Puslapis 1 iš 1
Elektrines dalies beda
Parašytas: 27 Vas 2007, 23:28
Tomis
Yra taip, akumuliatorius naujas, iskraudineja signalizacija 0.5 amepero ismatavau, bet vedant vos suka, ta prasme kaip butu akumas nusedes, o diena susilusi pavazinejus isvis nebeuzsiveda(vazineju tik su sivesom nejungiu net silumos). Kame galetu buti beda ir nuo kur pradeti ziureti?
Parašytas: 28 Vas 2007, 00:04
euro
galbut generatorius nebekrauna akumuliatoriaus tavo, galbut vazineji trumpom distancijom ir akumas nespeja pasikrauti, o per salcius tai akumuliatoriai nusesta kad ir nenaudojami. jei tavasis buvo ka tik pirktas galejo buti nepilnai ikrautas, arba jau ilgai stovejes lentynoje ir issikroves per laika, o ka tik praeje salciai visai ji pribaige. siulyciau pakrauti akuma (su pakroveju, ar bent jau pavazineti ilgai po miesta negesinant), o jei vis tiek dus jisai, tai ziureti gal kas blogai su generatorium...mano nuomone...
Parašytas: 28 Vas 2007, 00:10
bad_brains
kad benzo veltui nesvaistyt tai pirma patikrint ar krauna reiktu. ir 0.5A tai dafiga sakyciau.
Parašytas: 28 Vas 2007, 00:27
Tomis
atvaziavau is panevezio tai pasikrauti turejo progos, bet supranti tiek jima kai signalke isjungta o kai ijungi signa vistiek tiek pat, vadinasi kaskoks irenginis srebia. logiskai neturetu niekas jimti jei signalke neijungta ir jokia lepmute nedega, del genereatoriaus tai reikes ziureti bet pats perinkau kai masina nusipirkau tai buvo pries 4 menesius. gal per salcius kasnors nutiko. as irgi itariaus generatoriu, bet negali kur nors "nuteketi" ziaurei daug amperu i sona kur nors?
Parašytas: 28 Vas 2007, 00:40
euro
hm...tuomet arba generatoriui kazkas nutiko, gal koks dirziukas nusimove ar pan ir krauna dbr akuma tik kokiu 30%, arba isties su akumu tavo kazkas blogai, minejai kad naujas akumas, tai siulyciau isideti kita akumuliatoriu ir palikti per nakti ji masinoje. jeigu is ryto ir kitas akumas sunkiai vesis ir pavazinejus bus tas pats, tai reiskia kazkur nuteka srove, o jei ne tai metas keisti akumuliatoriu

na cia mano patarimai tik diagnozuoti kame gali buti beda, nezinau as tiksliai tu elektroniniu daliu, cia jau calibros klausti reiktu

Parašytas: 28 Vas 2007, 00:47
KW>
sunkej vestis gali del starterio.... o ne del to kad akumas nusedes... man tajp buvo bet tu pats jauti kajp kiti prietaisai vejkia ar jauciasi kad jis issikrowes...

Parašytas: 28 Vas 2007, 00:51
euro
zmogus rase kad net peciuko nejungia vazinedamas, tai manau kad galbut akumai silpni

nors galbut ir starteris kaltas jei vis del to radijukas ir peciukas dirba normaliai vaziuojant

Parašytas: 28 Vas 2007, 01:13
calibriukas
patikrink mases laida, jei geras tai reiskia generatorius...kai turejau praeita calibra buvo lygiai tas pats,pamegink kai uzvedi paspaust iki kokiu kokiu 2500apsuku aisku geriau butu,kad uzsilus butu truputi

turi matyti jei spidometro apsvietimas pariskes reiskia to ir tereikia,jei ne imk lauk generatoriu, ardyk ir tvarkyk jei moki

ryt vaziuoju imt laukan savaji generatoriu nes parejo...ps siaip dabar esu pasiemes identiska calibra pries savo buvusiaja ,bet ruosiu ja pardavimui nes vel tik 8v

galbut imsiu turbo jei surasiu gera

calibra-netrink vel sito posto nei uzka,kaip mano istrynei

Parašytas: 28 Vas 2007, 12:03
esherys
fastest teisus. man ir buvo identishkos bedos vectroj.sunkiai vesdavosi toks jausmas kad akumas mires,o ikaitus varikliui ishvis tik pritraukimo rele sudirbdavo.kitas savininkas (bendradarbis) pakeite starterio yvores ir pritraukimo reles kontaktus ir viskas susitvarke.aishku generatoriaus,akumo ir laidu broblemos neatmetu.
Parašytas: 28 Vas 2007, 22:55
Tomis
aciu visiem uz patarimus, bandysiu pritaikyti ir isspresti problema. kaip susitvarkysiu pranesiu kas buvo.
Parašytas: 01 Kov 2007, 12:40
tomas
gali but ir masinis laidas nekontaktuoja, dazniausiai ta wieta, kur prie generatoriaus jis tvirtinasi buna uzpuliawusi. su testeriu pereik ir bus aisku.

Parašytas: 01 Kov 2007, 12:55
TANKYSTAS
kurioj vietoj reikia jungti testery, kad issiaiskinti ar krauna generatorius ?

Parašytas: 01 Kov 2007, 13:27
SpottAuto
Man kai tikrino tai tiesiai prie akumuliatoriaus prijunge ir ziurejo. Pas mane ir buvo pradejes nedakraut generatorius, o beda buvo bloga mase generatoriaus su varikliu, is naujo persukau viska ir bedu kaip nebuta.
Parašytas: 01 Kov 2007, 17:17
tomas
testerio pliusa jungi ant akumo pliuso, o testerio minusa i generatoriaus korpusa, ismatuoji srowe,o paskui i akumo minusa. Jei parodymai skiriasi, reiskia akumo masinis laidas blogai kontaktuoja su generatorium, nes parodymai turi but wienodi.

Parašytas: 01 Kov 2007, 18:45
DeeMan
Dar kraunant, itampa ant akumo gnybtu turi buti 13.8-14.5V (kai visi prietaisai ijungti)
Prie to pacio,
pas mane lyg tais viskas kraunama gerai, ir t.t., na bet kai ijungi galini lango pasildyma, susidaro gan didelis itampos krytimas(ir kai pirkau akuma sake kad su tuo ijungtu pasildimu, akumas nebus kraunamas, be jo, o kartais ir ijungus problemu ner), kame gali buti bajeris?
Dar kiek pastebejau, kad sustojus, kai visi priborai ijungti, atsiranda savotiskas variklio darbo nestabilumas( kai viskas isjungta berods norm dirba), biski karts nuo karto pradreba auto (nezymiai taip), pakeli biski apsukas prie kokiu 1k apsuku viskas normalizuojasi. Tai cia gal irgy generatorius ar kas? Nu siaip jau kraunas viskas gi, tad nzn...
Parašytas: 01 Kov 2007, 21:50
TANKYSTAS
nu tada visks narmaliai, pamatavau pas kadoka, 14.6 krauna

Parašytas: 02 Kov 2007, 14:15
tomas
taj normaliai, mano kalej taj 14,3.
Parašytas: 02 Kov 2007, 16:06
DeeMan
Mano irgi normaliai 14,3 kazkur, bet kai ijungi visus prietaisus, ypac po to kai jungiasi galinis pasildymas tai matomai nukrenta itampa, zemiau 14V, beveik prie 13.8 dabar jau nebeprisimenu, seniai matavausi...
Parašytas: 08 Kov 2007, 00:37
Tomis
pasimatavau varza generatoriaus mases laide i korpusa kur eina. buvo 1.5. dabar uzdejau kita laida, su kuruo varza tik 0.5, kaip galvojate ar cia galejo buti problemos sprendimas?