa sunku issirinkti.

Parašytas: 20 Rgp 2007, 12:32
calibra
na is antikoroziniu-prevenciniu priemoniu taip: movilis+atrabotke :)
Taciau dabar yra daug pazangesniu technologiju - pvz, medziaga, kuri yra ITIN skvarbi, isiskverbia i metalo ishkorejimus, sudegindama deguoni ir sudaro tvirta pavirshiaus plevele. Tokia medziaga padengtas metalas negauna deguonies ir taip stipriai pristabdomas korozijos procesas.

Kita vertus, kai mini "20 metu vaziavo ir vargo nemate", gal prisimink ir toki fakta, kad tik nupirkti ziguliai ishkarto budavo verchiami ant shono ir purshkiamas dugnas, pripurshkiamos dureliu ir visos imanomos kebulo ertmes. Drusku niekas tais laikais tiek nebarste, kiek siais laikais, mieste barstytuvai barstydavo ne pikta chemija kaip dabar, o smeli permaishyta su druska... Zhiema savo trundalietus irgi retas i lauka traukdavo, visi garazhus ventiliuodavo, o dazhnas laikydavo dar ir shildomam garazhe. Kiti net automobili uzhkonservuodavo iki pavasario, pastatydavo dar ir ant kaladziu, kad amortikai ir spyruokles nepavargtu :lol:

Taip, kad zinai, tie palyginimai tokie irgi neadekvatus. Jeigu tokia tvarka butu taikoma siuolaikiniams auto su siuolaikinemis medziagomis, tai "vargo nematytu" turbu minimum trigubai tiek :)

Parašytas: 20 Rgp 2007, 12:50
Human
na mes su tevu ir galvojom gal bituko uzsimaisyt pasisildyt. bet pagalvojom pigiau iseis susipirkti purskalus ir tepalus nes reikia sildimui gaut aparaciuku dar jei ne rankom tepsi kompresoriu reik. dar a fdruk su tuo bituku istepsi kur tai dar salono valymas. . . be to senas masinas net ir iki puses tepdavo :) bet tai as nenoriu kad atrodytu geltona zalia raudona masina spalvom :)

Parašytas: 20 Rgp 2007, 13:11
calibra
Na, as saviske ziema buvau iki moldingu nupurkses antikorozine medziaga, kuri yra skaidri. T.y. ji apsaugo nuo aplinkos poveikio, drusku, piktos chemijos, kuri "eda" dazus ir kebula, ir tuo paciu nesimato ant kebulo.

Vidines ertmes pas mane ishpurkshtos pagal dinitrol programa, tokia lietimui shlykschia mase ;-) Dugnas is apacios dengtas dinitrol apsauga, o is virsaus (is salono puses) padenges vandeni atstumianciu vasku.

Parašytas: 20 Rgp 2007, 13:22
Human
Dinitrolas sako prie arku nelabai tinka nes tipo sustinksta kaip plastmase ir isdauzo akmenukai, tipo reikia kad butu kaip guma. nebent ten yra ir dinitrol produgcijos tokios. pardoj tik su plastmase buvo. o tai tu sakai su skaidre kazkokia istepes iki puses. o tai kaip suprast eda dazus?

Parašytas: 20 Rgp 2007, 13:26
calibra
as turejau galvoje, kad ispurskiau su dinitrol skaidria medziaga, kuri apsaugo dazus ir kebulo metala nuo drusku, piktos chemijos ir smulkiu abrazyvu.

Parašytas: 20 Rgp 2007, 13:32
Human
gal gali parodyti is arti ar matosi fotkeja ? :) buciau dekingas ir tiksliai kaip atrodo banke

Parašytas: 20 Rgp 2007, 17:59
calibra
kuria butent? Vandeni atstumiantis vaskas tai pamenu, kad berods Dinitrol 77B. O kitu nezinau, abejoju, kad greitai pavyktu surasti.

Siaip gali dar pasiziureti paciam www.dinitrol.lt puslapyje, ten pas juos prie produktu parasyta kam skirtas.

Parašytas: 20 Rgp 2007, 19:29
ramus
[quote="calibra"]na is antikoroziniu-prevenciniu priemoniu taip: movilis+atrabotke :)
Taciau dabar yra daug pazangesniu technologiju - pvz, medziaga, kuri yra ITIN skvarbi, isiskverbia i metalo ishkorejimus, sudegindama deguoni ir sudaro tvirta pavirshiaus plevele. Tokia medziaga padengtas metalas negauna deguonies ir taip stipriai pristabdomas korozijos procesas.

Kita vertus, kai mini "20 metu vaziavo ir vargo nemate", gal prisimink ir toki fakta, kad tik nupirkti ziguliai ishkarto budavo verchiami ant shono ir purshkiamas dugnas, pripurshkiamos dureliu ir visos imanomos kebulo ertmes. Drusku niekas tais laikais tiek nebarste, kiek siais laikais, mieste barstytuvai barstydavo ne pikta chemija kaip dabar, o smeli permaishyta su druska... Zhiema savo trundalietus irgi retas i lauka traukdavo, visi garazhus ventiliuodavo, o dazhnas laikydavo dar ir shildomam garazhe. Kiti net automobili uzhkonservuodavo iki pavasario, pastatydavo dar ir ant kaladziu, kad amortikai ir spyruokles nepavargtu :lol:

Taip, kad zinai, tie palyginimai tokie irgi neadekvatus. Jeigu tokia tvarka butu taikoma siuolaikiniams auto su siuolaikinemis medziagomis, tai "vargo nematytu" turbu minimum trigubai tiek :)[/quote]




Siais laikais zinoma, kad yra daug ivairiausiu antikoroziniu priemoniu turinciu tikrai neblogu savybiu, bet nemaza dalis zmoniu (dazniausiai vyresniu) atsimena ir senuju laiku antikorozines priemones, kurioms didesniu priekaistu lyg ir nebutu. Taigi ir mes palikime teise rinktis.
Kas del nauju ziguliuku tepimo antikorozija tai cia manau reikalas butu poziuryje : jei nori kad daiktas tarnautu ilgai, tai reiktu ji kiek imanoma saugoti (beje taupydavo automobiliui taip pat ilgai ), jei ne , tai turesi pazystamu tarp suvirintoju. Manau kai ka is to poziurio galima perkelti ir i sias dienas : jei perki calibra tai reiktu tureti omenyje, kad automobilis gali ateityje tureti bedu su korozija ir reiktu kiek imanoma stengtis jas atitolinti, kas tai pamirsta, ko gero taip pat padaro antikorozija, bet jau po virinimo darbu. As kai nusipirkau calibra tai dugna, arkas ir slenkscius pertepiau antikorozinemis medziagomis jau pirmaja savaite ir jei mano darbai pasiteisins tai pirksiu dar viena opeli.

Parašytas: 20 Rgp 2007, 19:34
calibra
Tai as tamstai pritariu, tik tiek, kad dabar retas pirkdamas automobili ruosiasi ji eksploatuoti 20metu, juolab, ir automobilio isigijimas yra paprastas - nereikia jokiu paskyru, nieko. Sumoki pinigus ir turi.

Parašytas: 20 Rgp 2007, 21:29
nokas1
jei neeksplotuosi 20 metu, tai ir bitukas su atrabotke tinka :wink:

Parašytas: 20 Rgp 2007, 21:34
Human
man 2 metus tegu atlaiko as busiu patenkintas :D

Parašytas: 20 Rgp 2007, 23:37
ramus
Zinoma, siais laikais nupirkti automobili nera didele problema,bet vel gi, as savo calibros nors ir nelabai aktyviai, ieskojau daugiau nei metus, pagrindinis kriterijus - kebulas. Dabar atrodo, kad ir visa kita neblogai issilaike. Bet svarbiausia kebulas, aisku tuo paciu ir antikorozija ir stai del ko :
1.ekonominis faktorius Nr 1 - bet kokios antikorozines priemones gerokai pigesnes uz virinimo - dazymo darbus.
2.ekonominis faktorius Nr 2 - jei po metu - dvieju sugalvociau parduoti automobili tai ko vertas surudijes,o kiek prasyti uz virinta auto, kad nesijaustu dideles ekonomines duobes ?
3.saugumo faktorius: koks auto tvirtumas avarijos atveju kurio laikancios ir uz standuma atsakingos konstrukcijos ( pvz slenksciai ) surudije ?
4. visuomene tap pat nesizavi surudijusiais auto, tai koks po to poziuris i savininka ?

P.S Zinoma daugelis nesiruosia vazineti su calibra 20 metu, bet tarkim pirmosioma calibroms jau ir taip netoli iki tu 20 metu kaip ant ratu. Taigi truputi pasirupinus ja butu dviguba nauda : ir grazi ir antikvarine :D Nezinau kaip kitiems, bet man dziugina aki tiek mantos tiek monzos gal but del to, kad savo laiku ir jomis kazkas labiau pasirupino :)