Puslapis 1 iš 2
Amortikus kokius det?
Parašytas: 20 Kov 2007, 12:52
ernis
noriu patarimo .neuzilgo keisiu priekinius amortikus,kurie calibrai tinkamiausi dujiniai ar tepaliniai?
Parašytas: 20 Kov 2007, 13:46
meck@8V
dujinai amortikai... KOFAB® normalus ir nedaug kastuoja... man prikiniai kainavo 170LT
nu tema ne toi skiltyi

Parašytas: 17 Gru 2007, 22:39
Tornado
siulyciau bilstein (juodi) uz 450 lt gali visa komplekta paimt
Parašytas: 20 Gru 2007, 10:44
esherys
o as siulau koni visas komplektas 1960lt

Parašytas: 20 Gru 2007, 13:06
nfsu_2.0
koni yra gerai, bet konforto nebelieka.
Parašytas: 20 Gru 2007, 14:13
calibra
netiesa, cia daug nuo spyruokliu daug priklauso.
Pvz, pas mane labai kieta vaziuokle (nors KONI sport'ai atsukti ant minkschiausios padeties), kai tokia pati vaziuokle pas mano kolega visai kitaip elgiasi - daug komfortiskiau (t.y. jos kietumas nera iprastam keleiviui pastebimas).
Parašytas: 21 Gru 2007, 14:41
KW>
calibra taj cia tie koni sportai tiek ir kainuoja? (1960lt)
Parašytas: 21 Gru 2007, 23:38
Evaz
Siulyciau SACHS Super Touring...
Parašytas: 22 Gru 2007, 00:28
nfsu_2.0
nezinau pas mane koni tik gale, irgi atsukti ant tipo minksciausios padeties, bet nuspaust eina tik ~5cm uzgulus visu svoriu, o jei bandai paspaust paprastai tai pajuda tik kiek gumos leidzia kelis mm.
Parašytas: 22 Gru 2007, 10:38
esherys
festest rašė:calibra taj cia tie koni sportai tiek ir kainuoja? (1960lt)
visu pirma postas mano o ne calibros.
taip kaina tokia jie jau vaziuoja tiesiai is gamintoju. stengiaus rasti in da klp kas uzsakytu, buvau rades "arusta" kontoroj bet jie sauke 520lt uz vnt. tiek priekis tiek galas jau buciau uzsakinejas, bet susilaikiau. dar paieskojes radau "tanagra" kainos priekio galo skirtingos bet ju nepamenu zinau tik suma 1960lt
to calibra tu juos naujus pirkai? kiek mokejai?
Parašytas: 22 Gru 2007, 11:37
esherys
nfsu_2.0 rašė:nezinau pas mane koni tik gale, irgi atsukti ant tipo minksciausios padeties, bet nuspaust eina tik ~5cm uzgulus visu svoriu, o jei bandai paspaust paprastai tai pajuda tik kiek gumos leidzia kelis mm.
domedamasis koni amortikais intike radau tokia informacija. kad seno tipo koni sport amortizatoriai yra reguliuojami juos ishemus ir sustumus shtokus iki galo.
seno ir naujo tipo skiriasi. reguliatoriais berods naujo tipo reikia kaskokio spec rakto o seno tipo su kaskokia ausele, tiksliai nezinau, bet esme tame kad gal pas tave jie nera normaliai sureguliuoti

Parašytas: 22 Gru 2007, 14:07
calibra
paaiskinsiu situacija:
KONI reguliuojami amortikai buna dvieju rushiu:
a) gali buti reguliuojami net kai sumontuoti - amortizatoriaus virsuje yra "pypsiukas", kuri sukinejant keiciasi kietumas.
b) gali buti reguliuojami tik kai nuimti - persukant amortizatoriaus 'shtoka'
Anksciau maniau, kad tarp 'a' ir 'b' skiriamasis zenklas yra "sport" ir "special" (atitinkamai). Taciau, su laiku paaiskejo, kad, pvz, pirmose audi a6 (c4 kebulas) amortikai drise vadintis KONI SPORT gali buti reguliuojami tik nuemus (tuo isitikinau pats). Galbut taip yra delto, kad pas ta modeli nera galimybes prieiti prie amortizatoriaus virsaus, del ko netenkama galimybe net turint reguliavima virsuje, juo naudotis. (paskutinis sakinys tera prielaida)
Tai tokios tokeles. Anksciau koni importavo Transvesta berods, dabar ish ju ateme Tanagra shi reikala (afaik). 2000Lt yra normali kaina uz komplekta.
Taciau... jei galvociau automobili pasilikti ilgam, as rimtai pagalvociau, ar neverta dar prideti nuo 500 iki 1500 ir pasiimti coil'us (reguliuojamo aukscio amortizatoriai).
Griztant prie temos, nemanau, kad ernix nores isleisti tokia suma. Tokiu atveju patarciau imti bent jau dujinius. Kokius - sunku pasakyti, gal kokius KYB?
p.s. tik jokiu budu amortiku nepirk is turgaus. Ten gali nusipirkti kokiu nori - pradedant nuo alco iki bilstein, taciau, turbut 99% ju pagaminti tam paciam turko garaziuke, tik su skirtingais korpusais, nakleikom ir dezutem

Parašytas: 22 Gru 2007, 15:21
esherys
na ish dalies perdaug neprimelavau, kad kai kuruos reikia isimti kad sureguluoti.
o del tu padirbinejimu tai kratausi "monroe". nezinau kaip dabar, bet seniau buvo kaikas pirkes, po 3 men. uzlinko bande garantiniui priduoti. suvele kad mechaniniai pazeidimai. teko mest lauk pirkt kitus.kalbos kalbom, bet laikui prabegus paaiskejo kad mire amortizatoriai budavo restauruojami, perdazomi ir vel pateikiami firminese parduotuvese kaip nauja preke.
kiek pamenu jau pora esu atkalbejas pirkti "monroe"

Parašytas: 01 Sau 2008, 02:56
KW>
calibra... sejp ernis ernix taj manau du skirtingi asmenys
o gryztant prie temos taj kolkas man irgi yra aktuoli sita tema ir deja 2000lt kolkas yra man perbrangu nors nieko prieinamiau nezinau... tad irgi kajp ir patarimo reiktu gal kas domejasis ka rinka siulo uz mazesne kaina... man pagrinde reiktu kad mortikai butu kietesni uz stokinius, duiniai, nebutina reguliuojami ir kad atliktu sportiniu funkcija taj yra kad slopinimas butu is abieju pusiu o ne tik is vienos kajp stokiniuose (issireikskiau kaimiskai

paaiskinkit jei ko nesuprasdamas nusisneku

) gal zinot kazka apie bilsteinus tie kur geltoni buna

Parašytas: 01 Sau 2008, 14:52
Tornado
calibra rašė:
Taciau... jei galvociau automobili pasilikti ilgam, as rimtai pagalvociau, ar neverta dar prideti nuo 500 iki 1500 ir pasiimti coil'us (reguliuojamo aukscio amortizatoriai).
kaip reikalai pas calibras su coilais, na priekyje viskas aisq, o gale??? spiruokle iramortikas skirtinguose vietuose... negi tektu perdarinet?
Parašytas: 02 Sau 2008, 17:50
calibra
Nebutinai, dedasi reguliuojamo aukscio spyruokle.
2 festest : kietumas reguliuojasi ant koni sport, ant bilstein geltonu kiek as turejau - nesireguliuoja. Kainuoja ir vieni ir kiti panasiai... be ~1500-1800Lt nelabai rasi.
Dar atkreipt demesi, kad kalbant apie c20let 4x4 yra problemu su zeminimu. Apie tai atskira tema (ne karta diskutuota).
Parašytas: 25 Sau 2008, 10:19
kalba kujis
Cia prie tos pat temos paklausiu, ar tinka calibrai vektros amortikai? Ir ar galima sudet sport amortikus ir palikt stock spyruokles?
Parašytas: 25 Sau 2008, 11:46
calibra
galine vaziuokle vectros nuo calibros skiriasi, ishskyrus 4x4 versijas ir galbut dar kokia super duper vectros (pvz, gal kokia vectra2000? Nzn'au..).
Pas vectra galine vaziuokle yra priklausoma, pas calibra - ne. Kiek zinau, is cia seka ir tai, kad ir amortiku ilgiai bei spyruokliu auksciai skiriasi. Gale sudejus detales nuo vectros, calibra "ishsikelia".
Parašytas: 25 Sau 2008, 11:54
kalba kujis
Matai situacija tokia turiu priekinius ir galiniu amortikus nuo vektros, jie dujiniai ir sport atrodo. tai va juos bent priekinius noriu prmest i calibra, o ta visa stock, tai ir galvoju ar iseis?
Parašytas: 25 Sau 2008, 12:00
calibra
priekis konstrukciskai lyg ir identiskas
Parašytas: 25 Sau 2008, 18:49
YELLOW
As irgi tvarkysiuos vaziuokle vasario menesi, tai idomu man amortikai analogiski nuo paprastu cali tinka ar jau ejo kitokie?
Calibra skelk koki dujiniu amortinku patarima iki 1000lt

Parašytas: 26 Gru 2008, 16:43
edgarukas
Nesinori naujos temos kurt tad parasysiu cia: po priekiniu amortizatoriu keitimo pastebejau kad vienos puses tarpine(pazymeta raudonai) su nedidelem pastangom rankomis sukasi(su varztu,asimi), o kitos niekaip rankom nepasuksi. Bandziau ir pats, ir servise priverzt bet neprisiverzia. Ar nieko baisaus, kad taip yra? Vaziuojant lyg ir nesigirdi bildejimo, bet norisi iki galo ishsiaiskint.

Parašytas: 26 Gru 2008, 17:19
Tornado
neturetu sukinetis
Parašytas: 26 Gru 2008, 18:36
Human
o atramines gumos sveikos?
Parašytas: 26 Gru 2008, 23:06
edgarukas
Del atraminiu gumu nezinau, servise amortizatorius keiciau tai sake kad normalios ir keisti nereikia. Teks apsilankyt dar karta pas juos.
