Puslapis 12

Degimo ankstinimas (dujos)

Parašytas: 22 Vas 2007, 14:40
Arvy
Nepykit, kad tersiu foruma tema apie dujas, bet sove mintis ir noriu, kad kasnors man patvirtintu arba paneigtu mano teorija... :D

auto duju oktaninis skaicius ~100 ir daugiau (priklauso nuo propano/butano santykio).. taigi jis didesnis uz normalaus benzino prekiaujamo musu degalinese...

Paveikslėlis

kaip jau zinot sis dalykas ankstina/velina degima... kistuko padetis keiciama priklausomai nuo benzino oktaninio skaiciaus..

kaip jus manot, perstaciuos ant padeties 98(paankstinamas degimas), pageretu variklio darbas su dujomis?
teoriskai, aukstesnio oktaninio skaiciaus kurui, paankstinus jo degima, pagereja kuro degimas ir dideja variklio isskiriama galia... aisku apie galia su dujom nekalbam, bet apie eksploatacija, stabilesni variklio darba, mazese detonaciju rizika... ?

jusu nuomone.. :)

Parašytas: 22 Vas 2007, 14:42
Nitro
bent pas mane tai ten buvo skaichiai 92-95, o ne 95-98 :)

Parašytas: 22 Vas 2007, 14:54
Arvy
tai pas mane irgi.. bet kituose buna 95-98... ten paprasciausios varzos is tikro.. :)

Parašytas: 22 Vas 2007, 15:18
SpottAuto

Parašytas: 22 Vas 2007, 15:21
meck@8V
tai dabar pasakykit man durnam :roll:
pas mane 92-95 tai kuria puse i virsu ta "chujovina" ikisti kad butu ciki piki :twisted:

Parašytas: 22 Vas 2007, 15:49
Nitro
koki benza pili, toki ir atsuk i virshu.

Parašytas: 22 Vas 2007, 15:52
meck@8V
aicku... tai kur as tau pilsiu 92 jei 95 keliais cnt brangesnis :twisted:

nors dujom pigiau iseina biske :twisted:

Parašytas: 22 Vas 2007, 16:00
Arvy
tai kaip manot ar dujom itakos darytu sitas daiktas? :?

Parašytas: 22 Vas 2007, 16:16
btx
Cia dar visokiu fokusu apie tai rasit:
http://www.topbuzz.co.uk/info/ron_plugs/ron_plugs.htm

Parašytas: 22 Vas 2007, 21:05
sestokas
vau ir dar tokiu navarotu calibroj yra :shock: oho :D

Parašytas: 23 Vas 2007, 09:25
btx
sestokas tu juk duju asas.
pasakyk kiek laipsniu ankstinamas degimas ant duju vazinejant?

Parašytas: 23 Vas 2007, 10:47
nfsu_2.0
Mitas patvirtintas dujos megsta paankstinta degima ~3 laipsniais nuo normalaus. Reiketu nustatyt ta fiske ant aukstesnio oktano. Bet ir tai nebus pakankamai paankstinta :?

Parašytas: 23 Vas 2007, 11:03
btx
Pestacius ant aukstesnio oktano atrodo 5 laipsniais ankstinasi, bet galiu ir pameluoti :oops:

Parašytas: 23 Vas 2007, 11:08
nfsu_2.0
btx rašė:Pestacius ant aukstesnio oktano atrodo 5 laipsniais ankstinasi, bet galiu ir pameluoti :oops:
92=0, 95=-5 (jeigu -5), o dujos100=? reikia dar kazkiek paankstint

Parašytas: 23 Vas 2007, 11:29
Calvin
plee įdomų topicą užkūrėt.. Susidomėjau :shock:

Parašytas: 23 Vas 2007, 11:32
btx
nfsu_2.0 rašė:92=0, 95=-5 (jeigu -5), o dujos100=? reikia dar kazkiek paankstint
92=0, 95=-5, 98=-10 jei jau taip teoriskai, manau to pakaktu.
Paziurek ta nuoroda kur auksciau idejau ten nemazai info.

Parašytas: 23 Vas 2007, 16:21
Arvy
nfsu_2.0 rašė:Mitas patvirtintas dujos megsta paankstinta degima ~3 laipsniais nuo normalaus. Reiketu nustatyt ta fiske ant aukstesnio oktano. Bet ir tai nebus pakankamai paankstinta :?
valio... :D tada as dar viena iskart sugalvojau...
kaip matet, tos kistuku padetys yra paprasciausios varzos... dabar gal kasnors man gali pasakyt kaip dirba ECU? ar jis matuodamas tas varzas ima konkrecias reiksmes ar laisvas?

pvz.. "B ir C kontaktai - 98 oktanų režimas (ruda jungtis): 470 omų;"

turiu galvoje, jeigu varza butu, tarkim, 600 omu ar ECU dar labiau paankstintu degima (nei 470 omu) ar jam butinai reikia tu konkreciu reiksmiu, kurios yra nuorodoj auksciau? (0, 220, 470,...)

Parašytas: 23 Vas 2007, 17:22
sestokas
ple snd ziurejau savo cali kaip ten ta degima paankstint bet nesupratau :oops:

Parašytas: 23 Vas 2007, 17:24
SpottAuto
Kad ant c20xe atrodo net nera tokio navaroto :)

Parašytas: 23 Vas 2007, 17:45
sestokas
:(

Parašytas: 23 Vas 2007, 19:37
Arvy
sestokas rašė:ple snd ziurejau savo cali kaip ten ta degima paankstint bet nesupratau :oops:
kurioj vietoj nesupratai? :?

Parašytas: 23 Vas 2007, 19:39
Arvy
SpottAuto rašė:Kad ant c20xe atrodo net nera tokio navaroto :)
joa.. man ir atrodo, kad calibrose tik c20ne tera sitas dalykelis...

Parašytas: 23 Vas 2007, 20:45
sestokas
ai tai jai c20xe nera tai todel ir nesupratau :lol:

Parašytas: 24 Vas 2007, 13:42
nfsu_2.0
sestokas rašė:ai tai jai c20xe nera tai todel ir nesupratau :lol:
Ten tik raides A ir B ant c20xe ir keicia visa mapa ir nzn ar degima irgi.

Parašytas: 24 Vas 2007, 14:01
nfsu_2.0
Arvy rašė:
nfsu_2.0 rašė:Mitas patvirtintas dujos megsta paankstinta degima ~3 laipsniais nuo normalaus. Reiketu nustatyt ta fiske ant aukstesnio oktano. Bet ir tai nebus pakankamai paankstinta :?
valio... :D tada as dar viena iskart sugalvojau...
kaip matet, tos kistuku padetys yra paprasciausios varzos... dabar gal kasnors man gali pasakyt kaip dirba ECU? ar jis matuodamas tas varzas ima konkrecias reiksmes ar laisvas?

pvz.. "B ir C kontaktai - 98 oktanų režimas (ruda jungtis): 470 omų;"

turiu galvoje, jeigu varza butu, tarkim, 600 omu ar ECU dar labiau paankstintu degima (nei 470 omu) ar jam butinai reikia tu konkreciu reiksmiu, kurios yra nuorodoj auksciau? (0, 220, 470,...)
Pastatyk ant 98 ir nieko nereikes keist, nedaug skirias nuo duju oktano. Galima pamatuot eksperimentiniu budu kaip keisis kampas su skirtingom varzom, bet turbut ir mapas keiciasi kartu. Speju kad butinai reikia konkreciu reiksmiu ir idejus bet kokia varza gali nieko nesigaut.

10laipsniu cia jau per ziauru manau. Juk sakiau 3laipsniai nuo defaultinio (pvz 95 oktano)kampo. Kaip ta padaryt nzn