calibra stovint nusodina akumuliatoriu
calibra stovint nusodina akumuliatoriu
nei is sio nei is to calibra pradejo sodinti akumoliatorius
ispradziu nusodino metu senumo, idejau is kitos masinos nuliova, pabuvo savaite dbr per salcius nejudinta ir nusedo, gal kam yra buve panasiu atveju? kas buvo kaltas? kuri vieta silpniausia ir gali pasiduoti uzsitrumpinimui ir nusedimui? aciu
Re: calibra stovint nusodina akumuliatoriu
daug priezasciu gali but, pirmiausia reik pamatuot ar ima srove ant akumuliatoriaus gnybtu kai viskas isjungta, gali but kaltas generatorius(gal nekrauna) laidai gali but kur prasitryne ir liestis su korpusu, varyk pas elektrika ir tegu iesko arba gali ir pats paieskot jei moki testeriu naudotis 
Darius rašė:nei is sio nei is to calibra pradejo sodinti akumoliatoriusispradziu nusodino metu senumo, idejau is kitos masinos nuliova, pabuvo savaite dbr per salcius nejudinta ir nusedo, gal kam yra buve panasiu atveju? kas buvo kaltas? kuri vieta silpniausia ir gali pasiduoti uzsitrumpinimui ir nusedimui? aciu
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
nusisnekat visi o ypac tadas, ne varza jokia reik matuot o srove (varza pamataves tu savo testeri sudeginsi, ja gali matuot tik atjunges nuo akumo) ir jokio skirtumo ar su minusu ar su pliusu srove vienoda per abu teka, tai va signalizacija ima apie 0,3A tai galvok o jei pas tave ims 1 tai iskraus per 60h akuma, cia priklauso nuo akumo Ah, ir ko daugiau A ima to greiciau iskrauna. ziurek ar lempute uzgesta bagazinei o toliau reik ieskot kas ta srove galetu iskraut, atjunginet prietaisus visus po viena ir kaskart tikrint ar pasikeite ta tekanti srove ar ne, sakau apytiksliai leistina srove yra max 0,4A nors realiai budejimo rezime signalizacija tiek neima. pries matuojant isidek bent kiek gyva akuma kad veiktu visi prietaisai.
Darius rašė:galima sita dalyka ziureti su akumu, kuris vos gyvas ar pakrauti pirma geriau? beja man vienas prijauciantis elektrikams sake, kad sita bajeri reikia daryti su minusu
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
maladec omid! 100baluomid rašė:nusisnekat visi o ypac tadas, ne varza jokia reik matuot o srove (varza pamataves tu savo testeri sudeginsi, ja gali matuot tik atjunges nuo akumo) ir jokio skirtumo ar su minusu ar su pliusu srove vienoda per abu teka, tai va signalizacija ima apie 0,3A tai galvok o jei pas tave ims 1 tai iskraus per 60h akuma, cia priklauso nuo akumo Ah, ir ko daugiau A ima to greiciau iskrauna. ziurek ar lempute uzgesta bagazinei o toliau reik ieskot kas ta srove galetu iskraut, atjunginet prietaisus visus po viena ir kaskart tikrint ar pasikeite ta tekanti srove ar ne, sakau apytiksliai leistina srove yra max 0,4A nors realiai budejimo rezime signalizacija tiek neima. pries matuojant isidek bent kiek gyva akuma kad veiktu visi prietaisai.
Darius rašė:galima sita dalyka ziureti su akumu, kuris vos gyvas ar pakrauti pirma geriau? beja man vienas prijauciantis elektrikams sake, kad sita bajeri reikia daryti su minusu
tik patikslinsiu kad testerio nesudegint: normaliuose nuna dazniausiai 3 jungtys laidam. prie ju buna parasyta kokia max srove gali teketi. tai reiktu pradziai perjungti i desimciu skale (10A pvz) ir jungti testeri atjungus viena akumuliatoriaus laida ir viena testerio laida jungti prie atjungto o kita prie akumo poliaus. NEGALIMA jungti tiesiai prie akumo isvadu, nes sudegs.
aisku, pirmiasiai reikia ziureti bagazines lempute.
ir kaip omid minejo, jei lempute uzgesta prijungus testeri atjungineti likusius prietaisus. tai daryti po viena istraukiant saugiklius ir ziurint testerio parodymus
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
kadangi cia visi male kaip galejo ir baigiu susimaisyti
padariau testerio foto ijungto pagal mane kaip reikia
http://public.fotki.com/calibra1/calibra/img0214.html
dbr telieka kai pasikraus akumas prijungti pliusa prie akumo, o minuso gnybta bei akumuliatoriaus minusa prie testerio?
teisus? 
dbr telieka kai pasikraus akumas prijungti pliusa prie akumo, o minuso gnybta bei akumuliatoriaus minusa prie testerio?
atsiprasau as cia tikrai susimaisiau ne su varza jo o itampa jo net nezinau kaip cia taip nusisnekejau...pavarges matyt jau po darbo buvau,su kitu zmogum apie ABS snekejau apie davikliu varzas ir susimaisiau,sorry
Neziurint is logines gravitacines puses mes negalime paneigti tendencijos paradoksaliems reiskiniams...
Ne stebuklai cia, megink i garantini vesti akuma, kad rugsties dapiltu, arba pats bandyk didint koncentracija, tik nepersistenk
Pries darydamas interije pasiieskok koks turi buti elektrolito (to skyscio) tankis
Prireiks tankio matuoklio 
P.S. tankis krenta del akumuliatoriaus issikrovimo, matuoti reikia pakrovus akumuliatoriu !
P.S. tankis krenta del akumuliatoriaus issikrovimo, matuoti reikia pakrovus akumuliatoriu !
is pradziu bandyk atsildyt siltoi patalpoi ir tada kai nors kiek atitirps (kad netrumpintu) statyk ant pakrovejo ir uzkrauk normaliai per pora paru. o tada ziurek savo calibra ar ji sodina ar nesodina pagal auksciau duotas instrukcijas. Gali dar pries kraudamas pakeist elektrolita buna pirkt jau normalios koncentracijos kaip priklauso. nors pamatuot tanki vistiek reiktu pries naudojant. nu zodziu nemiegok o daryk 