Puslapis 11

Kiek zeminti c20ne variklio galva?

Parašytas: 15 Kov 2007, 10:12
omid
Sveiki,
kas zeminot galvute ne motorui parasykit kiek mm ir kokie ispudziai, dekui.

Parašytas: 15 Kov 2007, 10:20
nfsu_2.0
ispudziai buna dazniausia teigiami :) kol neprasideda detonacija. Kokio nori suspaudimo laipsnio? 10:1 butu optimalu, 11:1 forsazas, 12:1 ir daugiau extremas. Galiu paskaiciuot kiek mm.
Beje nepamirskit suzemine galvas isisukt gerokai "saltesnes" zvakes, kazkiek apsaugo nuo detonacijos.

Parašytas: 15 Kov 2007, 11:00
omid
na extreemo jokio nenoriu, noriu kad butu daugiau traukos bet kad nenukentetu variklio patikimumas, beje variklis duju nemates bet po zeminimo bus vazinejama su dujomis jei tai kanors keicia :)
o gali paskaiciuot ir 10:1 ir 11:1 manau rinkciausi viduriuka tarp siu dvieju mazdauk :)
nfsu_2.0 rašė:ispudziai buna dazniausia teigiami :) kol neprasideda detonacija. Kokio nori suspaudimo laipsnio? 10:1 butu optimalu, 11:1 forsazas, 12:1 ir daugiau extremas. Galiu paskaiciuot kiek mm.
Beje nepamirskit suzemine galvas isisukt gerokai "saltesnes" zvakes, kazkiek apsaugo nuo detonacijos.

Parašytas: 15 Kov 2007, 12:08
Calvin
Pas mani kažkiek pašlifavo galva. Trauka man dabar patinka. Detonacija tai sproginejimai? kažkokiz pukšėjimas retkarčiais būna ant dujų. Reiks matyt žvaklaidžius pakeist. Kas yra "šaltesnės žvakės" ?

Parašytas: 15 Kov 2007, 12:09
omid
tai kiek mm paslifavo?

Parašytas: 15 Kov 2007, 12:49
Calvin
bijau nusišnekėt, berods 0,1.. :roll:

Parašytas: 15 Kov 2007, 13:19
xtpro
jon kas tas do saltesnes zvakes bo pas mane i galva slifuota i sudetonavo va nesenai kas tas do vaisius i su kuo jis valgomas?

Parašytas: 15 Kov 2007, 13:52
calibra
jeigu taip nemoksliskai ir grubiai - detonacija, tai kuro mishinio ne degimas, o sprogimas, kai ishsiskiria nepalyginamai daugiau energijos, po kurios 'sveikinasi' svaistikliai pro bloka ir pan. Atsiranda dazniausiai del per didelio suspaudimo laipsnio kartu su per zemu kuro oktano skaiciumi. Todel su dujomis detonacija nebaisi ;-)

Parašytas: 15 Kov 2007, 22:29
nfsu_2.0
ka gi, 8v stoko suspaudimo laipsnis yra 9,2:1 stumoklio eiga/skersmuo 86/86mm, isivaizduojama degimo kamera, jei butu cilindro formos, butu 86:9,2=9,3478mm.
Su salyga, kad dar nebuvo slifuota!!!
10:1=8,6mm nuslifuoti 0,7478mm 95 benzas
10,5:1=8,19mm nuslifuoti 1,157mm 95-98benzas
11:1=7,8181mm nuslifuoti 1,5297mm, nemaziau 98 benzas

Saltesnes zvakes dazniausia turi storesnius kontaktus, ar kaip ten dar jie vadinasi nzn, tada geriau nuvedama siluma is kontaktu i zvakes korpusa ir darbo metu jos tiek neikaista, sumazeja detonacijos rizika. Kiekvienas gamintojas turi savo zymejimus. Tiesiog jos buna skirtos forsuotiems varikliams.

Parašytas: 16 Kov 2007, 01:09
NosTraDamX
dar galiu viena ir praktikos papasakoti. buvo 8v sirdele. nuslyfavome ja lygiai lygiai 2mm!!! dar sake buvo likusios biski mesos milimetrui kokiam. bile vaikinukas 95 benza ir tikrai jokiu bloblemu nebuvo. beje toje sirdeleje dar buvo ikabintos dujos. tai po visu darbu trauka pastebimai pagerejo, variklio skleidziamas garsas pagrazejo,nebemuse kazkotais ribotuvas (taip ir likome nesuprate kodel) ir duju bei benzino sanaudos sumazejo ant gero litro 100km... aisku tokio variklio perspektyva gal miglota.net su tokiu varikliu pravaziavo apie 3000km ir pardawe kaip dar puikiai vaziuojanti :)

Parašytas: 16 Kov 2007, 01:29
bad_brains
nfsu_2.0 rašė:ka gi, 8v stoko suspaudimo laipsnis yra 9,2:1 stumoklio eiga/skersmuo 86/86mm, isivaizduojama degimo kamera, jei butu cilindro formos, butu 86:9,2=9,3478mm.
Su salyga, kad dar nebuvo slifuota!!!
10:1=8,6mm nuslifuoti 0,7478mm 95 benzas
10,5:1=8,19mm nuslifuoti 1,157mm 95-98benzas
11:1=7,8181mm nuslifuoti 1,5297mm, nemaziau 98 benzas

Saltesnes zvakes dazniausia turi storesnius kontaktus, ar kaip ten dar jie vadinasi nzn, tada geriau nuvedama siluma is kontaktu i zvakes korpusa ir darbo metu jos tiek neikaista, sumazeja detonacijos rizika. Kiekvienas gamintojas turi savo zymejimus. Tiesiog jos buna skirtos forsuotiems varikliams.
degimo kamera toli grazu ne cilindro formos. stumoklyje yra idubimas, kurio turis ~11ml ir + galvoje. kad tiksliau sita paskaiciuot reiktu galvute pasimatuot gerai. pas calibra, regis, yra numontuota galvute, tai prie progos pamatuosiu.

nelabai tiesa, supratau kaip cia skaiciavai, bet suspaudimo laipsni skaiciuojant reikia dar atkreipti demesi ir i tai kad viso cilindro turis taip pat mazeja :)

Parašytas: 16 Kov 2007, 10:04
nfsu_2.0
paskaiciavau teisingai tik supaprastintai, neivedziau turio, nes jis nevaidina jokios roles siuo atveju. Supranti as ignoravau visus idubimus, nes virs stumoklio, kai jis buna virsuje dar eina degimo kamera cilindro formos.
Na taip kuo didesnis suspaudimo laipsnis, tuo mazesne degimo kamera.
Taip pat ir kuro sanaudos turi sumazet zinoma.
Kas nors idekit foto kaip atrodo galva is vidaus ir kaip atrodo stumiai kai buna virsutiniam auksciausiam taske, bus galima viska patikslint, jei vis tik degimo kamera butu ne cilindro formos.

Parašytas: 16 Kov 2007, 11:32
omid
nu dekui nfsu uz paskaiciavimus slifuosiu greiciausiai 1 arba 1,2 mm dar pagalvosiu :)

Parašytas: 16 Kov 2007, 20:47
Calvin
Calvin rašė:Pas mani kažkiek pašlifavo galva. Trauka man dabar patinka. Detonacija tai sproginejimai? kažkokiz pukšėjimas retkarčiais būna ant dujų. Reiks matyt žvaklaidžius pakeist. Kas yra "šaltesnės žvakės" ?
Ple prisišnekėjau, pokštelėjo šiandien truputį rimčiau ir atmušė kiek suprantu oro srauto matuoklę (toks apvalus metalinis daiktas kur prie oro filtro dėžės ania?) - kokios tai pailgos skylės ant jo atsirado.. Kiek kainuoja C20ne oro srauto matuoklė? žadėjo tiesa vienas klubietis parestauruot.. ple neprisiruošiau laiku tų žvaiklaidžių pakeist :evil:

Parašytas: 16 Kov 2007, 20:57
nfsu_2.0
Calvin rašė:
Calvin rašė:Pas mani kažkiek pašlifavo galva. Trauka man dabar patinka. Detonacija tai sproginejimai? kažkokiz pukšėjimas retkarčiais būna ant dujų. Reiks matyt žvaklaidžius pakeist. Kas yra "šaltesnės žvakės" ?
Ple prisišnekėjau, pokštelėjo šiandien truputį rimčiau ir atmušė kiek suprantu oro srauto matuoklę (toks apvalus metalinis daiktas kur prie oro filtro dėžės ania?) - kokios tai pailgos skylės ant jo atsirado.. Kiek kainuoja C20ne oro srauto matuoklė? žadėjo tiesa vienas klubietis parestauruot.. ple neprisiruošiau laiku tų žvaiklaidžių pakeist :evil:
tai keisk is karto zvaklaidzius, zvakes, paskirstytoja ir jo dangti jei toks yra. Dar gali buti per liesas oro duju misinys.

Parašytas: 16 Kov 2007, 21:21
Calvin
Nu ką keist tai jau ir taip buvo aišku. Man tik dėl tos matuoklės dabar klaustukas..

+ o nx būtinai žvakes keist? esu įsitikinęs kad pakanka žvaiklaidžius ir paskirstymo dangteli pakeist.. :roll:

Parašytas: 16 Kov 2007, 21:37
nfsu_2.0
Calvin rašė:Nu ką keist tai jau ir taip buvo aišku. Man tik dėl tos matuoklės dabar klaustukas..

+ o nx būtinai žvakes keist? esu įsitikinęs kad pakanka žvaiklaidžius ir paskirstymo dangteli pakeist.. :roll:
del matuokles, tai nezinau reikia vizualiai paziuret kiek ji nukentejus yra, as c20ne matuokliu nepazystu asmeniskai.
Gal ir nebutinai keist zvakes, bet tavo variklio galva spausta reiketu saltesniu zvakiu. pvz kaip c20xe pagal koda, arba dar saltesniu, tik kad ilgis tiktu, bet turbut visu vienodas.

Parašytas: 16 Kov 2007, 21:43
nfsu_2.0
omid rašė:nu dekui nfsu uz paskaiciavimus slifuosiu greiciausiai 1 arba 1,2 mm dar pagalvosiu :)
jo 1mm saugu, 1,2mm, kaip ir max riba turetu buti. Kazkas buvo mineje, kad ant galvos yra kazkokie ikirtimai/zymekliai kiek galima slifuot, bet jei ten jie tik 0,5mm tai galima ignoruot.

Parašytas: 16 Kov 2007, 22:34
nfsu_2.0
atrodo busiu prisisnekejes, c20ne galvoj degimo kameros nera cilindro formos, jeigu tiket sita foto is http://opel-omega.net.ru/item19/Perebor ... C20NE.html. Taigi mano paskaiciavimai ~15% i saugiaja/mazaja puse, nes panasiai tiek ploto uzima ta plokstuma, apie kurios egzistavima nezinojau. Tiesiog bus truputi mazesnis forsazas, nei ten kur mano paskaiciavimai buvo prie tu paciu nuslifuotu mm. Svarbu kad voztuvai nepasiektu stumokliu.
Paveikslėlis

Parašytas: 17 Kov 2007, 01:14
NosTraDamX
tai jei tu sakai kad max yra 1.2mm o mano pazystamas 100% nuede lygiai lygiai 2mm tai kaip tada gaunas?!

Parašytas: 17 Kov 2007, 09:56
nfsu_2.0
NosTraDamX rašė:tai jei tu sakai kad max yra 1.2mm o mano pazystamas 100% nuede lygiai lygiai 2mm tai kaip tada gaunas?!
gaunasi mazdaug 12:1 ir yra didele detonacijos rizika. O kiek pas ji dabar kompresijos cilindruose? Virs 15atm jau nesaugu manau.
Tai turejo neblogai pasijaust toks modas.
As buvau WV scirocco 1,6 korbui nuedes 1,3mm, tai kartais skaudziai skambedavo pirstai su 95 benzu, bet kita vertus ten buvo 1,6l motoras ir degimo kameros pradzioj cilindriskos. Buvau ryskiai perspaudes, nebent 98reikejo naudot.

Parašytas: 17 Kov 2007, 11:08
Calvin
NosTraDamX rašė:tai jei tu sakai kad max yra 1.2mm o mano pazystamas 100% nuede lygiai lygiai 2mm tai kaip tada gaunas?!
Man vienas žmogus atsakingai aiškino kad 1mm yra maximumas... :shock:

Parašytas: 17 Kov 2007, 21:21
nfsu_2.0
Calvin rašė:
NosTraDamX rašė:tai jei tu sakai kad max yra 1.2mm o mano pazystamas 100% nuede lygiai lygiai 2mm tai kaip tada gaunas?!
Man vienas žmogus atsakingai aiškino kad 1mm yra maximumas... :shock:
Ar jis butent apie c20ne varikli aiskino, nes viskas priklauso nuo to koks suspaudimo laipsnis jau yra is gamyklos ir nuo darbinio turio.