Puslapis 1 iš 2
16 klaida, kokie patarimai.
Parašytas: 04 Rgp 2007, 18:49
a202
Karts nuo karto uzsidega pas mane ta nelemta "check engine" lempute ir is kart sumazeja trauka, pasitikrinu ogi 16 klaida. Kas mano Caly?

Parašytas: 05 Rgp 2007, 17:11
Tornado
klaidos kodas/klaidos priezastis/ka daro kompas

16 /Датчик детонации - неисправен сам или неисправна его цепь / Изменяет момент зажигания до 12о
jei [ru] neaisku tai lietuviskai: detonacijos daviklis
Parašytas: 07 Rgp 2007, 17:32
edgariukstis
va mano calibrai irgi meta ta pacia klaida...tai gal kas gali mazdaug nupasakot kaip jis atrodo kurioj vietoj randasi ir panasiai.gal foto turit? beje kiek jis mazdaug galetu kainuoti?
Parašytas: 07 Rgp 2007, 19:56
KW>
kad ateityje neklaidint zmoniu cia buvo kalbeta apie alkuninio veleno davikly
jei kali norm dirba nekreipkit tiek demesio y sita biesa.... lb retas atvejis kad jis sugestu... kajp sakant ten nera kam gest nebent laido sarvelis prasitrynes butu

zinau ka sakau susidures
jis randasi salia variklio stiprintuvo siurbliuko po variklio pagalves tvirtinimu
sejp naujas 400lt srote apie 80lt o susukant kokia makle galima gaut uz 20lt
beja pas mane buvo 8v del kitu varikliu nezinau gali kazkas nesutapti

Parašytas: 07 Rgp 2007, 20:30
BravoL
Mjoo.. Pas sheshiuke ju net du..

Parašytas: 08 Rgp 2007, 17:23
markoooo
festest rašė:jei kali norm dirba nekreipkit tiek demesio y sita biesa.... lb retas atvejis kad jis sugestu... kajp sakant ten nera kam gest nebent laido sarvelis prasitrynes butu

zinau ka sakau susidures
jis randasi salia
variklio stiprintuvo siurbliuko
kas do besas gal turbina
po variklio pagalves tvirtinimu
sejp naujas 400lt srote apie 80lt o susukant kokia makle galima gaut uz 20lt
beja pas mane buvo
8v del kitu varikliu nezinau gali kazkas nesutapti

8v neturi detonacinio daviklio, tai kad vyruti nebalamutink kitu....
tu matyt turejai bedu su alkuninio velenu padeties davykliu, kaimuose dar vadinamu holo davykliu, kuris nera holo davyklis

Parašytas: 08 Rgp 2007, 18:17
edgariukstis
tai va tas ir yra kad mano cali nevaziuoja kaip priklauso...ji traukia labai gerai kol neuzsidega lempute chek engine..kai tik ji uzsidega iskarto dingsta visa trauka...spausk pedala kiek tik nori o jis vos vos kruta apie trauka jau isvis nesneku

Parašytas: 08 Rgp 2007, 19:29
KW>
markoooo rašė: variklio stiprintuvo siurbliuko
kas do besas gal turbina
nesupratau ko norejai
markoooo rašė: 8v neturi detonacinio daviklio, tai kad vyruti nebalamutink kitu....
tu matyt turejai bedu su alkuninio velenu padeties davykliu, kaimuose dar vadinamu holo davykliu, kuris nera holo davyklis
tajp detonacinio neturi bet turi alkuninio davikly apie kuri as ir kalbejau... o jam parejus meta
19 klaida

o holo daviklis vadinamas ne tik kaimuose, bet ir visur kitur kaj kalbama apie masinas kurios jy turi... pvz golfai ir daugelis kytu kuris atlieka tokia pacia funkcija kajp alkuninio daviklis tik randasi salia begunoko, paskirstytojo na toje dalyje
sejp ir turbinine atrodo jy turi tiksliau sakant juos du ir ta apacioje ir ta paskirstytuve

Parašytas: 08 Rgp 2007, 19:38
edgariukstis
seip 16 klaida tai "Knock sensor 1" o alkuninio veleno daviklis tai 31 klaida "Engine RPM signal (crankshaft sensor)" ar jus cia ne apie tai isvis diskutuojat?

Parašytas: 08 Rgp 2007, 19:59
KW>
sejp taj 31 alkuninis mires...
(vel bl priveles tu 16 turi buti) 19 alkuninio blogas signalas....

Parašytas: 09 Rgp 2007, 16:35
edgariukstis
nu nzn neseniai dar turiu calibra tai nedrystu gincytis

Parašytas: 09 Rgp 2007, 16:58
markoooo
Na matau kad kazkas cia isvis nesupranta apie ka cia sneka, taigi matyt teks issaiskint, kad nebutu klaidinami zmones ateityje, girdejau varpa bet nzn kurioj baznycioj tipo pasisakymais
remsimes 2 saltiniais
http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_cod ... _codes.htm
http://opel.auto.ru/FAQ/injection/i5-0007.php
zmogus aisq pasake kad jam ismeta 16 klaida, paziurejus i anksciau isvardintus saltinius mes matom kad tai yra knock sensor, arba kitaip detonacinis davyklis...
bet atsiranda egzpertas kuris teigia kad cia viskas chuinia, kad pas ji taip buvo, nors jo 8v variklis net neturi tokio davyklio, bet uz tat turi variklio stiprituvo siurbliuka

(idemiau isiskaityk gal suprasi ka cia parasei, jei nesuprasi tai mai bala nesigilink

), na bet pagal tos mistines dalies

variklio stiprintuvo, dislokavimo vieta supratom kad zmogus sneka apie alkuninio veleno davykli (angl. crankshaft sensor), kuris esant sutrikimams meta dvi klaidas 19 ir 31, na bet zmogus kryzium puola ir tikina kad jis meta 16 klaida

ir dar priduria kad nieko cia tokio ta 16 klaida

vaiku bus

, o vat jau 31 klaida tai baisiau uz velnia

, nors realybei viskas yra atvirksciai
31 klaida neturi didesnes itakos variklio darbui, o 19 klaidos pozymiai > sunkiai kuriasi, ribotuvas ties 4500 rpm na ir t.t. ir pan....
taigi reziume, jei nzn tai geriau patylet, arba pasistengt suzinot ir buti tikram ka sakai, o ne pulti zmoniu, kurie del vienokiu ar kitokiu priezasciu zino daugiau

Parašytas: 09 Rgp 2007, 17:04
Tornado
markoo +1
festest gavai i darza puntuka!!!
biski suvelei cia

Parašytas: 09 Rgp 2007, 17:39
DeX
edgariukstis rašė:nu nzn neseniai dar turiu calibra tai nedrystu gincytis

pas mane buvo savaite kai tas pats buvo, pozymiai identiski, bet paskui taip pat mistiskai dingo... aisku tuo metu kiek rankos sieke praejau visas jungtis po kapotu, pravalinejau kiek rankos sieme (nes priejimas tai nu nx be duobes)...gal tik sutapimas, bet greiciausiai buna ne daviklis o pati jungtis nusprogus jo
Parašytas: 09 Rgp 2007, 18:39
KW>
dekuj markoo uz issamu isaiskinima db tikraj suprantu kad uzveliau tokias pievas kad net paciam baisu
markoooo rašė: Na matau kad kazkas cia isvis nesupranta apie ka cia sneka, taigi matyt teks issaiskint, kad nebutu klaidinami zmones ateityje, girdejau varpa bet nzn kurioj baznycioj tipo pasisakymais
remsimes 2 saltiniais
na biski ne tajp buvo

privelaiu taj tikraj nesamoniu... kazkiek ir as nutuokiu apie 8v variklio veikimo principus bet rasydamas ar perskubejima per per uzsisvajojima sumaisiau daugely dalyku kuriuos tu cia tiksliai isaiskinaj
visu pirma taj kaj tornadas parase kad detonacinis daviklis pagalvojau kad kalba eina apie man buvusias problemas su kitu davikliu... o va nuo sito parasymo ir pradejau velt nesamones

bet kaj db skaiciau taj nu nx zioplys

gerai kad tik puntukas y darza parejo
markoooo rašė:, bet uz tat turi variklio stiprituvo siurbliuka

(idemiau isiskaityk gal suprasi ka cia parasei, jei nesuprasi tai mai bala nesigilink

), na bet pagal tos mistines dalies

variklio stiprintuvo, dislokavimo vieta supratom kad zmogus sneka apie alkuninio veleno davykli (angl. crankshaft sensor)
na svarbiausia kad visi supratot

na cia irgi negaliu paaiskint bet tik ketvirta kart skaitydamas tik supratau ka parasiau nors rasiau visiems turbut aisku kad apie vairo stiprintuvo siurbliuka

(mai bala sendien dasuto

)
markoooo rašė: , kuris esant sutrikimams meta dvi klaidas 19 ir 31, na bet zmogus kryzium puola ir tikina kad jis meta 16 klaida
na sita as jau paaiskinau kad snekejau apie 16 o galvoje sukosi 19
markoooo rašė: ir dar priduria kad nieko cia tokio ta 16 klaida

vaiku bus

, o vat jau 31 klaida tai baisiau uz velnia

, nors realybei viskas yra atvirksciai
o sito nej rasiau nej galvojau... as tik sakiau kad 19 klaidingas signalas duodamas, kuo pasekoje pasekmes kajp tu jau isvardinaj toliau, o 31 isvis jokio signalo neduoda... cia kajp ir tau klausimas isvis sita klaida buvo kada tau uzkurtam varikliuj
markoooo rašė: 31 klaida neturi didesnes itakos variklio darbui, o 19 klaidos pozymiai > sunkiai kuriasi, ribotuvas ties 4500 rpm na ir t.t. ir pan....
db taves noriu paklausti

jei uzkurtam varikliuj nera impulso is alkuninio veleno daviklio taj kodel sakaj kad 31 klaida nera tokia svarbi

gal ysijungia koks servizo rezimas

toliau alkuniny davikly suprantu kad jeigu jis duoda klaidinga impulsa taj ir kibirksty meto ne tada kada reikia.. del to ir atsiranda tos visos problemos, o jeigu tas impulsas isvis dingsta kas tada kompas isvis neturetu zinoti kada kibirksty duoti

nebent ysijungai koks servizo rezimas
na cia pridaviau tau klausimu db laukiu atsakymu
markoooo rašė: taigi reziume, jei nzn tai geriau patylet, arba pasistengt suzinot ir buti tikram ka sakai, o ne pulti zmoniu, kurie del vienokiu ar kitokiu priezasciu zino daugiau
markooo as tikraj taves nepuoliau ir edgariukstis atrodo teisingai sake as ten jy nubugsavau

sorry, dar kaune susigersim ir v6 aplaistysim

ir tuo metu kaj sakiau as buvau tuo tikras.. bet kaj sendien paskaiciau taj akys ant kaktos vos neissoko rasiau viena galvojau visai apie kita
reziume
kaltas
Parašytas: 09 Rgp 2007, 18:45
KW>
tornadas rašė:markoo +1
festest gavai i darza puntuka!!!
biski suvelei cia

cia jau ne biski suvelaiu

taj va manau po biski pasitaisysiu ir puntuka baigiu istumt

pagalvojus gerai kad tik puntukas parejo

Parašytas: 10 Rgp 2007, 00:09
edgariukstis
na dekui marko uz issamia informacija nes jau buvau ir pats pasimetes

jau pradejau internete belenkiek info skaitinetis kuris cia daba is musu teisus as ar festest

Parašytas: 10 Rgp 2007, 01:08
Tornado
to edgariukstis
1) pirma ieskai infos pats!!! (ta manau jau supratai)
2) neradus galima paklaust, bet nereikia buti naiviam ir tiketis, kad atsakymas bus patiektas ant lekstutes...
paciam susiradus manau daugiau naudos

Parašytas: 10 Rgp 2007, 09:19
edgariukstis
tai as ir ieskausi..su tom klaidom irgi buvau susirades ka jos reiskia. paklausiau kurioj vietoj randasi tas detonacijos davilkis ir kiek mazdaug gali kainuoti...o festest pats susimaise ir biski klaidingai informavo mane
Parašytas: 10 Rgp 2007, 09:22
KW>
nu va va dar karta
sorry... bl tajp nesmagu db

Parašytas: 10 Rgp 2007, 09:24
edgariukstis
nieko tokios svarbu kad issiasikinom kaip istikro yra o nesigincijom bereikalingai

Parašytas: 10 Rgp 2007, 13:01
markoooo
Padaryk ta pacia diagnostika neuzvedus varikli ir poto uzvedus ir pamatysi kad pirmu atveju mes 31 klaida, o antruoju nebe
Сигнал всегда запоминается при включении зажигания. После пуска двигателя немедленно стирается из памяти и не хранится в ней если система исправна.
siaip smagu kad issiaskinom ir kad zmogus prisipazino klydes, nes buna tokiu uzsipirusiu, kad irodines savo tiesa iki pamelynavimo, nors visas forumas is jo jau zvengia...
PEACE

Parašytas: 10 Rgp 2007, 16:21
Tornado
markoooo del 31 klaidos nenoriu sutikt, jei viskas tvarkoj jos neturetu mest (variklis uzvestas/nezuvestas, papipdymui jei uzvestas ir 31 tada visks aisku

)
bent pas mane taip budavo, kad jos nemeta

Parašytas: 10 Rgp 2007, 17:53
markoooo
gal ir ne viskas tvarkoj, seniau irgi neturejau as tos klaidos, poto atsirdo
na bet mano masina vaziuoja su ta 31 klaida, jokiu nusiskundimu traukos atzvilgiu neturiu
Parašytas: 10 Rgp 2007, 18:14
Igariokas
jei variklis neuzvestas 31 klaida mes visada.