Puslapis 11

Del kuro siurbliuko

Parašytas: 19 Lie 2007, 01:56
Fruktas
susiduriau su sioke tokia problema ir ytariu kad kaltas siusrbliukas, keisiu jy ir noriu patarimo, gal kas susidure kad jei tarkim jei sawo 16v varikliui deciau kad ir kokios kitos auto siurbliuka, bet didesnes kubaturos, turetu daugiau perpumpuot bendzino tada ir ar pridetu ka traukai ?

Parašytas: 19 Lie 2007, 08:28
Nitro
:)))))

Parašytas: 19 Lie 2007, 09:49
Remiz
jei pakeisi tik viena siurbli, nuo to daugiau benzo neipus. Slegi i purkstukus reguliuoja slegio reguliatorius.
Jei nori, kad daugiau butu benzo, teks deti reguliuojama slegio reguliatoriu + didesnio pralaidumu purkstukus.
Bet jau cia paskui prasideda daug visokiu navarotu.

Parašytas: 19 Lie 2007, 10:12
Nitro
daugiau benzo be daugiau oro nieko gero neduos....

Parašytas: 19 Lie 2007, 10:14
Remiz
tai jau tikrai taip.

Parašytas: 19 Lie 2007, 10:53
calibra
Nitro rašė:daugiau benzo be daugiau oro nieko gero neduos....
Duos - perriebu mishini ir uzhpiltas zhvakes ;-)
O jei rimtai, tai kuro siurblio charakteristika yra ne tik slegis, bet ir kuro debitas.

Parašytas: 19 Lie 2007, 11:02
Nitro
tau gal tas ir aktualu, bet ne stock dohc'ui ar 8v varikleliui...

Parašytas: 19 Lie 2007, 12:33
calibra
Tiesa sakant, nezinau visu gaminamu siurbliu charakteristiku, bet visai realu, kad galbut netgi nuo kokios audi mechaniniu ipurshkimu (ar kaip ten jis vadinasi) siurblys duoda 6bar, o debitas bus tik kokie 150 lph. Kai tuo tarpu kokio nors c20xe siurblys bus 5bar ir debitas 220lph.

p.s. nepriimamos pretenzijos del skaiciu tikslumo, pavyzdziai grynai iliustraciniai ;-)

Parašytas: 19 Lie 2007, 12:50
Remiz
nu siaip calibros siurblio nasumas 96-144 lph.
o mechaninio purskalo turetu buti didesnis. (tik neatsimenu tiksliu skaiciu).

Parašytas: 19 Lie 2007, 17:18
Fruktas
nes as jauciu kad mano siurblys leidzia paskutinius pasispardymus, visai bendzo neuztenka jau... tik pradedi kilnot apsukas ir matai kad trauka dingsta...

Parašytas: 19 Lie 2007, 18:35
Human
filtro nebandiai pasikeisti ? :lol: pas mane ant bmw taip budavo tai filtra pakeiciau ir good.

Parašytas: 19 Lie 2007, 21:52
Fruktas
reiks pabandyt bet nemanau kad tik tame problema, kartais iswis jau nepumpuoja... bandziau atsukus nuorinimui skirta varzciuka, kol spaudimas nesidaro tol viskas gerai, nors gal kazkiek mazokai pumpuoja, na pakliuves y parde bandysiu nusipirkes keist, o koky det, pagal kataloga ar koky kitoky ?

Parašytas: 19 Lie 2007, 22:11
Human
filtra pradziai pasikeisk poto jau apie siurblius galvok.

Parašytas: 19 Lie 2007, 23:55
Fruktas
kitas klausimas db, siant tyrinedamas radau toky ydomu fakta, prie ysiurbimo kolektoriaus ten ant to rezervuaro ar kaip pavadint kur bendzinas yra prie gryztamos slangos yra vostuvas ar kas do daiktas, y jy pajunktas vakuumas, kiek suprantu jis reguliuoja slegy kuro sistemoj, atjungus ta vakuumo slangute dalis mano bedu issisprende, kiek istyriau jy tai kai jy pradeda veikt vakuumas tai nukrenta slegis sistemoj, daugiau bendzino grazina y baka, kame reikalas, taip turi but ar kas negerai, gal iswis palikt jy atjugta ?

Parašytas: 02 Lap 2007, 12:03
lunatic
sorry vyrai kad kapstau senas temas,bet kilo klausimas:
gal kas zino koks v6 siurblio nasumas???ar 8v siurblys igales aprupinti v6 pyrskimo sistema?
dekui uz ats

Parašytas: 02 Lap 2007, 12:43
BravoL
lunatic rašė:sorry vyrai kad kapstau senas temas,bet kilo klausimas:
gal kas zino koks v6 siurblio nasumas???ar 8v siurblys igales aprupinti v6 pyrskimo sistema?
dekui uz ats
V6 Bosch Fuel Pump
85 ltrs/hr @ 12v (3.0 to 3.5 bar)
Fuel System Pressure = 3.0 bar nominal

Parašytas: 02 Lap 2007, 12:45
calibra
BravoL, gal turi c20ne/c20xe/c20let siurblio nashumo duomenis?

Parašytas: 02 Lap 2007, 12:47
BravoL
Sorry neturu.. :roll:

Parašytas: 02 Lap 2007, 17:50
pavlito
let taip pat 85lt/hour at 12V 3-3.5bar,jos uztenka uzmaitint 354cc/min purkstukus

Parašytas: 02 Lap 2007, 18:10
Barton
C20NE ir C20XE
Paveikslėlis

Parašytas: 02 Lap 2007, 20:34
lunatic
BravoL dekui
bet vat elcats.ru rodo kad:
http://www.elcats.ru/opel/details.asp?m ... %3A38%3A-7
8v,16v,v6 fuel pompos tokios pat :roll:

Parašytas: 03 Lap 2007, 01:55
calibra
V6..?

Parašytas: 03 Lap 2007, 18:06
YELLOW
lunatic rašė:BravoL dekui
bet vat elcats.ru rodo kad:
http://www.elcats.ru/opel/details.asp?m ... %3A38%3A-7
8v,16v,v6 fuel pompos tokios pat :roll:
Tu neteisingai supratai ka ten raso(dar ir turbo ten yra pamineta)ten siurbliai kuriuos galima pritaikyti visiems opel modeliams, tingiu labai gilintis, bet vien v6 buvo dvieju rusiu montuojami i baka ir salia bako :wink: