4x4 -> rwd
4x4 -> rwd
Matau, laikas uzhvesti ir ishnarplioti shita tema iki galo - kaip 4x4 perdaryti i RWD.
Jeigu atjungti tik priekinius pusashius, tai tokiu atveju esant 100% neblokuotam difui jie ir suksis, o galas nevazhiuos? ;-)
Jeigu atjungti tik priekinius pusashius, tai tokiu atveju esant 100% neblokuotam difui jie ir suksis, o galas nevazhiuos? ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
apie fwd dezhes ish vis nekalbam. Yra, tarkim, 4x4 dezhe, ir kaip padaryti, kad tarpashinis difas blokuotusi 100%, t.y. atjungus priekinius pusashius nuo dezhes, nebutu, kad tik jie ir suksis?
Kaip blokuoti galini dif'a, chia atskira kalba. Ish bedos galima suvirinti, bus 100% blokuotas (kas yra nesamone, imho), arba bandyti ikergti koki nors vlsd su 75/25 (?).
Zodziu, galinis reduktorius ne esme. Klausimas, kaip visa jega perduoti i gala, apeinant priekinius ratus.
Kaip blokuoti galini dif'a, chia atskira kalba. Ish bedos galima suvirinti, bus 100% blokuotas (kas yra nesamone, imho), arba bandyti ikergti koki nors vlsd su 75/25 (?).
Zodziu, galinis reduktorius ne esme. Klausimas, kaip visa jega perduoti i gala, apeinant priekinius ratus.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tai as ir kalbu apie 4x4 dezes, as dabar nesuprantu vieno dalyko, taigi ta galia yra ant 4x4 yra juk po lygiai paskirstyta tiek galui tiek priekiui maximaliai kiek variklis leidzia o ne 50% i prieki ir 50% i gala, tai jei uzblokuosi prieki tas 1005 ir turi likt galui?Cia aisku mano uomone, nes tie biciukai kurie persidarineja 4x4 6begiu dezes 2,5 arba 3l motorams pasidarydami tokias kaip yvores uzdarant rwd ir taip viskas pereina ant priekiniu ratu,tai sakau gal iseitu atvirkstinis variantas
imesiu linka kaip ten viskas atrodo, perziurek visus lapus lapus iki galo kad suprastum....
http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?t=6236
http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?t=6236
Stai apie ka as kalbu
http://www.imagestation.com/8399080/3927122563
http://www.imagestation.com/8399080/3927122563
Kai yra 4x4 sistema, jega pasidalina ne visishkai polygiai. Po lygiai persiduotu tuomet, jeigu butu 100% blokuoti tarpashiniai ir ashiniai difai, t.y. kaires ir deshines pusiu ratai ir tarp priekio ir galo ashiu kardanu butu sujungta vientisai.
Kitaip tariant, su atviru, neblokuotu difu jeigu pakelsi calibros viena ashi ir ijunges pavara bandysi vaziuoti, tai, ko gero, pakeltoji ashis suksis, o kita ashis stoves vietoje. Situacija panashi i ta, kaip jei pakeltum savo calibros viena rata ir bandytum vazhiuoti - pakeltas ratas suktusi, o kitas stovetu vietoje.
Kaip pas calibra blokuojasi tarpashinis difas - nezinau. Bet manau, kad ji tikrai galima sublokuoti (lyg ir serik222 dare kazhka?).
Kitaip tariant, su atviru, neblokuotu difu jeigu pakelsi calibros viena ashi ir ijunges pavara bandysi vaziuoti, tai, ko gero, pakeltoji ashis suksis, o kita ashis stoves vietoje. Situacija panashi i ta, kaip jei pakeltum savo calibros viena rata ir bandytum vazhiuoti - pakeltas ratas suktusi, o kitas stovetu vietoje.
Kaip pas calibra blokuojasi tarpashinis difas - nezinau. Bet manau, kad ji tikrai galima sublokuoti (lyg ir serik222 dare kazhka?).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
todel kad pavede mane stockine gidravlika taip kad vos gyvas likau. nuo to laiko blokuoju mecnaniskai. per tiek metu sugalvuojam nauja varianta. kai ateis pize 4 razdatkej, bandisiu daryt naujai.. nuperki razdatke, uzblokoji ir rami galva. juokiu gigrauliniu kaprizu.
is dideliu minusu, calibros apsisukimo ratas tapo didesnis. ir mazesnis maximalus greitis.
suvarytos razdatkes buvo del : pirma nzn..
antra buvo nuo 8v todel ne ilgai pragyveno
trecia del savo zoplumo . skirtingos padangos.
ketvirta del padidinto galingumo + netinkamas tepalas. + ziema( droziau negailedamas) + plius nerealus ( paskutinis) startas
)))))
is dideliu minusu, calibros apsisukimo ratas tapo didesnis. ir mazesnis maximalus greitis.
suvarytos razdatkes buvo del : pirma nzn..
antra buvo nuo 8v todel ne ilgai pragyveno
trecia del savo zoplumo . skirtingos padangos.
ketvirta del padidinto galingumo + netinkamas tepalas. + ziema( droziau negailedamas) + plius nerealus ( paskutinis) startas
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
koks tas naujas variantas? Kaip blokuoji?
Gal turi minchiu, kaip perdaryti razdatke taip, kad visa jega butu perduodama tik i galinius ratus?
Ar turi tas sulauzhytas razdatkes? Gal su jom galima butu paeksperimentuoti?
Gal turi minchiu, kaip perdaryti razdatke taip, kad visa jega butu perduodama tik i galinius ratus?
Ar turi tas sulauzhytas razdatkes? Gal su jom galima butu paeksperimentuoti?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
kol kas paslapti neatskleisiucalibra rašė:koks tas naujas variantas? Kaip blokuoji?
Gal turi minchiu, kaip perdaryti razdatke taip, kad visa jega butu perduodama tik i galinius ratus?
Ar turi tas sulauzhytas razdatkes? Gal su jom galima butu paeksperimentuoti?
o i gala ir taip daugiau gaunas. o kam tau tik galas ?
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
marukas -> suzinok, kaip padaryti, kad blokuoti razdatke taip, kad visa jega butu i gala 100%, o as tau papasakosiu, kaip pasidaryti is FWD i RWD nesudetingai :)))
Kaip tokia nesamone: privirinti priekinio difo pusashiu ishejimus prie korpuso. Tada visa jega razdatke duos i gala. Na, chia toks brutalus sprendimas. Kokios nuomones?
Kaip tokia nesamone: privirinti priekinio difo pusashiu ishejimus prie korpuso. Tada visa jega razdatke duos i gala. Na, chia toks brutalus sprendimas. Kokios nuomones?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]