Puslapis 1 iš 2
Saab 9000 2.3 turbo in da opel
Parašytas: 02 Vas 2007, 01:38
markoooo
Taigi klausimas butu toks ar imanomas toks variantas

gal kas mate toki projekta kur nors igyvendinta uzsienyje, jei taip butu neprosal linkas, Ir apskritai ar verta prasidet su salyga, kad yra visas saabas t.y. domintu kiek galetu kainuoti toks svapas

Parašytas: 02 Vas 2007, 01:56
krax
tikrai maciau,bet link'o db jauciu nesurasiu...
Parašytas: 02 Vas 2007, 10:33
YELLOW
Taigi buvo jau tokia tema... Ir kiek pamenu baigesi tuom kad neperispudingiausias ten AG...
As manau visai neapsimoka... geriau deti turbova nuo calibros daugiau KW
Va jums vienas toks
http://www.autotip.lt/auto/saab/9-5-2-3 ... dc/105605/?
Parašytas: 02 Vas 2007, 10:39
YELLOW
Parašytas: 02 Vas 2007, 11:06
serik222
motora nori i calibra sudet saabo ?
Parašytas: 02 Vas 2007, 11:20
Andronas
Buvo tokia calibra kazkur sveduose pardavime, su 2.3T saabo. Bet deja linkas numires...

Parašytas: 02 Vas 2007, 11:54
markoooo
Variklis yra 2.3 turbo 200ag 323 Nm

Kad i calibra ikrautas tai nieko nuostabaus nes naujesnis sabas 900 ir 9 3 yra ant vectros/calibros bazes tik pas jos ejo 2.0 turbo su 185 ag

Kaip matosi variklio skyrius nlb ir tesiskyria nuo opelio, bet mane domina konkreciai 2.3 (nes toki turiu) ir kaip jis jausis po kapotu pas opeli
Parašytas: 02 Vas 2007, 12:26
calibra
na tai ir ziurek, ar tinka variklio tvirtinimo kronsteinai, pavaru dezes tvirtinimas, pusashiai ir t.t.
Parašytas: 02 Vas 2007, 15:53
tomas
darbo dx...

Parašytas: 02 Vas 2007, 16:32
serik222
Parašytas: 02 Vas 2007, 16:35
Andronas
calibra rašė:na tai ir ziurek, ar tinka variklio tvirtinimo kronsteinai, pavaru dezes tvirtinimas, pusashiai ir t.t.
Is pirmos foto jau matosi kad netinka, tas kuris kairiau
Seip ziurejau elcats ta motora, tai nifiga ten netinka...
Parašytas: 02 Vas 2007, 17:34
TANKYSTAS
y corsas LET'as tinka kronsteinu ir tvirtinimu prasme ? Ne. O argi nera Corsu LET ir V6? Yra.
Taip kad daug kurybiskumo ir gero kempo tereikia, jei donora turi tuo labiau. Manau visai realus projektas
Parašytas: 02 Vas 2007, 17:45
lunatic
ar opeline deze draugautu su saab'o varykliu

ps.ir uz kiek pajamei saab'ini varykli?
Parašytas: 02 Vas 2007, 17:50
TANKYSTAS
lunatic rašė:ar opeline deze draugautu su saab'o varykliu
Va cia jau kitas klausimas. Del to ir sakua kad toks projektas visai ymanomas turint donora saaba, jei kartais dalys netiktu visada galetum panaudotyi orginalias
Parašytas: 02 Vas 2007, 22:37
calibra
abejoju, kad dezhe tiks, nors, bendru detaliu ir turi tikrai nemazhai.
O perdarineti krontshteinus ir pan. - nu nepykit, chebra, bet negi nera racionalesniu variantu? (kad ir ta pati let'a imest)
Parašytas: 03 Vas 2007, 01:38
markoooo
calibra rašė:abejoju, kad dezhe tiks, nors, bendru detaliu ir turi tikrai nemazhai.
O perdarineti krontshteinus ir pan. - nu nepykit, chebra, bet negi nera racionalesniu variantu? (kad ir ta pati let'a imest)
del kronsteinu kitaip neiseis, teks perdarinet,
o racionalesniu variantu aisq kad yra, man irgi nlb reikalingas tas hemarojus su pritaikymu, bet gavau as ta saaba labai, labai, labai palankiom salygom tai ir mastau kaip cia prasisukus, jei kas pasiulys iskeist visa saaba i pilnos komplektacijos LET'a su malonumu pasikeisciau, bet yra kaip yra
Ir dar, calibra kiek zinau pats ten buri burtus is 8v, kam tau jis jei gali LET'a ikraut, kai atsakysi i si klausima suprasi ir mano situacija
beje pats saabas, pries avarija buves tikrai geram stovyje

Parašytas: 03 Vas 2007, 13:53
pavlito
nebijai su pravodke uzsiknist?
Parašytas: 03 Vas 2007, 13:57
TANKYSTAS
koks ten uzsiknisimas? Permeti visa is saabo ir tiek bedu

Parašytas: 03 Vas 2007, 15:53
markoooo
pavlito rašė:nebijai su pravodke uzsiknist?
tiesa sakant bijau, nes toj sryty profanas esu, na bet gal ne visi tokie kaip as

Parašytas: 03 Vas 2007, 17:55
pavlito
variklio pravodke sudet neturetu but problemu,bet ta pravodke jungesi su salono pravodke ( saugikline,spinute,reles,spidometras ) tai sitam reikalui reiks gero meistro
is mechanines puses idesi,kronsteinus perdarysi is kampuociu ar prie kebulo padarysi tvirtinimus tokius kokie sabe ( i viliuka buvom ikise sieros 1.8td du metus atvazinejo seneliokas ir jokiu pozimiu kad kas blogai

)
su deze teoriskai problemu neturetu but,bet praktiskai darant ju atsiranda

paskaityk
http://www.aeropolis.lt/forum/ ant kaikuriu deziu buvo dedami GM logo
as siaip palikciau sabo deze ir zaisciau su pusasiais
SAAB galima rasti čia
http://faq.saab-club.ru/_common/
Manualai:
SAAAB 9000 (rusų k.) -
http://faq.saab-club.ru/_9000/manual/
SAAB 9000 (anglų k.120 Mb) -
http://faq.saabnet.ru/_9000/Saab9000ManualEng.pdf
SAAB 900 ('94-98)
http://saabfaq.msk.ru/900ng/planto_manu ... manual.htm
SAAB 9-3
http://faq.saab-club.ru/_9-5/manual/
SAAB 9-5 (15 Mb, PDF)
http://www.saabfaq.auto.ru/_9-5/SAAB_9-5_user_guide.pdf
Parašytas: 03 Vas 2007, 22:36
markoooo
Pirmas bene rimciausias postas, aciu pavlito
kol kas dar nerandu realiu projektu sia tema, uzmaciau tik viena kur i ascona b idetas panasus variklis... bet ir tai likas numires
Parašytas: 04 Vas 2007, 14:11
pavlito
as kazkada domejausi tokiu swapu,tai kazka konkreciau patart net nezinau,bandyk isikelt varikli sabo,ir det prie opelio kebulo ir paklausinek elektriku ar apsimtu tokiom himijom
cia paskaicius tai atrodo problemu neturetu but
http://www.answers.com/topic/gm-family- ... #Wikipedia
http://www.answers.com/topic/saab-h-engine
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_54-Degree_V6_engine
Parašytas: 04 Vas 2007, 14:24
pavlito
Parašytas: 04 Vas 2007, 19:46
pavlito
ta sabo varikli ir i e30 ir i capri kisa,taip kad imanoma
http://www.lowbudgetrides.com/forum/vie ... 93326a78dc
Parašytas: 05 Vas 2007, 23:07
markoooo
sitas linkas geras
