Puslapis 1 iš 1
keramikine sankaba
Parašytas: 19 Geg 2007, 19:08
pagran2kas
kuo geriau keramikine sankaba? piusai ir minusai?
ir kaina be abejo

Parašytas: 19 Geg 2007, 21:04
krax
irgi idomu

Parašytas: 19 Geg 2007, 21:44
TANKYSTAS
privalumas - geresnis sukibimas del zymiai didesnio keramikos trinties koficiento
trukumas pagrindinis - neefektyvi kol neykaista(praslysta), todel gatviniam vazinejimui nelabai tinka
Parašytas: 19 Geg 2007, 23:06
euro
true, buvo pas mano sidabra keramikine. iki pat kol pardaviau nebuvau priprates prie tos sankabos ir po miesta vazinetis tikrai budavo nepatogu su tokia. kaina kazkas ~600-700lt.
Parašytas: 19 Geg 2007, 23:13
TANKYSTAS
taigi y gatvine masina keramika detis verta tik REISEREM kurie prakosais nuo kiekvienos sankryzos eina

Parašytas: 20 Geg 2007, 00:15
YELLOW
Kiek zinau yra ir tarpiniu variantu, na bent jau kitu markiu auto, kaip su opeliu reiketu pasidometi...Nes man paciam ziauriai boksuoja sankaba kai pasikeiciau deze pabandysiu apkatkiinti biski jei nepageres gal but ieskosiu keramikos

Parašytas: 20 Geg 2007, 00:18
TANKYSTAS
yra tipo "organine" dar
Parašytas: 20 Geg 2007, 10:02
YELLOW
Gal zinai apie jas kokio info?ar gal nuoroda kokia turi?
Parašytas: 23 Geg 2007, 17:05
pavlito
gal kas zinot kiek stock calibros turbo sankaba laiko?iki kiek nm?
nes noreciau pasikeist sankaba,ir mastant i prieki reiktu tvirtesnes,kad laikytu 280ag,gal kas is patirties ka pasiulytu?
Parašytas: 23 Geg 2007, 17:47
serik222
pavlito rašė:gal kas zinot kiek stock calibros turbo sankaba laiko?iki kiek nm?
nes noreciau pasikeist sankaba,ir mastant i prieki reiktu tvirtesnes,kad laikytu 280ag,gal kas is patirties ka pasiulytu?
vilniuje daro sustiprinta. dvigubas diskatorius. turkai. as sau pastaciau. kol kas neteko galios isbandit. bet artimiausiu metu ziuresiu kaip bus. pedala isspaust dabar sunkiau. kaina apie 1000 lt. komplekto.
keramika 1500 +
Parašytas: 23 Geg 2007, 18:42
pavlito
pas aurima i a4 turbo buvo ideta vilniuje daryta sankaba,sezono neatlaike,sumokejo apie 1500lt,tiksliai nepamenu,diskatorius irgi sustiprintas buvo,tai kazkaip pasitikejimo nekelia
sau noreciau organines,keramika greit dyla,daugiau sportui sakyciau,o man reik kasdienai
dar yra mintis det nuo xe smagrati,jis lengvesnis nei let,bet tada reiktu sankaba ir diskatoriu uzsakyt xe
Parašytas: 10 Lie 2007, 00:22
mario gsi
as i savaji gsi noriu deti c20xe mastau ka su sankaa padaryti,gal patarsit.
Parašytas: 10 Lie 2007, 09:29
YELLOW
pavlito rašė:pas aurima i a4 turbo buvo ideta vilniuje daryta sankaba,sezono neatlaike,sumokejo apie 1500lt,tiksliai nepamenu,diskatorius irgi sustiprintas buvo,tai kazkaip pasitikejimo nekelia
sau noreciau organines,keramika greit dyla,daugiau sportui sakyciau,o man reik kasdienai
dar yra mintis det nuo xe smagrati,jis lengvesnis nei let,bet tada reiktu sankaba ir diskatoriu uzsakyt xe
Bet smagraty pakeites nelabai tau kas gausis su atstumais ten nes LET'o yra daugiau atsikises... Na dar reiks pasidometi apie sia kombinacija bet iki siol tikrai niekur to negirdejau ir kiek isivaizduoju nesigautu

Parašytas: 10 Lie 2007, 12:40
calibra
Tai atstumus ir turetu kompensuoti c20xe sankabos komplektas (pvz, storesnis diskatorius arba sankabos diskas ir pan.), turint galvoje, kad zmones dezes siems varikliams tai kaitalioja

Parašytas: 10 Lie 2007, 12:41
calibra
beje, palaikau pavlito nuomone apie keramikine sankaba. Jos eksploatacija daug brangesne, praktiskumas mazesnis, zodziu - sportui

Parašytas: 11 Lie 2007, 18:02
YELLOW
calibra rašė:Tai atstumus ir turetu kompensuoti c20xe sankabos komplektas (pvz, storesnis diskatorius arba sankabos diskas ir pan.), turint galvoje, kad zmones dezes siems varikliams tai kaitalioja

Bet tada isminamasis guolis nepasieks diskatoriaus
Aisku kai visa deze keiti viskas kur kas paprasciau kai ant leto vietoj F28 i F20.
P.S Klaipedoj radau vieta kur keramikine sankaba 700lt F20 pavaru dezei

Parašytas: 11 Lie 2007, 22:22
marukas
pavlito rašė:gal kas zinot kiek stock calibros turbo sankaba laiko?iki kiek nm?
nes noreciau pasikeist sankaba,ir mastant i prieki reiktu tvirtesnes,kad laikytu 280ag,gal kas is patirties ka pasiulytu?
jei mastai apie 280ag, tai tik keramikine sankaba gali padet, nes pas mane matuojant ant stendo su panasiais arkliais sudege,sukimo momentas buvo 420nm

,pakeiciau keramikine ir baigesi bedos...

Parašytas: 11 Lie 2007, 22:25
marukas
mario gsi rašė:as i savaji gsi noriu deti c20xe mastau ka su sankaa padaryti,gal patarsit.
turejau toki gsi su c20xe, 160ag orginali sankaba laike be problemu

...
Parašytas: 11 Lie 2007, 23:16
pavlito
marukas rašė:jei mastai apie 280ag, tai tik keramikine sankaba gali padet, nes pas mane matuojant ant stendo su panasiais arkliais sudege,sukimo momentas buvo 420nm

,pakeiciau keramikine ir baigesi bedos...
cia standartas sudege?
reiks turbut taupyt sash sankabai organiniai ir diskatoriui tik kaina virs 3000lt
Parašytas: 12 Lie 2007, 02:15
marukas
pavlito rašė:marukas rašė:jei mastai apie 280ag, tai tik keramikine sankaba gali padet, nes pas mane matuojant ant stendo su panasiais arkliais sudege,sukimo momentas buvo 420nm

,pakeiciau keramikine ir baigesi bedos...
cia standartas sudege?
reiks turbut taupyt sash sankabai organiniai ir diskatoriui tik kaina virs 3000lt
oho, kur cia taip pigiai pardavineja

?
http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... lgrp=MS002
Parašytas: 12 Lie 2007, 10:43
YELLOW
marukas rašė:pavlito rašė:gal kas zinot kiek stock calibros turbo sankaba laiko?iki kiek nm?
nes noreciau pasikeist sankaba,ir mastant i prieki reiktu tvirtesnes,kad laikytu 280ag,gal kas is patirties ka pasiulytu?
jei mastai apie 280ag, tai tik keramikine sankaba gali padet, nes pas mane matuojant ant stendo su panasiais arkliais sudege,sukimo momentas buvo 420nm

,pakeiciau keramikine ir baigesi bedos...
Ir vistiek negaliu patiket kad visa ta arkliu banda tau vis dar laiko F20 deze, idomu kokios jos ribos

Parašytas: 12 Lie 2007, 11:35
calibra
Del arkliu tai man tas pats, bet kad F20 laiko 420nm, tai jau neblogai ;-)
Parašytas: 12 Lie 2007, 15:50
YELLOW
calibra rašė:Del arkliu tai man tas pats, bet kad F20 laiko 420nm, tai jau neblogai ;-)
Nu as ta ir norejau pasakyti

Parašytas: 14 Lie 2007, 15:49
pavlito
yra alcon,bet kazi kas cia per firma,nieko neteko girdet..
Su spyruoklem sankaba: 1380lt;
diskatorius: 700lt.
dar galimetu pareguliuot kaina kazkiek pigiau
cia is dzikeviciaus
http://www.dzikevic-racing.lt
Parašytas: 15 Lie 2007, 02:08
marukas
nieko negirdejes siaip apie alkon, bet siaip organines sankabos diskatorius yra stipresnis, daug stipriau reikes spaust sankabos pedala, manau kad labai nepatiks stovet kamsty su tokia sankaba, o kas liecia keramikine, nematau dideliu minusu, dyla greiciau? negaliu nieko pasakyt, metus jau atlaike, bet jei sudiltu, keisciau tik i keramikine, aisku cia mano nuomone, o kas liecia kirtima atleidus pedala, nieko panasaus, gal kazkas isidejes diskeli be spyruokliu, skirta tik sportui
http://www.ompracing.it/prodotti.html?c ... anguage=en