Puslapis 1 iš 1
Tepalas isiurbimo kolektoriuje
Parašytas: 08 Lie 2007, 14:42
soundas
Ar del per didelio tepalo kiekio variklyje, gali atsirasti isiurbimo kolektoriuje tepalo? Pas mane kai paziuri nusemes droseline sklende kolektoriuj matyt kad tepalo apacioj susikaupe
Parašytas: 09 Lie 2007, 16:25
valentinas
berods kad neturetu ten jo buti
Parašytas: 09 Lie 2007, 16:46
Nitro
zhiurint kiek to tepalo ;] pas mane visada lengvai tepaluotas kolektorius buvo - kiaushiu nesukau. Jei tepalas ish ten kibirais bega - verta susirupint.
Parašytas: 16 Lie 2007, 23:24
llcj
toks tinkliukas stovi ten tipo jis tepala filtruoja, pas mane irgi buvo panasios problemos, tai va nusiimi ta virsutini dangti variklio ir gerai ji isvalai, ir tikrai turi pageret. Ir dar sake meisteriai panasus tinkliukas stovi apacioj kur tai, bet jau ji kai isimsi kalimo budu tai atgal neidesi..
Parašytas: 18 Lie 2007, 02:30
CTAPblK
tepalas papola i kolektori ar jo zarnina per variklio alsokli, tie garai su oro paemimu turetu vel garot ir nieko ne likt, bet kai per daug varo jau garu per ta alsuokli tai jisai ten ir susirenka. ziguliukam tai isvedziodavom nuo alsoklio vamzduka kur po dugnu, tegul garoje sau ramei. vaziuot pradedavo geriau, zvakes ne taip uzmetinedavo.
o del tinkliuko tai lupi dangti, imi garelke ir degini, iskratai brudus ir toliau degini kol neisdeks tepalas visas. kitaip neiskrapstisi.
Parašytas: 18 Lie 2007, 14:11
calibra
paleidus i atmosfera alsuokli, gaunasi prastesne karterio ventiliacija (jis delto ir pajungtas priesh oro paemimo sklende, nes ten varikliui dirbant buna vakumas).
O tepala pridegusi galima ishvalyti ir su chemija, nebutina reik deginti ant "garelkos". Rekomenduoju supurkshti valvoline break cleaner'iu.
Parašytas: 18 Lie 2007, 15:45
CTAPblK
man idomu kiek tu pinigu suplosi ant xemijos? ir kek laiko uzims plaut. o su garelka 15 minuciu ir viskas. jei garelkos neturi tai nors pas statibininkus eik nebutinai i servisa
o gad prastesne venciliacija ne butu gali irgi koki grybeli uzdet. jei variukliukas jau pasenes jisai garos pastoviai ir varis tepala i kolektori.
Parašytas: 18 Lie 2007, 15:53
calibra
valvoline brake cleaner'is kokius 25Lt kainuoja, tai nera, zhinoma, labai pigu
Del alsuoklio - apie koki grybeli kalbi?

Turi galvoje, kazkoki voztuva i viena puse ar ka? Nes pagrinde arba jis prijungtas ten kur turi buti arba isvestas i lauka. Antru atveju tiesiog prastesne ventiliacija, nes i slangele tenka atmosferos slegis, lyginant su pirmu atveju, kai vakumas traukia garus ir tokiu budu geriau ventiliuoja karteri.
Pas mane pati tokios galimybes pajungti i isiurbimo trakta alsuoklio nera, kadangi turbo sudaro teigiama slegi sistemoje, ir is cia pasekoje per alsuokli sudarytu slegi i galva, ko pasekoje skristu visos tarpines nafik

Vienintelis kelias mano atveju alsuokli jungti priesh turbo, o jeigu man tas pats tas vakumas, tai tiesiog ishvedi i lauka arba i talpa (pastarasis variantas pas mane, alia "oil catch tank").
Parašytas: 18 Lie 2007, 18:55
CTAPblK
gal tu ir teisus bet jei pradeda variklis gerai garot jam isvestas zarninas i lauka ne pamaisis. arba kaip tu sakai i talpa "oil catch tank".
iskart tegul isdegina ir surenka atgal jei taspac po kai kurio laiko susirenka tepaliukas , tada vel degina ir veda vamzdeli.