Puslapis 11

c20xe 16v 4x4

Parašytas: 04 Geg 2007, 21:33
amfis
Tai va toks klausimas pasistojo, 4x4 istraukus saugikli, pakaba kaip ir nebeveikia, bet variklis reduktoriu vis tiek suka ? ar istraukus saugikli atsijungia nuo greiciu dezes ? kaip sitas vyksta ? gal galite kas paaiskinti ?

Parašytas: 04 Geg 2007, 21:37
TANKYSTAS
4x4 sistema pas calibra vekia hidraulines sankabos pagalba, o ja valdo elektronika, kuri yjungia/atjungia gala. istraukus saugikly isjungiama elektronika, ir variklis galo nebesuka, kardanas sukasi tik nuo galiniu ratu sukimosi (inercija). Be hidraulikos sistemos visco mova neperduoda sukimo.

Parašytas: 04 Geg 2007, 21:39
amfis
Tai kaip ir variklis jegos neperduoda daug kardano sukimui. Na o klausimo esme: ar tai labai ytakoja kuro sanaudas >?

Parašytas: 04 Geg 2007, 22:05
TANKYSTAS
taip. istraukus saugikly (ar protingesniu budu atjungus gala) kuro sanaudos buna kaip ir FWD praktiskai. o su 4 varomais - bent pora litru didesnes

Parašytas: 04 Geg 2007, 23:06
amfis
Dekui uz atsakymus Tankystas.

Parašytas: 05 Geg 2007, 12:26
calibra
Dosmaster: "Atjungus gala sanaudos tikrai netampa tokios kaip FWD vien del to kad niekur neisnyksta mase 4x4 ir kardanas siaip ar taip sukamas = reikalauja is variklio jegos !!!"

Parašytas: 05 Geg 2007, 12:27
calibra
Kaip as suprantu, kadangi kardanas sukamas nuo ratu, todel variklio jegos reikia tik labai nedaug, t.y. tik tiek, kiek kardano sukimasis per galini reduktoriu apsunkina galiniu ratu sukimasi.

Parašytas: 05 Geg 2007, 13:17
dosmaster
jegos reikia lygiai tiek pat !!! Tai matos paziurejus i formulike F=m*a ir E(kinet)=(m*v^2)/2 taigi negana to, kad visokius gelezius reikia isukti iki nemazu greiciu (ir nesvarbu nuo kelio ar nuo variklio) bet dar jie ir siaip trukdo automibilio pagreitejimui, gi veziesi mzd. +100kg :shock: O kilograimai istraukus saugikly deje niekur neisnyksta ;)