Puslapis 12

turbo kitai

Parašytas: 23 Sau 2007, 17:45
FITNIS
Paveikslėlis
Paveikslėlis

na va dabar galit pradet turbimt :wink:

Parašytas: 23 Sau 2007, 17:49
serik222
o kur kainos ?

Parašytas: 23 Sau 2007, 17:51
FITNIS
tuoj surasiu

Parašytas: 23 Sau 2007, 17:57
FITNIS
Turbo kit for Opel - Vauxhall C20XE (2.0 16V 150BHP redtop) engine:

-External Wastegate £68
-Turbo Tubular carbon Steel C20XE/LET manifold £160
-Oil flange pipe for bolt in turbocharger(oil-out system) £8
-Oil flange nipple for bolt in turbocharger(oil-in system) £8
-M.Power T3 turbocharger £250
-Braided pipe for oil £20
-Braided pipe for wastegate £15
-Niple for oil feed in oil pump £8
-Oi metal pipe for weld in sump(for alloy sump): £14
-Oil return hose for connect oil pipe of turbo to oil pipe of sump £8
-Initial Downpipe with elbow flange £25
-Special dump valve: £50
-Special AFPR: £48

Total cost of parts : £682

Turbo kit for Opel - Vauxhall C20NE / SEH (2.0 8V) engine:

-External Wastegate £68
-Turbo Iron cast C20NE manifold £98
-Oil flange pipe for bolt in turbocharger(oil-out system) £8
-Oil flange nipple for bolt in turbocharger(oil-in system) £8
-M.Power T3 Turbocharger £250
-Braided pipe for oil £20
-Braided pipe for wastegate £15
-Niple for oil feed in oil pump £8
-Oi metal pipe for weld in sump(for steel sump): £8
-Oil return hose for connect oil pipe of turbo to oil pipe of sump £8
-Initial Downpipe with elbow flange £25
-Special dump-valve: £50
-Special AFPR: £48

Total cost of parts: £614

Parašytas: 23 Sau 2007, 18:01
FITNIS
Paveikslėlis
Opel - Vauxhall C20LET 350bhp up-grade kit(good oportunity for take off the old K16 unit for a new M.Power T34 turbocharger and higher flow tubular manifold):

-External Wastegate £68
-Turbo Tubular carbon Steel C20XE/LET manifold £160
-Oil flange pipe for bolt in turbocharger(oil-out system) £8
-Oil flange nipple for bolt in turbocharger(oil-in system) £8
-M.Power T34(34lb/min of flow) Turbocharger £300
-Braided pipe for oil £20
-Braided pipe for wastegate £15
-Niple for oil feed in oil pump £8
-Initial downpipe with elbow flange £25

Total of parts: £612

Parašytas: 23 Sau 2007, 19:33
NosTraDamX
o gal puslapaiti galetum papostinti kur cia taip viskas ? ;)

Parašytas: 23 Sau 2007, 20:19
pavlito
buvo jau calibra imetes :wink: pasiziurekit i kainas :idea: restauruota turba hibridas be 1200lt nepaimsi,holsetas apie 2000lt,o cia nauja 1500lt gt34 :shock:

Parašytas: 24 Sau 2007, 01:36
calibra
jo, jau buvau sita idejes.
Kainos tai neitiketinai mazos... Bazuojasi neva kazkur brazilijoje, klausimas, kaip ten su atsiuntimu..

Parašytas: 24 Sau 2007, 09:25
FITNIS
calibra rašė:jo, jau buvau sita idejes.
Kainos tai neitiketinai mazos... Bazuojasi neva kazkur brazilijoje, klausimas, kaip ten su atsiuntimu..
paskambink ir paklausk :lol:

Contact name: Matheus S. Almeida

Address:
Salinas Avenue, 323, Room 11
Sao Jose dos Campos, Sao Paulo, Brazil

Tel/Fax:
(55)(12)3941-3014

Parašytas: 24 Sau 2007, 10:31
calibra
Man tai nereikia, nes savo "projektus" pirma pabaigti reik ;-)
Bet siaip - pigu.

p.s. o ka paskambines suzhinosi? "jaja, veri gud turbo kit, pliz baj end hev nou rygret! Pliz siand mani in advanc..." ;-)

Parašytas: 24 Sau 2007, 11:20
FITNIS
o pas tavy kazkas panasaus? ar mandriau padaryta! nes siaip tai angliukas man ta adresa dave kai paklausiau del turbos pas 2.0 8v. :roll:

Parašytas: 24 Sau 2007, 13:30
calibra
Is esmes tai tas pats, tik pas mane turba reguliuojama ne vakuumu, o mechanishkai - aktuatoriaus kojele. Wastegate'as irgi "built-in" su turba, o vat bov'o nera. Ismetimo kolektorius truputi kitoks, bet esmes nekeichia, nes nei pas mane, nei chia, shedevrais nekvepia. Tiesa, pas ji dar matau downpipe'a su flencu - pas mane dabar shito truksta.

Komplektas paveiksliuke labai kelia abejoniu del performance'o, kadangi nematau "komplekte" nei modifikuotu stumu su zhemintu suspaudimo laipsniu, nei i/c, nei perprogramuoto kompo (tarkim, shita ish dalies pakeichia AFPR'as).

Vamzdyno nebuvimas komplekte performance'o neliechia, bet prisideda prie "nepilno komplekto" formuluotes.

p.s. dar vienas "pizdec" tai x20xev paveiksliuke siulau atkreipti demesi i ismetimo kolektoriau isejimo skyles dydi... ;-))) Kazkas pamirso normaliai pragrezt? ;-)

Parašytas: 24 Sau 2007, 14:04
lunatic
calibra rašė:I
.....
Komplektas paveiksliuke labai kelia abejoniu del performance'o, kadangi nematau "komplekte" nei modifikuotu stumu su zhemintu suspaudimo laipsniu.......
siulo uz papildoma kaina (stumiai kaltiniai) pasiskaicius pas juos visa info galima lengvai rast kiek dar reikia ko ir uz kiek

Parašytas: 24 Sau 2007, 14:19
calibra
lunatic rašė:siulo uz papildoma kaina (stumiai kaltiniai) pasiskaicius pas juos visa info galima lengvai rast kiek dar reikia ko ir uz kiek
Sakau gi, kad zhinau, nes pats buvau shitas fotkes idejes priesh koki pusmeti ;-)

Bet esme yra ta, kad to, kas pavaizduota fotkeje, vargu galima vadinti komplektu, nes tai tera tik dalis detaliu, reikalingu turbokonversijai.
Aisku, galima sumontuoti ir butent tai kas yra (pridejus vamzdyna), taciau, koks bus performance'as? Maksimum +20ag?

Kitaip tariant, butu neprotingai panaudoti pinigai. Taip, shitas komplektas pigus, bet ji "pilnu komplektu" vadinti nekyla liezhuvis ;-) Geriau dar prideti bent stumus su didesnem ishpjovom ir ic - bus kokie +50ag.


p.s. apie c20xe komplekta ish vis tyliu... su 10.5 suspaudimo laipsniu deti turbo ir visishkai nieko nedaryti varikliui...

Parašytas: 24 Sau 2007, 14:47
Tornado
LET ismetimo kolektoriaus kokybe tai neatrodo stebuklinga :) palyginus su kitom foto :)

man irgi i akis bade xev kit'as nes skylute tokia.. mmizerna kad vaje vaje

Parašytas: 24 Sau 2007, 14:49
lunatic
IMHO 10% + :roll:

Parašytas: 24 Sau 2007, 14:51
Tornado
MVaux Dealers:

Turkiye Dealer:


Best Servis
http://www.bestservis.com



Norway Dealer:

CWT Performance

info@cwtp.no, +47 37 40 25 31

Parašytas: 24 Sau 2007, 15:06
calibra
yra nerealu, kad vien nuo ismetimo koliko ir turbo pakeitimo butu 350hp, absurdas...

350hp is c20let be lindimo i varikli - impossible. Vien jau klausimas kyla, ar purkstukai pavesh reikiama slegi, o ka tada kalbeti apie stumus, kurie +75% power'io tikrai neatlaikytu. Taip pat, vargiai tuos 350hp ishspaustum be programuojamo kompo, kur vien jis kainuotu tiek (ir daugiau).

Zodziu...

Parašytas: 24 Sau 2007, 17:43
serik222
calibra rašė:yra nerealu, kad vien nuo ismetimo koliko ir turbo pakeitimo butu 350hp, absurdas...

350hp is c20let be lindimo i varikli - impossible. Vien jau klausimas kyla, ar purkstukai pavesh reikiama slegi, o ka tada kalbeti apie stumus, kurie +75% power'io tikrai neatlaikytu. Taip pat, vargiai tuos 350hp ishspaustum be programuojamo kompo, kur vien jis kainuotu tiek (ir daugiau).

Zodziu...
jie raso kaip ir kiti. kad arkliu turesi- taip ! bet kiek sekundziu ar minuciu, cia jau klausimas :))
ir vat nesuprantu dar : kaip ant nuotraukos supratau, kad ipurkimo tvirtinasi tas vamzdis melinas. sian paziurejau, pas mus ( turbo) ten is duralio padaritas ir su kazkikiu alsuokliu ir dar temp. davikliu. idomu kaip jie cia siulo. kur po tuo ikist tuos dalikus ? :cry:

Parašytas: 24 Sau 2007, 18:26
calibra
su tuo turbo kit'u tai is vis ten nesamone. Ismetimo kolektorius, kaip suprantu, yra su dviem ishejimais (t.y. vienas i turba, kitas - apejimui), taciau downpipe'as, panasu, tik apejimui. Fotkeje irgi truksta pagal aprashyma zharneliu. Zodziu, kazkas cia ne taip ;-)

Parašytas: 25 Sau 2007, 11:40
YELLOW
Nenorejau nauja tema kurti, bet galeciau jums toki linka imesti gal kazka naujo ir rasite: http://www.max-boost.co.uk/max-boost/index.htm

Parašytas: 25 Sau 2007, 19:12
TANKYSTAS
YELOW rašė:Nenorejau nauja tema kurti, bet galeciau jums toki linka imesti gal kazka naujo ir rasite: http://www.max-boost.co.uk/max-boost/index.htm
seip tai cia yra LET TIUNERIO BIBLIJA ! :)

Parašytas: 25 Sau 2007, 20:15
calibra
jo, zjb ten straipsniu yra.
Beje, TANKYSTAS, atkreipk demesi i pasisakymus apie R18 ;-)))

Cituoju:
"Hell killjoy, nothing wrong with a fancy set of 18" or even 19" wheels eh? Shows who's the boss!

I've seen people spend over £1000 on a set of large wheels immediately after they've bought the car. Even before the first oil change. So keen are they to make it look kewl.

The problem is that the track rods and the wheel bearings were not designed for such wheels. The extra tyre surface produces extra loads, so after a few thousand miles things start to get wobbly as rubber mounts give up the ghost. These people don't make the connection with the fancy wheels, because the car had already been through a few previous owners, and it's easier (and logical!) to blame them (along with the age of the car, of course!)"

!!! :))))))))

p.s. ta proga dar ir paveiksliuka idedu, kad idomiau gyventi butu!


Paveikslėlis

Parašytas: 25 Sau 2007, 20:28
serik222
gerai gerai, Tankystas, dek 18 , neklausik Calibra...man daugiau sansu vasara bus :))))
tikiu siais metais bus su kuo ismegint jiegas !

Parašytas: 25 Sau 2007, 20:33
TANKYSTAS
skaiciau as tuos pasisakymus... :roll: ne prudus tie guoliai ir traukes kainuoja ;)