Puslapis 11

valdymo problema

Parašytas: 23 Kov 2007, 09:06
kalba kujis
Gal kas turi minciu kas gali buti, uzdejau 17 ratus 215 plocio ir visiskai pasikeite valdymas, ta prasme pablogejo. masina nestabili, tampo vaira, bet nekala ratai subalansuoti ir geri, vaziuokle irgi buvo viskas ok kol vazinejau su zieminiais skardiniais. tai?

Parašytas: 23 Kov 2007, 09:25
Nitro
tai susidek tu dar platesnius - bus dar geriau :)

Parašytas: 23 Kov 2007, 10:06
nfsu_2.0
Kaip tik stabilesne! Nebent neislaikai vairo :) Valdymas pagereja jei ka

Parašytas: 23 Kov 2007, 10:10
Nitro
jei provezom vazhinejama - stabilumas tikrai nepageres :) Vaira isikandus laikyti reikia, kad tiesiai vazhiuot.

Parašytas: 23 Kov 2007, 11:22
euro
xe xe, pas mane 225 plocio :D na bet persidejau nuo zieminiu, tai per pora dienu vel pripratau nuo tokio vairavimo ir vel viskas normaliai :) zodziu autoriui pasakysiu jog vazinejant po miesta masinike tampys i visas salis, o va isvaziavus i autostrada tai kaifas (tik patarimas, laikykis antros juostos, kur furos neisvazinejusios asfalto ;) )

Re: valdymo problema

Parašytas: 23 Kov 2007, 13:12
calibra
kalba kujis rašė:Gal kas turi minciu kas gali buti, uzdejau 17 ratus 215 plocio ir visiskai pasikeite valdymas, ta prasme pablogejo. masina nestabili, tampo vaira, bet nekala ratai subalansuoti ir geri, vaziuokle irgi buvo viskas ok kol vazinejau su zieminiais skardiniais. tai?
Kaip pasireiskia pagal tamstos supratima "nestabilumas"?
Gal tampo vaira vaziuojant per nelygumus, provezhas? - Jei taip, tai normali reakcija, kad su zhemesnio profilio "kietesnem" padangom kelio nelygumai perduodami i vaira kur kas efektyviau (=responsas ir stabilumas didesnis, komfortas zhemesnis).

Aisku, gali buti ir kitas variantas - uzdejus didesnius/sunkesnius/platesnius ratus, ishryshkejo visi vazhiuokles minusai - gal jau ten viskas buvo pakankamai pavarge ir su sitais ratais tie laisvumai nebesusikompensuoja per padangas, o realiai juntami. Taip pat, tampymas gali buti ir del prasto suvedimo (ji rekomenduojama daryti keiciant ratus is zieminiu i vasarinius).

Parašytas: 23 Kov 2007, 18:57
zenka
Nitro rašė:jei provezom vazhinejama - stabilumas tikrai nepageres :) Vaira isikandus laikyti reikia, kad tiesiai vazhiuot.
:!:

Re: valdymo problema

Parašytas: 26 Kov 2007, 02:41
Calibročka
kalba kujis rašė:Gal kas turi minciu kas gali buti, uzdejau 17 ratus 215 plocio ir visiskai pasikeite valdymas, ta prasme pablogejo. masina nestabili, tampo vaira, bet nekala ratai subalansuoti ir geri, vaziuokle irgi buvo viskas ok kol vazinejau su zieminiais skardiniais. tai?
Siandien pakeiciau 14 ratus i 16 (205/50),taip pat pasunkejo vairavimas(ratai subalansuoti,padangos naujos).Is paskos vaziuojantiems turbut atrodo,kad girtas uz vairo.Kad masina tiesiai vaziuotu,vaira reikia laikyti truputi pasukus i desine.Visam vakarui susigadinau nuotaika,o as taip laukiau pavasario,jau taip gadino visa vaizda tie kalpokai...

Parašytas: 26 Kov 2007, 12:13
calibra
Ratus pakeitus, rekomenduojama daryti ir suvedima. Jeigu tau vaziuojant tiesiai, reikia laikyti pasukus vaira - vienareiksmiskai pirmiausiai turi vaziuoti pasidaryti suvedima.

Taip pat jau pasikartosiu, ka rashiau:
"Aisku, gali buti ir kitas variantas - uzdejus didesnius/sunkesnius/platesnius ratus, ishryshkejo visi vazhiuokles minusai - gal jau ten viskas buvo pakankamai pavarge ir su sitais ratais tie laisvumai nebesusikompensuoja per padangas, o realiai juntami."