Puslapis 11

Siek tiek papildomu RPM

Parašytas: 12 Rgp 2007, 18:07
Fruktas
nesugalvojau kur kurti tema, siam skyriui ar elekros bet bus gerai cia, tai va visai neseniai suzinojau viena dalykas kas yra DOHC'uose, del 8v nezinau. po kapotu desinej puses prie amortizatoriaus yra visokiu tai fyskiu, papasakojo kad viena turi A ir B padetis, B padedis atitolina nezymiai ribotuva ir truputy paankstina degima, nezinau tai tiesa ar ne bet kad ribotuvas nutolo tai pats pastebejau, tai iseitu kad prisededa gal koks arkliukas ir geriau dirba aukstose apsukose :lol: PS ant duju graziau dirba padetyje A :roll:

va kaip tai atrodo

Paveikslėlis

Parašytas: 12 Rgp 2007, 19:42
Tornado
seip ta fyske apkeiciama del naudojamo benzo 92/95
pakoreguoja degima, o del ribotuvo nzn

Parašytas: 12 Rgp 2007, 20:51
donatukass
pas mane 8v, tai irgi yra ta fyske, tik ne A ir B raides, o kazkokie skaiciai(daba neatamenu kokie), tai ryt pabandysim kas ten per velnio technika.. 8)

Parašytas: 12 Rgp 2007, 21:02
Tornado
92/95
arba 91/95

Parašytas: 12 Rgp 2007, 21:29
CTAPblK
ir pas mane A ir B
Koks kur oktaninis skaicius?
A-92 B-95
arba
A-95 B-92
???

Parašytas: 13 Rgp 2007, 09:58
Lauris
o ka daryt kai nieko neuzrasyta? :?

Parašytas: 13 Rgp 2007, 09:59
Nitro
palikti kaip yra ;]

Parašytas: 13 Rgp 2007, 13:23
markoooo
tai yra oktan korektorius
pas 8v buna uzrasyta 91/95
pas 16v A/B arba kitaip 95/98

Parašytas: 13 Rgp 2007, 17:08
donatukass
apkeitus ta nesamone kiek kilo, tiek ir kyla tos apsukos... gal cia vaziuojant turi pasijaust.. o kaip tas turetu itakoti kuro sanaudas?

Parašytas: 13 Rgp 2007, 17:20
Tornado
donatukass rašė:apkeitus ta nesamone kiek kilo, tiek ir kyla tos apsukos... gal cia vaziuojant turi pasijaust.. o kaip tas turetu itakoti kuro sanaudas?
artiste tu pasiskaityk markoo posta ir nereix kliedeti apie apsukas/ribotuva...

Parašytas: 13 Rgp 2007, 17:23
donatukass
xe, geras, artistas irgi nebloga profesija.. :lol: skaiciau as ta posta, bet vistiek nesupratau kas tas oktankorektorius..

Parašytas: 13 Rgp 2007, 17:28
Tornado
priklausomai koki benza pili 95 ar 92 o gal 98 tai pagal tai apkeiti ta reguliatoriu (apsuki ir perkisi) ka jis konkreciai padaro ... nzn

kiek ten itakos ji apkeitus sunku pasakyt :)
manau naujai auto gal ka ir keisdavo, o dabar :D {bet cia tik mano numone}

Parašytas: 13 Rgp 2007, 18:35
ramus
Neesu visai tuo tikras ir jeigu kas zino geriau tai pataisykit, lyg ir kazkur skaiciau, kad jeigu ant jungties parasyta skaiciais pvz. 95\98 tai keiciasi degimo kampas, o jeigu raidemis pvz. A\B tai keiciasi ipurskimo programa.

Parašytas: 14 Rgp 2007, 10:12
Nitro
:))) sumastot chebra :))

Parašytas: 14 Rgp 2007, 11:27
bad_brains
koks tolkas nuimti ar nutolinti apsuku ribojima? kas nuo to geriau buna?

matematiskai gal koki asila ir isgausi, bet valo virs piko kaip nebuvo taip ir nebus? wtf? :?

Parašytas: 14 Rgp 2007, 11:53
Tornado
va cia dar klausimas ;) kaip su tuo piku, jei pasiekus max apsukas (iki ribotuvo) nebepaduodamas benzas (kaip sakant tai paduodamas tai nea... vyksta kaip ir pulsavimas) tai su ta galia irgi kazkas panasiai, o atitolinus kaip ir viskas butu gerai intervale +500rpm koki (nelabai aisku kiek ten ji atitolina), tuo paciu kazkiek turetu dasidet ag ;) (:?: )
bet cia tik seip pamastymui,

isvada: gerio uz nemokamai nebuna :)

Parašytas: 14 Rgp 2007, 12:19
markoooo

Parašytas: 14 Rgp 2007, 15:10
bad_brains
tornadas rašė:va cia dar klausimas ;) kaip su tuo piku, jei pasiekus max apsukas (iki ribotuvo) nebepaduodamas benzas (kaip sakant tai paduodamas tai nea... vyksta kaip ir pulsavimas) tai su ta galia irgi kazkas panasiai, o atitolinus kaip ir viskas butu gerai intervale +500rpm koki (nelabai aisku kiek ten ji atitolina), tuo paciu kazkiek turetu dasidet ag ;) (:?: )
bet cia tik seip pamastymui,

isvada: gerio uz nemokamai nebuna :)
su tuo pulsavimu tai viskas taip, bet paziurek i bet kokio variklio momento ir galios kreives. pvz c20ne variklis max galia isvysto ~5500rpm o po ji krenta zemyn. tai koks tikslas toki varikli sukti auksciau?

Parašytas: 14 Rgp 2007, 16:11
Tornado
nu cia isvis tokia tema, kad nera tikslo ir be sneketi...
taip tu teisus 5.5k rpm ir kw pikas toliau nera ko ir grezioti

gi buvau parases tik pamastymui :)

o stock motorui ta daryt nera tikslo ;)

Parašytas: 14 Rgp 2007, 18:42
myndzya

Parašytas: 20 Rgp 2007, 22:05
BravoL
markoooo rašė:tai yra oktan korektorius
pas 8v buna uzrasyta 91/95
pas 16v A/B arba kitaip 95/98
Papildymas for c25xe
V6 Regional Coding Plug - Often mistaken for a Fuel Octane Plug but it isn't. Located in the upper right corner of the engine bay (near the diagnostic socket). A small brown plastic plug. Changing this plug round from A to B will increase the target idle rpm by 100 (from 700 to 800);

Parašytas: 21 Rgp 2007, 09:45
YELLOW
BravoL rašė:
markoooo rašė:tai yra oktan korektorius
pas 8v buna uzrasyta 91/95
pas 16v A/B arba kitaip 95/98
Papildymas for c25xe
V6 Regional Coding Plug - Often mistaken for a Fuel Octane Plug but it isn't. Located in the upper right corner of the engine bay (near the diagnostic socket). A small brown plastic plug. Changing this plug round from A to B will increase the target idle rpm by 100 (from 700 to 800);
eee draugeli kur radai sia info?Imesk nuoroda :wink: