Puslapis 1 iš 1
C20XE + turbo
Parašytas: 05 Bal 2007, 16:49
alex`n_B
gal kas zino kur galima uzturbinti c20XE

(kokibiskai)
Parašytas: 05 Bal 2007, 16:51
Nitro
turbinimo firmoje, kur daugiau.
Parašytas: 05 Bal 2007, 17:07
alex`n_B
Nu tai cia aiskus dalykas , klaipedoi pas mus daro kas nors tai kokybiskai ?
Parašytas: 05 Bal 2007, 17:13
calibra
Kokia prasme "turbinti" c20xe, o ne ishkarto keisti i c20let'a?
Tokia turbokonversija padaryti kainuos NEABEJOTINAI brangiau, nei nusipirkti vidutiniska calibra turbo.
Parašytas: 05 Bal 2007, 17:17
alex`n_B
as galvoju kad neprangiau nei hondai imest turbo (4000-5000)
Parašytas: 05 Bal 2007, 17:50
calibra
Aha, pasvajojai, ir praeis. O dabar grizhk i realybe.
1. c20xe turi 10.5 suspaudimo laipsni (lyginant su c20let, kuris turi 9.0). Tai reishkia, kad LABAI didele tikimybe, kad nenoredamas detonacijos turesi pilti 100+ oktaninio skaichiaus kura. O gal vazhiuosi dujomis? ;-)
2. tai kas ant LT pasiteisino su pigiais hondiniais motorais, nereishkia, kad pasitesins ir ant brangaus c20xe. Beje, CAT'o (jeigu jau domejaisi hondu turbokonversijom, turetum zhinoti kas jis) nuomone, opeliniai atmosferiku shvaistikliai virsh 200ag jau "ant ribos".
3. skaiciavai kiek viskas kainuos? Vien remappinimas kainuos 1000Lt, tai uz likusius tu tikiesi pasidaryti ismetimo kolektoriu, downpipe, nusipirkti turba, pasidaryti vamzdyna turbo->ic, nusipirkti intercooleri, pasidaryti vamzdyna ic->intake manifold, pasidaryti turbos tepima, sumazhinti suspaudimo laipsni ir t.t.
Turint galvoje, kad ish tamstos klausimo galima speti, kad ne pas darysi, tai siulychiau pavartyti veikala "svajuko drambliones"...
Parašytas: 06 Bal 2007, 00:10
pavlito
alex`n_B rašė:as galvoju kad neprangiau nei hondai imest turbo (4000-5000)
tai kai paziuri turbo hondu darbu kokybe juokas jama,susiperki detales ir per pora vakaru padarai,cia tokiu neuskaitau,aisku atitinkamai rezultatai ant stendo

Parašytas: 06 Bal 2007, 00:24
serik222
pavlito rašė:alex`n_B rašė:as galvoju kad neprangiau nei hondai imest turbo (4000-5000)
tai kai paziuri turbo hondu darbu kokybe juokas jama,susiperki detales ir per pora vakaru padarai,cia tokiu neuskaitau,aisku atitinkamai rezultatai ant stendo

ir kokie buna rezai ?
Parašytas: 06 Bal 2007, 09:58
calibra
pavlito rašė:tai kai paziuri turbo hondu darbu kokybe juokas jama,susiperki detales ir per pora vakaru padarai,cia tokiu neuskaitau,aisku atitinkamai rezultatai ant stendo :)
Tai bet kokiam auto galima ta pati, jeigu turi detales ir turi "know how" konkrechiam modeliui.
Stomatologo darbas irgi niekuo neypatingas, kai moki ir zhinai, bet pabandyk tu pats kitam danti pagrezhiot ;))))))) Zhiurek, po kokio deshimto paciento jau ir nuskausminti mokesi ar net plomba teisingai uzhdesi ;)))
Parašytas: 06 Bal 2007, 10:13
Nitro
bet tik po 100ojo paciento zhinosi kuri danti ish tikro reikia grezhti

Parašytas: 06 Bal 2007, 10:15
calibra
va butent. Arba imanoma zhinoti ir nuo pirmo karto, jei priesh tai praeisi tai, ka praeina per metu metus susiformavusia medicinos mokslo programa studentai.. Kiek man zhinoma, apie turbokonversijas niekas tokios kurso (bent Lietuvoje) nedesto, nekalbant jau apie tradicijas, gilias shaknis ar labai gilia "specialistu"/"mokytoju patirti...
Parašytas: 06 Bal 2007, 10:24
pavlito
serik222 rašė:ir kokie buna rezai ?
paziurejau kad visai neblogai ispaudzia is 1.5 net 200ag kai kurie istraukia,nm apie 220-250,galvojau bus prasciau nes visgi 1.5

Parašytas: 06 Bal 2007, 10:33
pavlito
calibra rašė:Tai bet kokiam auto galima ta pati, jeigu turi detales ir turi "know how" konkrechiam modeliui.
Stomatologo darbas irgi niekuo neypatingas, kai moki ir zhinai, bet pabandyk tu pats kitam danti pagrezhiot

)))))) Zhiurek, po kokio deshimto paciento jau ir nuskausminti mokesi ar net plomba teisingai uzhdesi

))
man kas nepatinka,kad dauguma daro net nelinde i varikli,pvz tokiu elementariu dalyku kai rimtesne tarpine po galva,sankaba irgi,ismetima kur nuo galvos iki turbos uzvirina flansa kur is vidaus nesueina

Parašytas: 06 Bal 2007, 10:33
Nitro
tai kad vien paprastas 1,6 vtec turi 170ag - pakankamai ispudinga ir be turbo ;]
Parašytas: 06 Bal 2007, 10:48
pavlito
Nitro rašė:tai kad vien paprastas 1,6 vtec turi 170ag - pakankamai ispudinga ir be turbo ;]
senesni 150ag,po to jau su 160ag ejo
1.5 sohc turejo 89ag,tai 200ag pasiekt jau sis tas

Parašytas: 06 Bal 2007, 11:08
calibra
1.6 dohc vtec nera nei pigus, nei lengvai randamas.
Kalbant apie tuos 1.5 -> toks ir yra ju tikslas - "cheap performance", nelenda i vidurius, nieko nedaro ir turi salyginai nebloga rezultata "uz pigiai".
Darant normaliai, tai keichiamos butu tarpines, daromas tepimas ish apachios, keichiami stumokliai, shvaistikliai, velenai, voztuvai, ir t.t., kas kainuotu 10x daugiau, o performance'as butu geriausiu atveju 2x.
Parašytas: 06 Bal 2007, 11:13
popcys
Nitro rašė:tai kad vien paprastas 1,6 vtec turi 170ag - pakankamai ispudinga ir be turbo ;]
nieko sau paprastas, 1.6 vti civic,belekokia retenybe,o beto tie motorai paziurek iki kokiu apsuku sukasi ir standarte jie kaip kazkas minejo turi 150ag iki 91-92metu,poto 160ag

o beje tokiu paciu principu hondos pagamintas variklis,tik jo turis 1.8 (nuo integros) pripazintas kazkuriais metais geriausiu varikliu ar tai pasaulyje ar tai amerikoje pagal kumelaiciu skaiciu is vieno litro:)
nors seip jau gan senokai rinkoje braido ir neblogas toyota motoras 1.8 be turbopriputimo ~200 ag (ce celica tokie stovi),teko su tokia vazineti,ziauri masina,sukius ima 9000aps/min,nuo 6000aps/min prie sedynes priploja rodos reaktyvinis variklis isijungia
net neisivaizduoju kokie butu rezultatai i toki varikli turbina statyti
seip del turbinos dejima i doch nemanau kad tai gera mintis,tas variklis nestebuklas is jo labai daug neisspausi,o tos kumeles atsistos lb lb jau brangiai,kazi ar verta tokiu pinigus i calibra investuoti,galima uz tus pinigus kaip jau tau minejo nusipirkti let'a jei jau taip myli calibras ir ji dar truputi davesti iki galo

bus zymiai pigiau ir zymiai paprasciau,jau nekalbant kiek tau reikes ieskoti visokio lobio papildomai ir gaisti laika

Parašytas: 06 Bal 2007, 15:39
YELLOW
Nu tie japonu varikliai tai kaip britvu, apsukos nesveikos
Del turbinimo norit pykit norit nea bet cia dar viena tikslo niekada nepasieksianti tema, tokiu cia 'n' buvo ir dar bus

Parašytas: 06 Bal 2007, 18:03
calibra
turejai galvoje "tokiu, kurie tik apie turbinima pizdelina, bet realiai nieko nedaro"? Taip, tokiu chia uzhsuke jau buvo ne vienas ir ne du...
Parašytas: 07 Bal 2007, 07:39
TANKYSTAS
gerai kad vis dar yra tokiu kurie turi kantrybes aiskiai ir suprantamai beigi neyzeisdami niekieno jausmu tai paaiskinti, ane ponas calibra ?
