Puslapis 1 iš 1
Karbiuratoriai
Parašytas: 15 Rgp 2007, 16:45
soundas
Girdejau toky dalyka, dabar svarstau ar cia realus dalykas ar vel kokia nesamone

Sako kad kelia variklio gale prikabindami ant kiekvieno cilindro po karbiuratoriu kaskoki tai spec? kasnors kanors girdeje?

Parašytas: 15 Rgp 2007, 18:40
SpottAuto
Cia manau omenyje turejo horizontalius karburatorius. Pvz. weber
bet suzinojus ju kaina atsoktu noras ka daryti, nebent pigiai rastum

Kazkada lb senai i golfa galvojau det

Parašytas: 15 Rgp 2007, 19:08
Tornado
eilinis briedas visi uzsivede didint galia, bet kai suzino kaina tai ir nebesinori didint
uz nemokamai nieko nera

Parašytas: 15 Rgp 2007, 19:24
karambas
Kalbat apie kaina, o taip jos ir nepasakot
Parašytas: 15 Rgp 2007, 20:22
TANKYSTAS
kaina priklauso uz kiek rasi. y kai kurias serijines masinas tie patys weberiai ejo, kas zino randa papigiai, o kas nezino jebejuj moka uz naujus babkes belekokias. Dar naudojami britvos karbai (cia kai ant kiekvieno cilindro po karba kabina)
Taip, karbai prideda galios (velgi su salyga kad KOMBINACIJOJE SU KITOMIS MODIFIKACIJOMIS).
bet... perejimas prie karbiuratoriu, reiskia atsisakymas ypurskimo sistemos. Taigi reikia rasti meistra, kuris tau tuos 2 arba 4 karbus suderintu idealiai kad jie piltu po tiek pat bendzo (ir cia diedukas su zigulio karbo sukinejimo expieriencu kazin ar pagelbes), reikia tiems karbams nureguliuoti zikleriu specialiu, kuriu sunku rasti (ir tai daugiausia jau jebejuj uz dideles babkes). Karbus beveik neymanoma suderinti taip, kad masina su jais gerai dirbtu ir prie zemu ir prie aukstu apsuku. jei prie zemu dirbs gerai - prie aukstu nedapils, uzliesesi ir degs stumai. jei prie aukstu pils pakankamai - tai prie zemu pils per daug, ir burbuliuos tavo motoras. Na ir aisku dar kitas faktas - karbas bendza pila KIBIRAIS. su 2 weberiais gali nesitiketi kad sanaudos bus mazesnes kaip 20l /100 km. Kaip ir tiek
Parašytas: 16 Rgp 2007, 11:06
nokas1
del nenormalaus darbo tai tu cia nelabai teisus. juk masinos su gamykliniais karbais dirba normaliai,jei viskas teisingai sureguliuota. o 2 veberius sureguliuot tikrai eina,as pats maciau kaip sportui ruostas motoras dirba su tais karbais
Parašytas: 16 Rgp 2007, 20:37
TANKYSTAS
masinos su gamyklinias karbais nei viena nepretenduoja y 200+ Ag is atmosferiko 2 litru. Beto jei kokiam raliui ruosta masina matei su karbais, tai gal ir dirbo normaliai, ten gi ne ant max arkliu daro.
Parašytas: 16 Rgp 2007, 22:44
pavlito
nokas1 rašė:del nenormalaus darbo tai tu cia nelabai teisus. juk masinos su gamykliniais karbais dirba normaliai,jei viskas teisingai sureguliuota

galim pagalvot kad gamykla padaro ir geriau neymanoma padaryt

Parašytas: 17 Rgp 2007, 00:05
ramus
Siaip jau reiktu pripazint, kad karbiuratoriai is esmes pasitrauke i antikvarus ir autosporta. Ju didziausias trukumas - neekonomiskumas ir per daug mechanikos, o tuo tarpu elektronika ir ilgaamziskesne, ir greitesne, ir tikslesne. Bet vel gi reiktu pripazinti, kad paprastam zmogui turinciam noro ir truputi supratimo zaisti su karbiuratoriniu varikliu gana imanomas dalykas, o tuo tarpu kurie is cia esanciu gali keisti calibros maitinimo sistemos parametrus savarankiskai, be kvalifikuotos pagalbos ? Cia as apskritai apie karbiuratorinius variklius, turiu jiems savotisku sentimentu. Kas liecia dvieju ir daugiau karbiuratoriu sistemas tai jos labai neekonomiskos, cia pamineti 20 litru butu ko gero minimali degalu vartojimo riba. Aisku jeigu kas ant calibros uzkabintu tuos du karbiuratorius tai butu idomu pamatyti, bet tai cia turetu buti entuziastas, o ne eilinis vartotojas.