Puslapis 11

arkliuku pakelimas

Parašytas: 07 Geg 2007, 00:03
pagran2kas
ar galima kaip nors pakelti arklius dohc calibrai? nu bent iki 175 :)

Parašytas: 07 Geg 2007, 00:08
krax
galima

Parašytas: 07 Geg 2007, 00:13
calibra
kazkur yra tema ir apie kaina, labai bendrais bruozhais primesta vieno arklio kaina

Parašytas: 07 Geg 2007, 08:09
TANKYSTAS
http://www.sbdev.co.uk/History_files/Hi ... epower.htm

http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=15892

XE (kaip ir bet ka kita) be litu uzsiburt neimanoma
paprashciausias tuningas (tik primetimui, nebutina taip daryt)

stage 1
paemimas(kas yra teisingas paemimas buvo shneketa ne karta)
ishmetimas nuo ishmetimo koliko,
lexmaul'as arba bent jau power cap'as ( taipogiai tinka custom made power cap'as arba ecoteko alkune)
ir visa stage 1 uzbaigia compo remap'as

stage 2
throtle bodies(sklendutes) arba karbai (weberiai ar kiti)
veliau rektu pasirinkti tinkamus pagal savo poreikius velenus,
didesnio pralaidumo purkshtukai (karbu atveju nereikia :) )
blokiruote
keramikine sankaba
velgi po visko reikalingas remap'as

stage 3
variklio perrinkimas, t.y susidet kaltinius vidurius
portingas nuo a iki z
lightened flywheel (lengvintas smagratis- ji galima butu priskirt ir prie stage 1 ir stage 2 )
deze trumpint ar ne ? priklauso nuo to kur vaziuoji, bei reiktu atsizvelgt i variklio dinamika.
su kaltiniais viduriais yra galimybe uzsukti varikli iki beprotystes, bet reikes atsisakyt hidro kompensatoriu, vietoj ju susidet mechaninius pakeliklius.
remap

Sitie stage yra kaip tiuninti motora liekant atmosferiniam rezime :) Turek galvoje, kad galingas atmosferikas sukasi iki begalybes (~10k rpm kaip pvz) ir visa galia pasiekia prie aukstu sukiu, sukimo pas jy nerasta (salyginai) ir mieste gatviniam vazinejimui nera ka veikt su juo (IMHO).



Kitas kelias - TURBO kelias. tiksliau, "ysidek LET'a" kelias ;)
apie LET tiuninga yra labai geras puslapis, www.max-boost.co.uk