Puslapis 11

sunkiai vedasi

Parašytas: 14 Geg 2007, 11:59
valentinas
salta vedasi kaip bite puse apsisukimo. bet kai gerai isila ir pasiekia darbine temperatura tai lb sunkiai vedasi vedasi sakytum po kiekviena cilindra atskirai kas 1sekunde taip kazkur taip vos vos pagauna. kame gali but esme? laidai ciotki bigunokas naujas nzvakes ir keistos pries pora menesiu. o kai dregna tai isvis titanisku pastangu reik

Parašytas: 14 Geg 2007, 12:07
euro
benzas/dujos?

Parašytas: 14 Geg 2007, 13:05
valentinas
tiek ant benzo tiek ant duju

Parašytas: 14 Geg 2007, 17:38
DeeMan
Vivo berods sake, kad keite oro-srauto matuokle-nepadejo, pakeite Laisvu apsuku reguliatoriu viskas pasitaise.... nu bet taip sake, bandyk jo paklaust....

Parašytas: 14 Geg 2007, 22:39
Nitro
va pazhiurekit ka reishkia "sunkiai vedasi" ir nusiraminkit :)

http://www.youtube.com/watch?v=w4MjC1Ywofg

Parašytas: 14 Geg 2007, 23:36
Svečias
Dmitrij rašė:Vivo berods sake, kad keite oro-srauto matuokle-nepadejo, pakeite Laisvu apsuku reguliatoriu viskas pasitaise.... nu bet taip sake, bandyk jo paklaust....
a kur ta oro srauto matuokle ir tas laisvu apsuku reguliatorius yra? :oops:

Parašytas: 14 Geg 2007, 23:38
bad_brains
po kapotu ;)

matuokle, jei 8v tai prisukta prie oro filtro dezes. ant jos gofra maunasi. o l.eigos voztuvas prie isiurbimo kolio. i ji dvi zarnos eina. viena is sono trumpa, kita i gala ilgense su 90 alkune.

Parašytas: 22 Geg 2007, 18:22
Haris_24
Na gal kas man patars - yra panasi problema, kai salta - vedasi viskas ok, bet kai variklis darbinej temperaturoj, tai uzvedus is karto uzgesta. Neuzgesta tik tada, kai gerai pagazuoji ir variklio sukiai nusistovi ir jau laikosi. Sis simptomas dazniausiai pasireiskia vasara, kai lauke karsta.
I servisa dar nevariau, tai galvoju, gal pavyks sutvarkyt paciam.

Parašytas: 22 Geg 2007, 23:09
vivo
OOOOOOOOOOOOO
chebrike susidure su amzina calikes beda. Kiek as jau pastangu laiko ir pinigu idejau kad tik isvenkti sitos nesamones. Vien zoo 3-atvaziuok papasakosiu,nes kiek visko esu pakeites ir servisu apvaziaves tai ussiknysiu rasyti,vistiek tas pats.Kita savaite vaziuosiu katalizatoriu ispjauti.Gal pades kaskiek :P .
Jei kaskas pasitaisys butinai parasykite ka keitete man bus idomu suzinoti kame kampas.
Trumpai aprasysiu ka keitciau as:
1) variklio apsuku davikli
2)oro srauto matuokle
3)ipurskimo i kuro siurbli tokia backele kuri stovi prie purkstuku
4)poto prie motoro toks sudelis stovi kuris reguliuoja oro kieki i varikli,panasus i sardelka :P dar parasyta ant jo Bosh galima ji pravalyti bet as keitciau
5)valiau varyklio alsuokli
6)skriejikas naujas
7)pyliau purkstuku valykli
nieko nepadejo. SEKMES taisant

Parašytas: 22 Geg 2007, 23:10
Angelas
ee, o kaip suprast toki prikola ? pakeiciau benzo filtra, tai db uzsiveda tik is antro karto :D gal laikina cia? beto kokia itaka gali turet filtro pakeitimas ?

Parašytas: 23 Geg 2007, 12:05
Haris_24
na galima zinoma keisti viska kas imanoma, bet nezinant problemos priezasties tai daryti nelabai apsimoka...

manau, kad kuro filtras cia tikrai ne prie ko...

pabandysiu pasikonsultuoti su specu, jei ka, pranesiu.

Parašytas: 24 Geg 2007, 22:55
vivo
tai negalvok kad keitciau viska is galvos !!! viskas buvo keitciamas nes sake kad turbut va va cia beda.

Parašytas: 25 Geg 2007, 08:45
YELLOW
Vivo ketvirtas dalykas kuri keitei vadinasi kuro slegio reguliatorius, kad jis sugestu tikimybe viena is desimt tukstanciu nes jo veikimo principas labai paprastas ir uzsivedimui itakos jis nelabai turi, gali tureti kuro sanaudoms itakos, kai negauna vakumo :wink: Kiek kainavo jei nauja pirkai? :wink:

Parašytas: 25 Geg 2007, 09:14
Barton
YELOW rašė:Vivo ketvirtas dalykas kuri keitei vadinasi kuro slegio reguliatorius, kad jis sugestu tikimybe viena is desimt tukstanciu nes jo veikimo principas labai paprastas ir uzsivedimui itakos jis nelabai turi, gali tureti kuro sanaudoms itakos, kai negauna vakumo :wink: Kiek kainavo jei nauja pirkai? :wink:
ir dar kaip turi itakos kuro slegio reguliatorius masinos uzvedimui. turejau bedu pats su juo. Salta sunkiai kuresi pas mane, nes tas reguliatorius buvo taip sakant "kiauras" ten kur turejo but vakumas, ten benza praleidinejo.....

Parašytas: 25 Geg 2007, 10:25
Haris_24
vivo rašė:tai negalvok kad keitciau viska is galvos !!! viskas buvo keitciamas nes sake kad turbut va va cia beda.
tai vat pateik tam kas "sake" saskaitele ir pretenzijas :twisted: :twisted: :twisted:

Parašytas: 25 Geg 2007, 11:12
calibra
Turiu gera kuro slegio reguliatoriu nuo c20ne (is savo caly), galiu parduoti.
Man jis nebereikalingas, nes pas mane sumontuotas reguliuojamas kuro slegio reguliatorius.

Parašytas: 25 Geg 2007, 11:57
YELLOW
calibra rašė:Turiu gera kuro slegio reguliatoriu nuo c20ne (is savo caly), galiu parduoti.
Man jis nebereikalingas, nes pas mane sumontuotas reguliuojamas kuro slegio reguliatorius.
Koki reguliuojama?AR cia nuo fordo kaip buvai sakes?Gal serijos nr galetum pasakyti?

Parašytas: 25 Geg 2007, 11:59
YELLOW
Barton rašė:ir dar kaip turi itakos kuro slegio reguliatorius masinos uzvedimui. turejau bedu pats su juo. Salta sunkiai kuresi pas mane, nes tas reguliatorius buvo taip sakant "kiauras" ten kur turejo but vakumas, ten benza praleidinejo.....
Na tokiu atveju tai savaime aisku kad nesives, bet lengva paziureti ar jis suvarytas kaip tavo buvo ar funkcionuoja normaliai, nes nauji kainuoja pie tris simtus litu, bent mano motarui :wink: srote apie trisesimt litu :wink:

Moderatorius : STOP OVERQUOTE!

Parašytas: 25 Geg 2007, 14:06
calibra
YELOW rašė:Koki reguliuojama?AR cia nuo fordo kaip buvai sakes?Gal serijos nr galetum pasakyti?
Is tos serijos, bet ne nuo fordo. Tiksliai net nezinau nuo ko. Kainavo reguliatorius man 120Lt, dar 50Lt uz sureguliavima (realiai, tai pasivazhinejima su AFR meter'iu ir pasukiojimu).