Puslapis 11

C20xe 16v 2.0 Doch + Dujos = lambda problemos

Parašytas: 17 Bal 2007, 15:47
amfis
Sveiki,
Norėčiau pasidalinti šiokia tokia infa. Savo Cali pirkau prieš 5 metelius... ir įsidėjau iš karto dujas... tuo metu mokėjau 5000 uz Cali ir tiek pat už dujų įrangą.
Dujos beje "Autronic", automatinis ten kažkoks reduktorius, atskiras kompas ir pan. Tai vat, bevažinėjant po kelių metelių iškilo tokia problemikė, gan opi.

Kai apsukos sukyla iki 3000 - 4000 rpm (120 - 140 Km/h) variklis, pagal lambos paliepimą pereina i "emergency būklę". Ir taip gan metus laiko, vis tingėjau žiūrėt kas ten yra. Vieną diena užkniso juodai. Važiuojant 15 kartų reikia gesint ir vėl užvedinėt... nervina. O dar kai variklis pereina i "emergency" traukos beveik = 0.

Na, pernaršius krūvas forumų, Lietuviškų ir ne, perskaičius daug blevyzgų ir šeip ne į temą paskaitų, radau savo problemos sprendimą. Žodžiu, kai Doch'as dirba benzinu, jam reikia užvėlinto degimo... tačiau su dujomis viskas priešingai. Kai pasiekiama 3000 virš apsukų, variklis nesudegina visų dujų ir gaunasi neekonomiškas važiavimas, o beto ir lambda fiksuoja per dideli CO ir CO2 išmetimą. Ko pasekoje gauname "emergency run".

Sprendimas:

Šalia saugiklių dėžutės, vairuotojo pusėje yra tokia relė, dažniausiai rudos spalvos arba geltonos, su atitinkamais žymėjimais: A vienoje ir B kitoje. Tai yra degimo reguliavimo relė (bent jau aš ją taip vadinu). Išsibandėm su draugu sukeisti ją pusėmis... B pusė į viršų - vėlina degimą, A pusė į viršų - ankstina. Tačiau, manau kad skirtinguose varikliuose reikšmės skiriasi...
Ir ką jūs manote? o gi dingo visos bėdos! Neskaitant Doch ligos - laisvų apsukų vožtuvo.
Anksčiau, važiuodamas dujomis galedavau vos vos pasiekti 170km/h gretį, ir tai naudojantis nuokalne. Na o dabar, po relės apkeitimo, dujomis - 220Km/h ne rodiklis :)

Tikiuosi padės kam nors šitas reikalas.

P.S. paankstinus degimą didėja ir oktaninis skaičius, reikia pilt ne 95 o 98 benzino rūšį, kitaip prastai dirba ant benzino, nelaiko apsūkų, žinoma naudojant tik užkūrimui.

Parašytas: 17 Bal 2007, 15:59
calibra

Parašytas: 17 Bal 2007, 16:11
btx
Sia tema jau pakankamai diskutuota anksciau:
viewtopic.php?t=3945&highlight=degimo

Parašytas: 17 Bal 2007, 16:16
DIAVOLO
šeip čia labai man kliūna vienas dalykas. Degimo kampo
keitimasis perkirtus fyške iš A padėties į B. O kaip detonacijos
daviklis?? Juk jis tiesiogiai dalyvauja degimo kampo nustatymui,
ir automatiškai nusistato tinkamiausią sau degimą, įvertindamas:
variklio apkrovimą, įsiurbiamo oro temperatūrą ir variklio apsukas.
Fyškės su A ir B tame procese nėra. O fyškė, apie kurią ėjo kalba,
kiek žinau, yra skirta avariniam atvejui, jeigu nėra galimybės
užsipilti 95 markės benzino. Bet ar tas yra gerai :?: :!: Gal tai
tiesiog kažkoks avarinis variklio režimas, kur vos ne su saliarka
važiuotų :?: :!: Gal kas galėtų tiksliau papasakot?? :?

Parašytas: 17 Bal 2007, 16:25
btx
C20XE turi ir ta A/B octane coding plug ir detonacini (butent taip vadinasi jie
abu). Tai idomu tikrai pasidare ka realiai atlieka tas A/B jei
detonacinis stovi. c20ne neturi detonacinio, tad tas 95/98 tikrai duoda realius pokycius.

Parašytas: 17 Bal 2007, 16:44
omid
95/98 tai cia nuo xe? ta prasme nuo dohco statai ant ne ir geriau traukia?

Parašytas: 17 Bal 2007, 17:02
DIAVOLO
btx rašė:C20XE turi ir ta A/B octane coding plug ir detonacini (butent taip vadinasi jie
abu). Tai idomu tikrai pasidare ka realiai atlieka tas A/B jei
detonacinis stovi. c20ne neturi detonacinio, tad tas 95/98 tikrai duoda realius pokycius.
vat būtent :!: kam tada tie detonaciniai, o pas mane net 2 davikliai, stovi :?: :?: :!: :!: :!:

Parašytas: 17 Bal 2007, 19:04
btx
Ziurejau calibros knygeleje prie to octane coding plug, raso ant c20ne reikia perstatyt priklausomai kokiu benzinu vaziuoji, o ant c20xe - variklis automatiskai susireguliuoja prie bake esancio kuro.
Isplaukia kad ant c20xe jis jokios itakos neturi.


P.S. biski sumaisiau praitam poste, ant c20ne original buna 91/95.
Smulkiau paskaitykite kam idomu toj temoj kur nuoroda auksciau idejau ;)

Parašytas: 18 Bal 2007, 08:33
DIAVOLO
tada išeitų, jog ant c25xe jis irgi kaip ir nereikalingas.
Bet va stovi. Na galvokim, jog niekas nenorėjo provodkės
keist, čia ne audi ir ne VW, kurių gaminama milijonai. Bet
kam tada tas rudas antgalis su A ir B stovi (pas mane tiesa
tik B užrašyta, A nėra, bet kita pusė tiesiog automatiškai
tampa A), ir ne šeip plastmasės gabaliukas dėl estetikos,
jame taip pat 2 varžos (220 ir 470 omu) gyvena. Keistas
dalykas :?:

Parašytas: 18 Bal 2007, 09:43
amfis
A ir B kontaktai - 95 oktanų režimas (juoda jungtis): 220 omų;
B ir C kontaktai - 98 oktanų režimas (ruda jungtis): 470 omų;

Tai gaunasi kad didesnių oktanų rėžimu, keičiasi ir degimas. Ta prasme vėlinasi ir ankstinasi. Na esmė tame, kad apkeitimas man žymiai padejo susidoroti su dujomis ir lambda grybo nebepjauna.

Moderatorius : istrinta su tema nesusije klausimai.

Parašytas: 18 Bal 2007, 11:39
tomas
calibros knygeleje aiskiai parasyta, kad dohcineje cali tas A ir B wisiskai nieko nereiskia. kiek kaitaliojau, jokio efekto nepajauciau. dujomis pradejo geriau waziuot tikrai ne del to. pats jau 5 metai wazineju su eko sistema, jei kokia problemele iskyla, waziuoji pas dujininkus, o jie prie tokios fiskutes kompa prisijungia ir is karto pasako probleme, del ko dujiomis newalina Nepatingek ir nuwaziuok profilaktiskai pasitikrink. kainuoja apie 20 lt.

Parašytas: 18 Bal 2007, 11:59
amfis
Nu kaip jau minejau, pas mane ne eko sistema o Autronic. Galbut nieko neduoda kaip tu sakai... bet kaip paaiskinsi kad butent tada sukeitus kontaktus pagerejo trauka su dujomis ir lambda nebeprisikabina ? + pradejo blogiau dirbt ant benzino.

Gal pas mane koks sukergtas Dochas :D

Parašytas: 18 Bal 2007, 13:48
tomas
waryk i diagnostika ir wiskas bus aisku. :wink:

Parašytas: 18 Bal 2007, 21:36
sestokas
amfis rašė:Nu kaip jau minejau, pas mane ne eko sistema o Autronic. Galbut nieko neduoda kaip tu sakai... bet kaip paaiskinsi kad butent tada sukeitus kontaktus pagerejo trauka su dujomis ir lambda nebeprisikabina ? + pradejo blogiau dirbt ant benzino.

Gal pas mane koks sukergtas Dochas :D
Autronic yra eko sistema :idea:

Parašytas: 18 Bal 2007, 23:26
sawas
DIAVOLO rašė:
btx rašė:C20XE turi ir ta A/B octane coding plug ir detonacini (butent taip vadinasi jie
abu). Tai idomu tikrai pasidare ka realiai atlieka tas A/B jei
detonacinis stovi. c20ne neturi detonacinio, tad tas 95/98 tikrai duoda realius pokycius.
vat būtent :!: kam tada tie detonaciniai, o pas mane net 2 davikliai, stovi :?: :?: :!: :!: :!:
pas tave 2 galvos tode ir davikliai 2 :lol: :lol: :lol:

Parašytas: 23 Bal 2007, 18:21
BravoL
Del to A, B..
V6 Regional Coding Plug - Often mistaken for a Fuel Octane Plug but it isn't. Located in the upper right corner of the engine bay (near the diagnostic socket). A small brown plastic plug. Changing this plug round from A to B will increase the target idle rpm by 100 (from 700 to 800); other effects of changing this from A to B have been debated on the clubcalibra forums. If there are any gains to be made swapping this plug around then they are subtle.
All V6 calibra's have twin knock sensors to accurately tune the engine for different fuel octane ratings. This is why an octane plug is not required on this model.