Puslapis 1 iš 2
ar galima i cali idet omegos 3l varikli
Parašytas: 05 Lie 2007, 16:01
mintusas
tik prasiciau rimtu patarimu
Parašytas: 05 Lie 2007, 16:08
Rprznt
nu tai aišku, kad įmanoma. tik tokie projektai belekiek kainuoja. už "protinga" pinigų sumą manau neapdarysi tokių dalykų.
Parašytas: 06 Lie 2007, 00:01
pavlito
3.0 24v apacia,virsus 2.5 ekoteko,nes kapotas neuzsidaro

Parašytas: 06 Lie 2007, 00:51
Tornado
ot 3.0 ir 2.5 galva
kas is to iseina? gal gereu kapote skyle ir ramu?
Parašytas: 06 Lie 2007, 02:21
calibra
esant reikalui, kapota galima truputi "pataisyti"

Parašytas: 06 Lie 2007, 11:01
pavlito
galima ir kronsteinus pagalviu perdaryt irgi uzsidarys kapotas,bet karters neaisku kiek nuo zemes bus..
Parašytas: 06 Lie 2007, 11:38
Nitro
omegos 3l variklis kartais ne ishilgai stovi?
Parašytas: 06 Lie 2007, 12:12
Human
koks skirtumas tada rwd darai ir viskas

Parašytas: 06 Lie 2007, 12:15
euro
o gal tiesiog nusiperki omega 3.0 ir dziaugiesi? komfortas ir komplektacija su cale nepalyginama.
Parašytas: 06 Lie 2007, 12:17
Human
siaip as su senatorium vaziavau tai blem dalykas

sofoj idrimbi tokioj ir draskais. tiek kad biski ryjo duju. . . 16-36

tai naciort
Parašytas: 06 Lie 2007, 12:19
Human
va man daug idomesnis dalykas kaip i calibra 1.7 td motora is vetros idet

Parašytas: 06 Lie 2007, 12:19
Nitro
Xuimanas rašė:koks skirtumas tada rwd darai ir viskas

puse dugno pervirindamas :] kazhin ar temos autorius to imsis ;]
Parašytas: 06 Lie 2007, 12:21
Human
Nitro o tu manai jis tipo isvis tokius project darys

abejoju

cia 80 % slibizavoja apie tokius project
Parašytas: 06 Lie 2007, 12:24
Nitro
tu visishkai teisus
PS kiek klubiechiu yra pasidare swapus? Pamenu tik calibros turbo projekta, nors chia net swapu nepavadinsi... Dar bent vienas swapintojas yra?
o blevyzgautoju per menesi po du atsiranda.
Parašytas: 06 Lie 2007, 12:39
Human
tai va:) o siaip tokius projektus as kazkada tikrai mastau daryti tik ne dabar ir tikrai ne su calibra. as mastau i xuliganke 3.5 idet yra visas projektas parodytas kaip ka ir t.t. tei va

Parašytas: 06 Lie 2007, 13:52
pavlito
Nitro rašė:omegos 3l variklis kartais ne ishilgai stovi?
c20ne irgi isilgai omegoj stovi..
Parašytas: 06 Lie 2007, 14:28
calibra
Nitro rašė:omegos 3l variklis kartais ne ishilgai stovi?
jeigu blokai ishorishkai tokie patys arba bent jau krontsteinu tvirtinimo vietos tokios pat (kas gana realu, turint galvoje, kad ir 2,5V6 ejo i omega b ir 3.0 buvo), tai variklio pozicija tampa mazhai reikshminga, kadangi tiketina, kad kronshteinai pilnai tiks nuo skersai stovincio variklio (atitinkamai - ir visos tvirtinimo vietos prie kebulo).
Netikti gali, pvz, karteris (nes ishilgineje konstrukcijoje jo forma gali buti viena, skersineje - kita). Tokiu atveju, reiktu arba bandyti pritaikyti nuo 2,5V6 arba gaminti savo...
Parašytas: 07 Lie 2007, 12:03
Nitro
pavlito rašė:Nitro rašė:omegos 3l variklis kartais ne ishilgai stovi?
c20ne irgi isilgai omegoj stovi..
nes galas varomas
Parašytas: 07 Lie 2007, 15:35
DIAVOLO
kazkada jau buvau pasakojes, kad kai mano varikliui dare kapitalke po paskirstymo dirzo persokimo, tai buvau uzsimines servise, ar labai skiriasi 3ltr. variklis nuo manojo 2,5. Mano nuostabai isgirdau, jog principe viskas tas pats, skiriasi tik isiurbimo kolektorius ir karteris. Kurie netgi galbut tiktu nuo kalibros 2.5 variklio. Dar jie patys nezinojo ar variklio kompiuteri uztektu tik pajungti, ar tektu ir pravodke keisti. Kaip opel atstovai, norisi tiketi smarkiai neapgavo, bet pats tokiam projektui nesirysciau

Del 150 ar 155 kw tikrai neverta kankintis

Parašytas: 08 Lie 2007, 16:48
Arvy
DIAVOLO rašė:kazkada jau buvau pasakojes, kad kai mano varikliui dare kapitalke po paskirstymo dirzo persokimo, tai buvau uzsimines servise, ar labai skiriasi 3ltr. variklis nuo manojo 2,5. Mano nuostabai isgirdau, jog principe viskas tas pats, skiriasi tik isiurbimo kolektorius ir karteris. Kurie netgi galbut tiktu nuo kalibros 2.5 variklio. Dar jie patys nezinojo ar variklio kompiuteri uztektu tik pajungti, ar tektu ir pravodke keisti. Kaip opel atstovai, norisi tiketi smarkiai neapgavo, bet pats tokiam projektui nesirysciau

Del 150 ar 155 kw tikrai neverta kankintis

as kazkaip maniau, kad C25XE/X20XEV turi 125 kw..

ar cia tu iskart su turba lygini?
Parašytas: 08 Lie 2007, 17:50
Tornado
deja x20xev tik 100kw

Parašytas: 08 Lie 2007, 17:59
Ecka
ta 3l ikisti i kalibra tai nera ten perdaud problemu.bet...
gal kas pasakys kaip toki matora ikisti i kalbra ir padaryti galu varoma?
viska daug maz apgalvojau ir mazdaug zinau kaip tai padaryti.
tik iskilo viena problemyte kaip padaryti pedalus nes viets nelieka.
Parašytas: 08 Lie 2007, 18:07
pavlito
Ecka rašė:kaip padaryti pedalus nes viets nelieka
nezianu kaip tu sumastei kad tau pedalai netilps?
p.s. cia apie 3.0 ir rwd kalbi?
Parašytas: 08 Lie 2007, 18:12
Ecka
kas tas rwd? as kalbu apie tik gala varoma ir variklio statyma isilgai.
tokiu atveju reike daryti nuo priekio i gala pavaru dezei tuneli.
tai va sita dalyka padarius pedalus reike traukti i sona bet man jie kaskaip netelpa.
Parašytas: 08 Lie 2007, 18:13
Tornado
rwd ir yra galu varomas auto
