termo daziko pajungimas
-
myndzya
- Veteranas
- Pranešimai: 1078
- Užsiregistravo: 18 Kov 2007, 13:56
- Vietovė: Druskininkai Gardinas
termo daziko pajungimas
pats dejausi borto kompa,o dabar mastau pasijungtu termo dacika. kas turi ideju kaip tai padaryti ir su kokias sunkumais galima susidurti? dekui
be reikalo nekelk,be garbes nenuleisk :D
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
dvejopai siaip buna, ir davikliai dvejopi buna, vieni su ilgesniu laidu, kiti su trumpesniu. tai tu, su ilgesniu, jungtis buna kazkur salia akumo. taip buvo toj caly is kurios isemiau borto kompa. jungtis apvali, tokia pati kaip tepalo lygio karteryje matuokles. o kitur laidas buna kazkur po bamperiu, bet ten nieko neradau. yra gan stambi plokscia-ovali jungtis su dviem laidais, bet ten, imho, jungiasi faru apiplovimo siurbliukas.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
Kai as dejausi borto kompa ir temp davikli i savo tai
temp daviklio jungti radau diagnostikos fiskes pasoneja (tiksliai nepamenu
bet kazkur netoli tos vietos,netoli buvo ir ta vieta kur laidai is variklio
skyriaus i salona sulenda).
Tokia nemaza fyske kurioje buvo tik 2 kontaktai, laidai melyni ar tai
melyni su balta juostele, nepamenu, prie ju ir reikia jungti.
Buvo ir laisva fiske po buferiu pasoneje signalo, ten ne temp daviklio.
temp daviklio jungti radau diagnostikos fiskes pasoneja (tiksliai nepamenu
bet kazkur netoli tos vietos,netoli buvo ir ta vieta kur laidai is variklio
skyriaus i salona sulenda).
Tokia nemaza fyske kurioje buvo tik 2 kontaktai, laidai melyni ar tai
melyni su balta juostele, nepamenu, prie ju ir reikia jungti.
Buvo ir laisva fiske po buferiu pasoneje signalo, ten ne temp daviklio.
-
deiviscalibrius
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1157
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 23:45
- Vietovė: (: KaUnAkIeMiS :)
-
deiviscalibrius
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1157
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 23:45
- Vietovė: (: KaUnAkIeMiS :)
-
deiviscalibrius
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1157
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 23:45
- Vietovė: (: KaUnAkIeMiS :)
Šildytuvai visoms transporto priemonėms:
Šildytuvai veikia degindami automobilio kurą (dyzelinį kurą ar benziną) ir šildo aušinimo
skystį (vandens šildymo sistemos) arba tiesiogiai kabinos orą (oro šildymo sistemos).
Galima užprogramuoti šildymo pradžią ir automobilį sušildys prieš Jums įlipant į jį. Šiluminiai
galingumai nuo 2 kW iki 45 kW. Jie tinka lengviesiems automobiliams, sunkvežimiams,
mikroautobusams, jachtoms, kateriams, vagonams, krovininėms priekaboms, autobusams ir
kitoms transporto priemonėms šildyti.
Aušinimo skysčio šildymo sistemos ir jų privalumai:
• šiluma kabinai ir varikliui, įmontuojamas į variklio aušinimo skysčio cirkuliacijos sistemą ir
iš anksto užprogramuojamas laikmačiu;
• dviguba nauda: kabinos ir variklio šildymas;
• šilto oro paskirstymas automobilio oro kanalais;
• didelis komfortabilumas;
• labiausiai tinka naudoti žiemą šalto klimato juostose sunkvežimiams, miesto ir
tarpmiestiniams autobusams, taip pat lengviesiems automobiliams ir minivenams.
Šildytuvai veikia degindami automobilio kurą (dyzelinį kurą ar benziną) ir šildo aušinimo
skystį (vandens šildymo sistemos) arba tiesiogiai kabinos orą (oro šildymo sistemos).
Galima užprogramuoti šildymo pradžią ir automobilį sušildys prieš Jums įlipant į jį. Šiluminiai
galingumai nuo 2 kW iki 45 kW. Jie tinka lengviesiems automobiliams, sunkvežimiams,
mikroautobusams, jachtoms, kateriams, vagonams, krovininėms priekaboms, autobusams ir
kitoms transporto priemonėms šildyti.
Aušinimo skysčio šildymo sistemos ir jų privalumai:
• šiluma kabinai ir varikliui, įmontuojamas į variklio aušinimo skysčio cirkuliacijos sistemą ir
iš anksto užprogramuojamas laikmačiu;
• dviguba nauda: kabinos ir variklio šildymas;
• šilto oro paskirstymas automobilio oro kanalais;
• didelis komfortabilumas;
• labiausiai tinka naudoti žiemą šalto klimato juostose sunkvežimiams, miesto ir
tarpmiestiniams autobusams, taip pat lengviesiems automobiliams ir minivenams.
university of south wales , newport - (BA) bussines and marketing for 3 years)
-
deiviscalibrius
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1157
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 23:45
- Vietovė: (: KaUnAkIeMiS :)
-
deiviscalibrius
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1157
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 23:45
- Vietovė: (: KaUnAkIeMiS :)
-
deiviscalibrius
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1157
- Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 23:45
- Vietovė: (: KaUnAkIeMiS :)