Puslapis 11

kebulo perdazymas

Parašytas: 17 Bal 2007, 10:41
euro
kiek kainuotu calibros kebulo perdazymas dazant vien isorine dali? ir kiek kainuotu perdazymas dazant ir su vidinem kebulo dalim, kurios siaip nesimato? i kaina cia ieitu ir dazai ir darbas ir t.t. preliminarias kainas. ir jei butu galima dar kokiu geru meistriuku kontaktus ir kainininka ju :) viena varianta turiu ir galvoju ar apsimoka man cia daryt tiap :) dekui uz atsakymus!

Parašytas: 17 Bal 2007, 11:10
popcys
prie to pacio paklausiu toki pati klausima kaip tu,bet truputeli isamiau: tu kiek supratau jei teiraujiesi ir apie vidines detales,tai zadi keisti masinos spalva? i kokia? kokios spalvos dazai pigesni,kokios brangesni? kiek mazdaug kainuoja kebulo paruosimas,kiek dazymas kameroje,kiek patys dazai? kiek dazu reikia dazant isore,kiek dazant pilnai? kokios problemos iskyla dokumentaliai pakeitus kebulo spalva,kiek kainuoja irasu pakeitimas dokumentuose ir tt?

Parašytas: 17 Bal 2007, 14:12
calibra
Apie masinu dazymu ypatumus galiu parasyti traktata :)
Jeigu trumpai - be 6000Lt kokybisko perdazymo negausi, t.y. dazytojai net nesiims ardyti tavo automobilio i dalis, smeliasrove pusti, gerai paruoshti, gerai nudazyti, viska surinkti. Ir tai, chia dar labai mazhi pinigai uzh toki darba.

Kokybiskam perdazymui yra tik vienas variantas - paciam isrinkti visa auto pilnai iki kol ant kebulo metalu neliks nieko (t.y. ne tik salona isardyti arba isimti soninius stiklus, bet isimti varikli, isimti vaziuokle, nuimti sparnus, kapota, bagazines dangti, ispjauti ir ismontuoti priekini ir galini, soninius stiklus, nuimti duris - zodziu, trumpai - isardyti maksimaliai kebula iki metaliniu, atskiru detaliu.

O tada tokia detaliu kruva atiduoti paruoshimui (kuri turi pats prizhiureti) ir dazhymui.

Chia, jeigu nori kokybishko perdazhymo. Kitais atvejais dalyvausi loterijoje, kur tikimybe ishloshti panashi kaip "aukso puoda", o prizas - kokybiskas paruosimas/nudazymas.

Kalbu ish savo patirties. Vienas auto dazytas uz 4500Lt Vilniuje, kitas uz 2500Lt prie Varenos - abiem atvejais rezultatais nesu patenkintas, nors dazytojai buvo parinkti toli grazu ne atsitiktiniai, o su rekomendacijomis.

Parašytas: 17 Bal 2007, 14:16
EDWARD555
O kiek kainuoja 2005 m. BMW 525i perdazymas is rudo i juoda mettallicca?

Parašytas: 17 Bal 2007, 14:22
calibra
Jei pasakysi, kiek mano pinigineje dabar siuo metu yra pinigu (cento tikslumu), as tau atsakysiu i tavo klausima ;)

O jei rimtai, tai nuo daug ko priklauso - ar reik ka nors be spalvos keitimo dar daryti (lyginti, taisyti, shalinti korozija ir pan.) ar ne. Jeigu ne, tada lieka kitas klausimas - ar spalva keisti pilnai (t.y. visi prajomai ir t.t.), ar tik ishorishkai? Kadangi 2005m., tikriausiai, bus pageidaujama perdazhyti "pilnai" (kad nebutu taip, kad pakelus variklio dangti matai kita spalva, arba atidarius duris matai kitos spalvos slenksti, arba nuemes salono apdailos plastmase irgi pamatai kita spalva ir t.t. Jeigu pilnai - tai gal nuo kokie 5000-7000Lt pas gerus dazytojus (jei dar tokie siais laikais buna).

Parašytas: 17 Bal 2007, 14:23
calibra
p.s. pasiimk kitos spalvos poliroli ir ilgai trink, bus pigiausiai :)))))))

Parašytas: 17 Bal 2007, 14:27
calibra
popcys rašė:prie to pacio paklausiu toki pati klausima kaip tu,bet truputeli isamiau: tu kiek supratau jei teiraujiesi ir apie vidines detales,tai zadi keisti masinos spalva? i kokia? kokios spalvos dazai pigesni,kokios brangesni? kiek mazdaug kainuoja kebulo paruosimas,kiek dazymas kameroje,kiek patys dazai? kiek dazu reikia dazant isore,kiek dazant pilnai? kokios problemos iskyla dokumentaliai pakeitus kebulo spalva,kiek kainuoja irasu pakeitimas dokumentuose ir tt?
Iraso pakeitimas dokumentuose (tiksliau nauju dokumentu isdavimas kainuoja kapeikas, lyginant su auto perdazymu. Gilintis i tai nebutina, nuvaziavus i Regitra sumokesi uz nauju dokumentu isdavima ir patikra - viskas.

Dazai geresni - spies hecker. Pigesni - Mipa.
Kita vertus, vieno autoritetingo dazu pardavejo nuomone, visu dazhu kokybe yra daugiau mazhiau panashi, kaina dazhu priklauso ne tiek nuo ju kokybes (nes dabar neva visi labai kokybiski), bet nuo spalvu paletes dydzhio.

Parašytas: 17 Bal 2007, 15:54
DIAVOLO
Kadangi ir pats perdažinėjau mašiną, tai šiokių tokių rekomendacijų
galiu irgi duoti. Pirmiausia siūlyčiau tikrai nepatingėti išimti visus
mašinos stiklus ir būtinai dureles. Nes kitaip labai sunku ir praktiškai
neįmanoma gerai pašiaušt kai kurių vietų, pvz. tarpatramių ties vyriais,
o ir nupūsti juos itin sunku. Čia žinoma keičiant spalvą, jei ta pati,
tada ne tragedija.
Toliau dažų kiekis. Dažų pas mane išdažė 2,4 litro Dupoint kontoros.
Lako 4ltr. Kadangi pas mane prieš tai buvo padaryta bazė, todėl
kitų meistrų teigimu, čia mane riebiai apkniso. Dažų, kai prieš tai
padaryta bazė, turėjo išeit iki 1,5 ltr. o lako 3,5ltr. max. Bet su kolba
nestovėjau ir nematavau, todėl įrodyt nieko negaliu. Sumokėjau kiek liepė.
Dėl mašinos išrinkimo ir vėl surinkimo, nuomonė vienareikšmiška - viską
daryti pačiam ir tik pačiam. Nebent nėra tam sąlygų. Ir daryti tai sistemiškai,
o ne mesti viską į vieną krūvą, o paskui bandyti ten ką rasti. Vienoje vietoje
dėti viską, kas išimta iš bagažinės, kitoje - kas iš salono, trečioje - nuo
išorės. Ir tai dar bus galvosūkių, kur dedasi vienokie ar kitokie varžčiukai
ar laikikliukai. Tai gi, sėkmės :D

Parašytas: 22 Geg 2007, 12:58
suNNy
prikelsiu truputuka senoka tema ;) ka butent reikia isardyti pries atiduodant masina perdazymui( kita spalva)? :) kad stiklus tai supratau...tik va kazi kaip ten su priekiniu ir galiniu, kaip isimti juos :D

Parašytas: 22 Geg 2007, 13:17
DIAVOLO
priekinį ir galinį išpjauna. Jeigu originalus priekinis stiklas, tai
nuo jo gražiai nusiima guma ir jis netrukdo. Jeigu jau keistas,
teks pjaut, o išimt tikrai patarčiau. Pas mane tik galinio neišėmiau,
nes stogelis uždėtas ir nebeįmanoma išimt, tai ten ir liko toks
siauras neuždažytas lopiukas, nes guma sunkiai atsikėlė :evil:

Parašytas: 22 Geg 2007, 13:22
suNNy
kaip zinoti ar originalus stiklai? :) pas mane irgi yra stogelis ant galinio stiklo